Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 listopada 2018, 11:55

autor: Adrian Werner

Fallout 76 - pierwszy patch wprowadza wiele zmian

Ukazał się pierwszy popremierowy patch do gry Fallout 76. Przynosi on masę poprawek, zwiększających stabilność gry i komfort rozgrywki. Usunięto również limit FPS-ów, a silnik fizyczny działa niezależnie od tego, ile klatek na sekundę wyświetla nasz komputer.

Autorzy postawili pierwsze kroki na długim szlaku prowadzącym do naprawy stanu technicznego gry. - Fallout 76 - pierwszy patch wprowadza wiele zmian - wiadomość - 2018-11-20
Autorzy postawili pierwsze kroki na długim szlaku prowadzącym do naprawy stanu technicznego gry.
FALLOUT 76 W SKRÓCIE:
  1. Deweloper gry: Bethesda Game Studios
  2. Wydawca: Bethesda Softworks
  3. Gatunek: RPG/survival sandbox
  4. Platformy: PC, XONE, PS4
  5. Data premiery: 14 listopada 2018 r.

W zeszłym tygodniu ukazała się gra Fallout 76, czyli sieciowy survival autorstwa studia Bethesda. Produkcja zadebiutowała w fatalnym stanie technicznym, nawet jak na standardy tego dewelopera. Osoby bawiące się w ten tytuł zainteresować powinna wiadomość o wydaniu pierwszego patcha, który rozwiązuje część z najpoważniejszych problemów projektu.

Aktualizacja poprawia wydajność gry i wprowadza ulepszenia klienta oraz serwerów, które mają zaowocować większą stabilnością. Usunięto także kilka błędów graficznych, np. ten pojawiający się przy efekcie okluzji otoczenia, gdzie po podniesieniu przedmiotu pozostawały obrysy jego cienia.

Poprawiono część niedoróbek sztucznej inteligencji, systemu craftingu i interfejsu oraz usunięto kilka problemów dręczących rozgrywki w trybie PvP.

Najciekawsze zmiany nie zostały jednak wymienione w oficjalnej notce towarzyszącej aktualizacji. Patch naprawia bowiem jeden z najważniejszych problemów gry, czyli powiązanie liczby klatek na sekundę z silnikiem fizycznym. Sprawiało to, że osoby z lepszym sprzętem poruszały się szybciej. Początkowo poradzono sobie z tym wprowadzając limit 63 FPS-ów. Teraz wreszcie wprowadzono zmiany, dzięki którym fizyka działa niezależnie od tego, ile klatek na sekundę wyświetla nasz komputer. W rezultacie możliwe było także usunięcie wspomnianego ograniczenia FPS-ów.

Przypomnijmy, że Fallout 76 ukazał się 14 listopada, w wersjach na PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. W zeszłym tygodniu autorzy ujawnili plany dalszego rozwoju gry. W ciągu kilku tygodni mamy otrzymać aktualizacje wprowadzające m.in. wsparcie dla monitorów o proporcjach 21:9 oraz opcję konfigurowania szerokości pola widzenia (FOV). Szykowana jest również nowa zawartość, w tym dodatkowe krypty oraz tryb PvP pozwalający na wojny między frakcjami.

  1. Oficjalna strona serii Fallout
  2. Fallout 76 niepokoi – karty z perkami, kulawy V.A.T.S. i... emotki-wymioty
  3. Wszystko o Fallout 76

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej