Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Symmetry PC

Polska gra survivalowa stworzona przez studio Sleepless Clinic. Zadaniem graczy jest dbanie o ekipę badawczą, która rozbiła się na obcej, skutej lodem planecie. Musimy zapewnić ich przetrwanie, zaspokajając podstawowe potrzeby, jak pożywienie i odpoczynek, oraz naprawić uszkodzony statek.

Przygodowe, 2D, indie, polskie, science fiction, side-scroll, survival.

Symmetry - screen - 2016-06-06 - 323145Symmetry - screen - 2016-06-06 - 323144Symmetry - screen - 2016-06-06 - 323143Symmetry - screen - 2016-06-06 - 323142Symmetry - screen - 2016-06-06 - 323141

wersja językowa:
PL napisy, EN napisy i dialogi

Data premiery gry Symmetry | PC

20lutego2018

20lutego2018

premiera PL

20lutego2018

Steam

PC Windows
Okładka Symmetry (PC)
Symmetry

Symmetry na PC Windows to produkcja polskiego studia Sleepless Clinic z Bielska-Białej, znanego m.in. z mobilnej gry logicznej Brain It: Amazing Adventure. Polskim wydawcą gry jest firma Cenega.

Fabuła

Produkcja opowiada o losach ekipy badawczej, która podczas jednej z ekspedycji rozbija się na obcej, skutej lodem planecie. Naszym zadaniem jest pomóc rozbitkom przetrwać w niegościnnych warunkach, a także naprawić statek, by umożliwić im powrót do domu.

Mechanika

Symmetry na PC Windows to produkcja nastawiona na survival, więc przede wszystkim musimy dbać o ludzi, narażonych na szereg niebezpiecznych czynników. Naszym zadaniem jest utrzymywanie ich w dobrej kondycji, zapewniając im pożywienie, odpoczynek oraz pamiętając o zdrowiu psychicznym. W tym celu musimy wybierać się na niebezpieczne wyprawy poza teren niewielkiej bazy, poszukując jedzenia oraz rozmaitych przedmiotów, w tym drewna, a także części potrzebnych do naprawienia statku. Nie zawsze mamy jednak wszystko pod kontrolą – może nam np. zabraknąć kluczowych surowców. W takich momentach musimy dokonywać trudnych wyborów moralnych, które mogą zaważyć na dalszych losach naszych podopiecznych.

Kwestie techniczne

Studio Sleepless Clinic zatroszczyło się o unikalny styl graficzny Symmetry. Produkcja została stworzona przy użyciu wektorowej grafiki i pastelowych kolorów, co podkreśla surowość i tajemniczość planety.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Ocena gry 7.05 / 10 na podstawie 10 ocen czytelników.
Oczekiwania czytelników przed premierą gry: 9.5 / 10 na podstawie 4 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 44,99 PLN

Klasyfikacja PEGI Symmetry

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry. Gra zawiera elementy przemocy.

Wymagania sprzętowe Symmetry

Rekomendowane: Intel Core i3 2.5 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 760 lub lepsza, 500 MB HDD, Windows 7/8.1/10
Minimalne: Dual Core, 2 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 460 lub lepsza, 250 MB HDD, Windows 7/8.1/10

Do tej gry rekomendujemy

ASUS ROG Strix GL502VM Titanium Armor

Procesor: Procesor Intel® Core™ i7 7700HQ | Procesor Intel® Core™ i5 7300HQ
Pamieć: 8 GB DDR4 2133MHz SDRAM pamięć zintegrowana z płytą główną, 1 x SO-DIMM umożliwiająca rozszerzenie do 16 GB SDRAM
Grafika: NVIDIA® GeForce® GTX 1060 z 3GB/6GB VRAM
Wyświetlacz: 15.6" (16:9) z podświetleniem LED FHD (1920x1200) 60Hz 72% NTSC, przeciwodblaskowy z 178° szerokim kątem widzenia z G-Sync
Magazyn danych: Dysk twardy: 1TB 5400RPM SATA HDD / 1TB 7200RPM SATA HDD | SSD: 128GB/256GB/512GB SATA3 SSD / 256GB/512GB PCIE Gen3X4 SSD

Sprawdź ceny w:

* Uwaga! Specyfikacja może się różnić w zależności od modelu i sprzedawcy.

CDP.pl wchodzi na globalny rynek wydawniczy jako Klabater
CDP.pl wchodzi na globalny rynek wydawniczy jako Klabater

wiadomość4 czerwca 2016

Firma CDP.pl, obecnie znana przede wszystkim jako polski dystrybutor gier wideo, ujawniła, że zamierza wejść na globalny rynek jako wydawca produkcji niezależnych. W tym celu powołano specjalny oddział nazwany Klabater. Pierwsze tytuły, które zostaną przezeń wydane, to Alice VR, Symmetry, Regalia: Of Men and Monarchs oraz The Last Journey.

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
20.02.2018 15:08
😉
Sebastian Guminiczak
11
Legionista
10

Będzie pięknie.

21.02.2018 12:16
odpowiedz
marcin0218
53
Pretorianin

Będzie pięknie czy jest?

23.02.2018 17:20
odpowiedz
Sadistic Son
22
Centurion

Ktoś grał? Jakie wrażenia? Skończyłem właśnie Subnautic'ę i mam flow na survivale.

27.02.2018 17:49
odpowiedz
a34b
5
Junior
6.0

Z całym szacunkiem dla Twórców za przygotowanie tego tytułu jednak grając miałem wrażenie, że mechanika jest jednym z elementów mających wydłużyć czas gry i utrudnić zadanie.
1. Brak kolejkowania zadań dla podopiecznych. Mimo wygłaszania przez podopiecznych przemyśleń na temat sytuacji w jakiej się znaleźli, których treść może wywoływać wrażenie posiadania przez nich sensownego poziomu inteligencji to jednak przy pracy sprawiają wrażenie kompletnych bezmózgich pracoholików. Przydzieloną pracę będą wykonywać póki nie padną z głodu lub zmęczenia.
2. Brak sensownego zbiorczego panelu o stanie naszych podopiecznych pracujących w różnych miejscach planszy, który dawałby podgląd na całość aktualnej sytuacji. Niby każdy ma nad głową chmurkę z buźką/emotką odzwierciedlającą ich nastrój/stan jednak aby uzyskać pełną/sensowną informację na temat podopiecznego musimy na każdym maksymalnie zbliżyć widok. Ciągłe przewijanie planszy by sprawdzić w jakim stanie jest nasz podopieczny jest zniechęcające a w przypadku ciężkich warunków pogodowych jest bardzo frustrujące.
3. Brak opcji bezczynność. W sytuacji gdy na zewnątrz panują skrajnie wyczerpujące warunki i mamy zgromadzone wszystkie zapasy dobrze by było zatrzymać wszystkich podopiecznych w schronieniu by niepotrzebnie nie marnowali zdrowia. Niestety pracoholizm jest niezwyciężony i będą wychodzić w poszukiwaniu rychłej śmierci. Jedynym rozwiązaniem by uchronić podopiecznych przed warunkami zewnętrznymi jest ganianie każdego z jednego końca schronienia na drugi koniec wydając odpowiednie polecenia przy większościowym udziale pauzowania gry, średnio co 5s czyli można nabawić się nerwicy :) .

Odbiłem się od produkcji po 1.5h w większości z powodu punktu 2 i 3 w sytuacji gdy stacja meteo wskazywała śmiertelnie niebezpieczne warunki na 3 dni pod rząd a ilość zapasów umożliwiała by przeczekanie całej sytuacji w postaci dupogodzin w schronieniu. Szkoda bo potencjał jest ale niestety został tylko lekko zadrapany.

post wyedytowany przez a34b 2018-02-27 17:52:59