Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać

Seven: The Days Long Gone Recenzja gry

Recenzja gry 1 grudnia 2017, 15:00

autor: Draug

Gracz, fantasta, bibliotekarz. Entuzjasta dobrych opowieści, intensywnych strzelanin i samochodówek.

Recenzja gry Seven: The Days Long Gone – RPG inne niż wszystkie

Prawie jak Elex. Prawie jak Assassin’s Creed. Prawie jak Dishonored. Każde z tych stwierdzeń okazuje się prawdziwe względem Seven: The Days Long Gone, gry RPG polskiego studia Fool’s Theory. Niestety, prawdą jest też, że „prawie” robi różnicę...

Recenzja powstała na bazie wersji PC.

ZALETY:
  1. klimatyczny i dość oryginalny świat science fantasy, który przyjemnie się eksploruje;
  2. zmusza do kombinowania podczas wykonywania zadań – co sprawia sporą satysfakcję;
  3. garść ciekawych pomysłów w rozgrywce (np. wizy);
  4. elegancki styl oprawy graficznej;
  5. znakomita muzyka Marcina Przybyłowicza.
WADY:
  1. zatrzęsienie błędów i sporo nieprzemyślanych rozwiązań w rozgrywce;
  2. frustrująca praca kamery – rzut izometryczny był kiepskim pomysłem;
  3. fatalna optymalizacja;
  4. słabiutka sztuczna inteligencja NPC;
  5. płytkie postacie i niezbyt ciekawa, liniowa opowieść.

Elex! Taki okrzyk wydarł się z mojej piersi po kilku godzinach grania w Seven: The Days Long Gone, spędzonych na próbach dopasowania tego, co widzę na ekranie, do innych gier, by znaleźć jakikolwiek punkt odniesienia dla dzieła Polaków. Nie było łatwo, bo studio Fool’s Theory stworzyło nietuzinkowe RPG. W końcu jak często dostajemy „rolpleja” w rzucie izometrycznym, który jest wyposażony w zręcznościową mechanikę walki, system poruszania się oferujący swobodę prawie na miarę serii Assassin’s Creed i elementy skradankowe zrealizowane niemal jak w Dishonored? No właśnie.

Tak, to prawda, że Elex również nie posiada większości tych składowych. Jednak Seven okazuje się zaskakująco podobne do produkcji studia Piranha Bytes na innych płaszczyznach. Przede wszystkim w odniesieniu do szeroko pojętej „hardkorowości”. I tu, i tam trafiamy do nieprzyjaznego świata, w którym gracza czeka poniewierka ze strony wywyższających się NPC i zbyt silnych przeciwników, co zmusza do kombinowania i szukania mało oczywistych rozwiązań, by sprostać wyzwaniom rzucanym bohaterowi. To już coś, bo gier RPG o tego typu wysokim poziomie trudności też jest niewiele, prawda? Poza tym zarówno Seven, jak i Elex oferują otwarty świat do eksploracji, no i są osadzone w realiach science fantasy (magia i elementy średniowiecza, np. broń biała, mieszają się z zaawansowaną technologią dalekiej przyszłości).

Niestety, podobieństw można upatrywać również w niedopracowanej warstwie technicznej obu gier. Błędów ci tutaj dostatek. Jest jednak różnica – na tle tego, w jakim stanie Fool’s Theory wypuszcza swój produkt na rynek, nawet cała toporność Elexa wypada... skromnie. Tak, tak, da się to zrobić jeszcze „lepiej”. Zaintrygowałem Was? Zatem czytajcie dalej, zwłaszcza że – gwoli sprawiedliwości – Seven ma również niejedną mocną stronę.

Recenzja gry Seven: The Days Long Gone – RPG inne niż wszystkie - ilustracja #1
Gra jest dostępna w polskiej kinowej wersji językowej, czyli z przetłumaczonymi napisami (choć w testowanej wersji co krok natykałem się na przegapione angielskie nazwy).

Witamy w kolonii!

Recenzja gry Seven: The Days Long Gone – RPG inne niż wszystkie - ilustracja #2

Poradnik do Seven: The Days Long Gone

Nauczymy Cię nawet, jak przeżyć koniec świata.

Na pewno taką mocną stroną Seven jest świat – zdecydowanie mocniejszą niż ten sam element w przypadku Elexa. W grze studia Fool’s Theory też trafiamy do rzeczywistości, w której cywilizacja, jaką znamy, uległa zniszczeniu, a na jej gruzach po latach narodziła się zupełnie nowa, zacofana kultura. Jednak Polakom, w odróżnieniu od Niemców, udało się stworzyć uniwersum, które jest nie tylko oryginalne, ale również spójne i przekonujące. Tutaj domniemana magia dobrze wpisuje się w mentalność ludzi i używaną przez nich technologię, zaś broń biała i palna współistnieją w rozsądnych proporcjach (czyt. karabiny zdarzają się bardzo rzadko, a przy tym korzysta z nich tylko uprzywilejowana warstwa społeczeństwa – technomagowie).

No i uniwersum Seven jest po prostu klimatyczne – a zwłaszcza ta jego część, w której toczy się akcja gry, czyli więzienna wyspa Peh. To ponure miejsce, w którym skazańcy wykonują rozmaite prace na rzecz imperatora Druguna (wielu z nich, ciekawostka, pełni funkcję kopaczy), próbując poprawić swój los wszelkimi możliwymi sposobami – często kosztem bliźniego. Jednak przygnębiającą atmosferę łagodzi styl artystyczny zastosowany przez twórców. Cel-shadingowa kreska rodem z Borderlands i pełne kolorów, zmyślnie zaprojektowane lokacje sprawiają, że Peh jest intrygującą krainą, którą eksploruje się z przyjemnością. W budowaniu klimatu niemałe zasługi ma oprawa dźwiękowa – Marcin Przybyłowicz spisał się nie gorzej niż przy Wiedźminie 3, ilustrując ten dziwny świat muzyką.

Zwiedzanie wyspy dostarcza tym więcej radości, że twórcy zadbali o to, by gracz miał co znajdować w różnych zakamarkach. Dotyczy to przede wszystkim nowych umiejętności i ich wzmocnień – funkcjonują one tutaj jako swego rodzaju znajdźki, więc eksploracja jest niezbędna, jeśli chcemy solidnie rozwinąć bohatera. Inna sprawa, że – inaczej niż w Elexie – pozyskiwanie kolejnych zdolności jako takie nie ma decydującego znaczenia dla naszego być albo nie być. Dużo ważniejszą rolę odgrywa ekwipunek – broń i pancerz. Ten zaś możemy zdobywać zarówno poprzez zwiedzanie Peh, jak i wykonywanie zadań, handel, a także – przede wszystkim – włamywanie się do rozmaitych miejsc i ich okradanie. Trzeba Wam bowiem wiedzieć, że główny bohater, Teriel, z powołania jest złodziejem, i to całkiem utalentowanym.

W ten sposób docieramy do kluczowego elementu mechaniki Seven, czyli skradania się. Na pierwszy rzut oka wygląda to bardzo smakowicie. Bohater potrafi wspiąć się praktycznie wszędzie, a lokacje zostały zaprojektowane tak, by prawie zawsze wiodła przez nie więcej niż jedna ścieżka, więc jest tu nad czym główkować. Zresztą bez kombinowania ani rusz, bo wobec przewagi liczebnej (i siłowej) strażników frontalne ataki są z góry skazane na niepowodzenie – no chyba że ktoś ma iście małpi refleks, wtedy może poradzi sobie w potyczce (o ile dobrze opanuje dość rozbudowany, zręcznościowy system walki). Odnajdowanie drogi przez wrogie terytoria jest tym bardziej satysfakcjonujące, że twórcy pomyśleli też o paru rozwiązaniach, które w skradankach nie są standardem, takich jak wchodzenie przez okna do budynków czy przebieranie się za strażników.

Recenzja gry South Park: The Fractured But Whole – śmierdząca jazda bez trzymanki
Recenzja gry South Park: The Fractured But Whole – śmierdząca jazda bez trzymanki

Recenzja gry

Długa i wyboista droga wiodła do premiery kontynuacji Kijka Pawdy. Na szczęście żadna z przeszkód nie odcisnęła swego piętna na ogólnej jakości gry. Ubisoft dostarczył kontynuację zrobioną bardzo dobrze i zapewniającą jeszcze więcej southparkowej frajdy.

Recenzja gry Elex – Gothic odrodził się w nowych szatach
Recenzja gry Elex – Gothic odrodził się w nowych szatach

Recenzja gry

Nowy Gothic nie powstał i raczej prędko nie powstanie – ale wcale nie jest Wam tak bardzo potrzebny, jak sądzicie. Duch Górniczej Doliny odżył w grze Elex – z prawie wszystkimi jego przymiotami i wadami. Fani Bezimiennego, to dla Was pozycja obowiązkowa!

Recenzja gry Battle Chasers: Nightwar – RPG jak z obrazka
Recenzja gry Battle Chasers: Nightwar – RPG jak z obrazka

Recenzja gry

Battle Chasers: Nightwar to piękne RPG od ojca serii Darksiders. Joe Madureira wraz ze studiem Airship Syndicate stworzył udanego erpega, który trafi zarówno do fanów gatunku, jak i osób przyciągniętych jego komiksową oprawą graficzną.

Komentarze Czytelników (71)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
02.12.2017 01:13
8
odpowiedz
5 odpowiedzi
Draugnimir
54
Konsul

GRYOnline.plTeam

Spędziłem kilkadziesiąt minut z finalną wersją Seven, wyposażoną w patch premierowy, którego nie byłem w stanie uwzględnić w recenzji.

W tej formie gra jest zauważalnie bardziej sprawna niż na początku testów. Dodano przybliżenie kamery, nieco poprawiła się sztuczna inteligencja strażników (stali się bardziej czujni i zajadli), nieprzetłumaczone teksty już wyświetlają się po polsku, praca kamery i optymalizacja są ociupinkę lepsze. Ale ogólnie rzecz biorąc, niedoróbek jest jeszcze sporo, detekcja trafień w walce wciąż szwankuje, ekonomia pozwala łatwo się wzbogacić, a w Twierdzy Strażnika (i innych ludnych miejscach oglądanych z wysoka) komputer nadal potrafi się dławić i wyciągać mniej niż 20 FPS. A, i walka stała się jakby łatwiejsza, co nie każdemu przypadnie do gustu.

Tak więc w tej chwili Seven potencjalnie już mógłby być na siedem ;)

01.12.2017 18:22
5
odpowiedz
5 odpowiedzi
Battle_Axe
31
Krasnolud

Ludzie, ale bez przesady. Przecież 6.5 to dalej jest niezła gra, która ma swoje wady i tyle. Mówicie na redakcję, że daje słabe oceny, że skala jest tylko 7-10 itd, a sami robicie dokładnie to samo. Ocena końcowa wynika z recenzji autora więc z czym problem? Ktoś z Was w ogóle przeszedł ten tytuł, że tak sie oburzacie?

01.12.2017 15:18
😐
odpowiedz
DavePL
19
Centurion

Spodziewałem się czegoś więcej, być może jak sam kiedyś zagram okaże się to lepsze ale niepokoją mnie te minusy, a konkretnie ta garść nieprzemyślanych rozwiązań w gameplay'u i ta liniowa opowieść. Przecież miało być na odwrót...

01.12.2017 15:22
odpowiedz
3 odpowiedzi
AntyGimb
34
Generał

Radze nie patrzeć na oceny GOLa. Większość daje 8, a Gamestar nawet 84/100. Eurogamer polski tez zachwycony.

01.12.2017 15:38
4
odpowiedz
4 odpowiedzi
Blackthorn
98
Senator

Na steamie ludzie chwalą, że gra chodzi płynnie, a na golu, że gra ma kiepską optymalizację? Wyjaśni to ktoś?

01.12.2017 15:44
odpowiedz
karvimaga
87
Generał

Ja mam spadki do 20 fps niezależnie na jakich ustawieniach gram.... ;\ nawet jak zmniejsze skale ze 100 do 50 to niewiele pomaga..

01.12.2017 16:11
2
odpowiedz
Stranger.
130
Spookhouse

GRYOnline.plTeam

Moim zdaniem gra sporo by zyskała gdyby miała normalny widok zza pleców bohatera. Rzut izometryczny właściwie nie wnosi nic pozytywnego, a są z nim same problemy (trudności w spostrzeganiu śladów i badaniu miejsc zbrodni, problematyczna wspinaczka i skakanie po półkach, częstsze zgony gdy łazisz po wąskich obiektach na przepaścią i musisz być bardzo dokładny, niepotrzebne błądzenie po skomplikowanych wielopoziomowych lokacjach itp.).

01.12.2017 16:20
😜
odpowiedz
2 odpowiedzi
ROJO.
118
Magia Kontrastu
7.5

Dali 6,5 by mieć fajny podtytuł recenzji:)

01.12.2017 16:25
1
odpowiedz
yadin
95
Senator

Tak naprawdę z daleka wygląda jak niezła gra RPG. Po uważniejszym przyjrzeniu się jej na YouTube entuzjazm słusznie maleje. Przepraszam, ale nie będę udawał patrioty.

01.12.2017 17:00
odpowiedz
1 odpowiedź
Persecuted
68
Generał

Kolejny średniak spod skrzydeł IMGN.PRO. Thea, Kholat, Inner Chains, Husk. Po prostu pech, czy może coś więcej?

01.12.2017 17:49
odpowiedz
1 odpowiedź
moir
22
dsky

GRYOnline.plTeam

@Draug
Bardzo lubię i Elexa i AC i Dishonored. Będę się dobrze bawił w 7? Bierzesz za to odpowiedzialność? :D

01.12.2017 18:22
5
odpowiedz
5 odpowiedzi
Battle_Axe
31
Krasnolud

Ludzie, ale bez przesady. Przecież 6.5 to dalej jest niezła gra, która ma swoje wady i tyle. Mówicie na redakcję, że daje słabe oceny, że skala jest tylko 7-10 itd, a sami robicie dokładnie to samo. Ocena końcowa wynika z recenzji autora więc z czym problem? Ktoś z Was w ogóle przeszedł ten tytuł, że tak sie oburzacie?

01.12.2017 18:27
1
odpowiedz
MrocznyWędrowiec
42
aka Hegenox

Większość wad dałoby się naprawić patchami - może kupię jak stanieje i ją podreperują - na razie jest w co grać ;)

01.12.2017 20:26
odpowiedz
maciokoki
33
Konsul

ocena zasadna.. sam śledziłem tytuł od jakiegoś czasu i nie zapowiada się jakiś hit... grasz niby assasinem a ostatecznie i tak kończysz na mordobiciu z różnymi skillami co mi się nie podoba .....

01.12.2017 22:03
😃
odpowiedz
A.l.e.X
107
Alekde

6.5 na GOLu => gra jest na pewno warta ogrania, kupiłem sam sprawdzę, zazwyczaj to co nie podoba się redakcji mi się b. podoba :)

01.12.2017 22:32
odpowiedz
1 odpowiedź
Deviantos
1
Junior

Pograłem może godzinkę. Wersja GOG. Zdziwił mnie fakt, że recenzent pisze o złej pracy kamery i kiepskim widoku izometrycznym oraz brak możliwości obracania kamery.. No to chyba kolego gramy w inne wersje albo inne tytuły. Wersja PC , nie zmieniałem ostawień klawiatury.. Myszką obracam kamerę wokół mojego bohatera.. Oddalam i przybliżam kółkiem myszy.. A w trybie jak to nazwać "poglądowym" - Q da się również przybliżać obraz kółkiem myszy.. Co prawda swobodny obrót kamery w tym trybie jest nie możliwy ale wystarczy przed jego użyciem obrócić kamerę myszką np przód bohatera i wciskamy " Q " i mam obraz od innej strony :) Trochę utrudnia male to nie FPS Shooter żeby mega szybko reagować..

post wyedytowany przez Deviantos 2017-12-01 22:33:54
01.12.2017 22:41
odpowiedz
Deviantos
1
Junior

Optymalizacja jak na razie nie zauważyłem większych problemów. Full HD V Sync - 40 -50 klatek jest na pewno jak nie więcej przynajmniej w początkowych etapach gry tzn pierwsza tyrolka, egzekucja jakiegoś więźnia no i pierwsza misja włam na jakiś prywatny teren też przy tyrolce..
Z problemów jakie napotkałem jak na razie..
W czasie intra dziwnie przycina dźwięk jakby brakowało mocy CPU !?!? Albo doczytywanie dużego .wav z dysku na żywo mimo że nie ma to miejsca. W normalnej grze ok. Druga sprawa alt-tab i gierka przestawia się na 800x600 i to mega powiększone.. kilkukrotne tabowanie i odpala 800x600 normalnie ale trzeba ustawiać rozdzialke od nowa. Może to wina sterów do grafiki mam 388.13 Windows 10 FCU.. Konfig kompa.. Core2Quad 2,5GHz @ 3,2 GHz 4GB RAM 820MHz 750 TI 2GB VRAM MSI GAMING OC Rdzeń 1440 MHz Pamieci 2880 MHz Sound Blaster Audigy 2 PCI Win 10 FCU

post wyedytowany przez Deviantos 2017-12-01 22:45:25
01.12.2017 22:44
odpowiedz
Deviantos
1
Junior

Draugnimir => przepraszam musiałem źle doczytać w takim razie. Zwracam honor i kłaniam się w pas ;)

02.12.2017 00:31
😉
odpowiedz
2 odpowiedzi
.kNOT
162
Progresor

Największą wadą tej gry jest to, że to nie jest jej recenzja, tylko czegoś, co do graczy nie dotarło.

Ale jak na siłę chce się być pierwszym, to się odwala fuszerkę. Nie pierwszy raz zresztą...

02.12.2017 01:13
8
odpowiedz
5 odpowiedzi
Draugnimir
54
Konsul

GRYOnline.plTeam

Spędziłem kilkadziesiąt minut z finalną wersją Seven, wyposażoną w patch premierowy, którego nie byłem w stanie uwzględnić w recenzji.

W tej formie gra jest zauważalnie bardziej sprawna niż na początku testów. Dodano przybliżenie kamery, nieco poprawiła się sztuczna inteligencja strażników (stali się bardziej czujni i zajadli), nieprzetłumaczone teksty już wyświetlają się po polsku, praca kamery i optymalizacja są ociupinkę lepsze. Ale ogólnie rzecz biorąc, niedoróbek jest jeszcze sporo, detekcja trafień w walce wciąż szwankuje, ekonomia pozwala łatwo się wzbogacić, a w Twierdzy Strażnika (i innych ludnych miejscach oglądanych z wysoka) komputer nadal potrafi się dławić i wyciągać mniej niż 20 FPS. A, i walka stała się jakby łatwiejsza, co nie każdemu przypadnie do gustu.

Tak więc w tej chwili Seven potencjalnie już mógłby być na siedem ;)

02.12.2017 04:51
1
odpowiedz
KrzysiekPL
30
Centurion

Recenzja Draugnimira brzmi jak laurka w porównaniu do recenzji IGN które dało grze 4/10 i zjechało grę od góry do dołu tak że aż zrobiło mi się szkoda deweloperów.
https://www.youtube.com/watch?v=8Q6_uyVMB84
Nie wiem czy gra jest na prawdę aż tak tragiczna ale po obejrzeniu recenzji IGN wydaje mi się że ocena Draugnimira nie jest zaniżona. Myślę że gdybyście też robili filmiki do recenzji to dużo łatwiej byłoby wam przekonać graczy do swoich racji - dużo łatwiej uwierzyć gdy się zobaczy niż gdy tylko się przeczyta ;) a macie przecież do tego zaplecze w postaci tvgry.

post wyedytowany przez KrzysiekPL 2017-12-02 05:03:04
02.12.2017 08:30
👎
odpowiedz
Hexor
4
Legionista

U mnie w wersji na gog nie mogę ustawić klawiszy, co bym nie wpisał lub przywrócił ustawienia domyślne to i tak postać w grze nie chcę np poruszać się w prawo ?? odinstalowałem, póki co szkoda miejsca na dysku.

02.12.2017 10:00
odpowiedz
1 odpowiedź
xittam
92
Konsul

Pograłem u znajomego. No cóż.... gra wygląda tak jakby autorzy wzięli kasę z unii i trzeba teraz ją szybko wydać, żeby jej nie trzeba było oddawać + kary unijne.

02.12.2017 10:53
1
odpowiedz
Darkowski93m
100
Generał

I to jest własnie cały problem oceniania gry numerkiem od 1 do 10 i kwitowania tymże numerkiem całej recenzji, czasami obszernej. Momentami nie sposób to zrobić w zgodzie z sobą i swoimi odczuciami. Mam ten problem oceniając filmy na moim filmwebowym koncie. Oglądam ich bardzo dużo bo kocham kino, ale to co czasami przechodzę wewnątrz siebie podczas wystawiania tej zakichanej oceny to jest istny mentalny koszmar :P Dlatego często staram się ująć w kilku słowach to co w filmie mnie urzekło i to co nie spasowało.
Jak widać po co poniektórych panach komentujących nadal ogromna część graczy przykłady zdecydowanie zbyt dużą wagę do numerka oznaczającego "ocenę". Ośmielę się założyć, że duża część nawet recenzji nie przeczytała, tylko zerknęła na wymienione zalety i wady i tyle. Trochę mnie to smuci, żyjemy w czasach gdzie czyjeś subiektywne odczucia, przemyślenia, dywagacje na temat produkty, czyjąś radość i przyjemność z rozgrywki czy poznawania gry, sprowadza się do numeru 1-10....

02.12.2017 11:21
odpowiedz
1 odpowiedź
speedy24
104
Ogryzek

Nie ma co się sugerować ocenami na różnych forach.....a tym bardziej tylko na jednym :) Ja zanim kupię grę i nie jestem pewien czy warto to sprawdzam na kilku innych serwisach i gdy widze ze większość daje np 7/10 to wiem ze gra nie jest jakas wybitnie dobra ale też nie jest chu***o słaba ;)

Jeśli tylko GOL dał 6.5/10 a inne serwisy 8/10 to wiecie że gra jest bardzo dobra (pomijając różne błedy które ma KAŻDA gra...mniejsze lub większe).

IGN przeszło samych siebie, dało 4/10 a jednym z minusów był system szybkiej podróży O_o IGN to akurat ścierwo i jeśli gra nie jest CoDem to ma marne szanse na dobre oceny :P

post wyedytowany przez speedy24 2017-12-02 11:26:12
02.12.2017 15:08
odpowiedz
1 odpowiedź
sebogothic
102
Senator

Czyli w sumie dostaję to na co czekałem. Trochę szkoda, że opowieść nie porywa, ale liczę, iż gra nadrabia zadaniami pobocznymi i liczbą sposobów na ich wykonanie. Na pewno z Seven się kiedyś zapoznam, jak już stanieje do tych kilkudziesięciu złotych. A może do tego czasu twórcy poprawią to i owo sugerując się opiniami graczy.

02.12.2017 21:27
odpowiedz
2 odpowiedzi
tyr8338
28
Centurion

Gra ma u mnie zablokowane fps na 30 i nie moge tego obejsc wlaczajac i wylaczajac synchronizacje pionowa czy nawet wymuszajac ja w sterach... Sprzet nie jest problemem, bo mam i7 @ 4.4GHz i Gf 1070, ktos sie z tym uporal?

03.12.2017 20:44
odpowiedz
UrBan1212
5
Pretorianin

Oby to szybko połatali, bo mam wielką ochotę zagrać w tą grę. Ale w jej obecnym stanie wolę się jeszcze trochę wstrzymać.

post wyedytowany przez UrBan1212 2017-12-03 20:44:26
03.12.2017 20:47
2
odpowiedz
1 odpowiedź
eJay
166
Quaritch

gameplay.pl

Oj chyba poczekam aż połatają grę, bo w obecnej postaci na moim złomie miałbym pewnie pokaz klatek. Dobrze wiedzieć, że świat gry jest spoko bo to dla mnie podstawa dobrych RPGów ;)

04.12.2017 17:24
odpowiedz
3 odpowiedzi
Doniczkapl
8
Chorąży

Skoro aktualizacja konsumencka sprawila ze gra zasluguje na 7 to dlaczego nie zmienicie oceny? Kogo obchodzi na jakies wersji tester gral?

05.12.2017 12:30
odpowiedz
5 odpowiedzi
Orion Devastator
6
Legionista

Drażni mnie jedna rzecz czemu, tytuły artykułów na GOLu zmieniają sie x5. Jak już coś napiszecie to nie zmieniajcie tego tylko po to żeby lepiej się klikało. albo dajcie oznaczenie w tytule [AKTUALIZACJA] żeby człowiek wiedział, że to ten sam artykuł który czytał 2 dni temu. Tą praktyką ja wchodzę na te same wiadomości nie wiedząc że to właśnie to samo, fajnie że się wyświetlenia biją ale czemu kosztem mojej irytacji.
USPOKÓJCIE się z tym zmienianiem tytułów bo mnie szlag trafi.
Jak SEVEN nie jest na siedem to niech tak zostanie, a nie teraz nagle RPG inne niż wszystkie bo lepszy clickbait. Także autorze chcesz coś zmieniać to może dodaj coś do materiału i wpisz z łaski swej aktualizacja.

07.12.2017 22:34
odpowiedz
1 odpowiedź
ejsmont18
1
Junior

2 na 10 gra jest taka zbagowana, denerwująca i koszmarna że nie przeszedłem nawet do 4 lokacji, denerwująca kamera, system poruszania się. Człowiek zamiast odprężyć się wieczorem to jeszcze gorzej się denerwuje czekając aż załaduje się gra po zginięciu 10 raz z rzędu. Czy to przez postacie które blokują cię nie dając wspiąć się na wyższy poziom itp.
Gra usunięta i pieniądze wydane w błoto.

NIE POLECAM.

post wyedytowany przez ejsmont18 2017-12-07 22:35:08
Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze