Studio Bethesda ujawniło plany dotyczące rozwoju Fallouta 76. Szykowane są patche poprawiające błędy oraz ulepszające rozgrywkę. Wbrew wcześniejszym informacjom, autorzy jednak dodadzą do wersji pecetowej opcję konfiguracji FOV.

Kilka dni temu do sprzedaży trafiła gra Fallout 76, czyli sieciowy survival autorstwa studia Bethesda. Produkcja pozostawia wiele do życzenia pod względem technicznym, więc gracze z niecierpliwością wypatrują aktualizacji. Autorzy właśnie ujawnili, co znajdziemy w najbliższych patchach.
Pierwsza aktualizacja ukaże się jutro i skoncentruje się na usunięciu części błędów technicznych oraz ulepszeniu optymalizacji. Ma zwiększyć stabilność gry i poprawić zepsute zadania. Możemy także spodziewać się drobnych zmian interfejsu.
Autorzy ujawnili również plany odnośnie późniejszych zmian. W ciągu kilku następnych tygodni zwiększeniu ma ulec pojemność pudeł służących do składowania przedmiotów. Pojawi się także wsparcie dla monitorów o proporcjach 21:9. Ponadto szykowane są zmiany w system komunikacji głosowej z innymi graczami, które zapewnią nam większą kontrolę nad tym, z kim chcemy rozmawiać, a kogo zignorować.
Wszystkie te obietnice znane były już wcześniej. Natomiast w jednej kwestii autorzy zmienili zdanie. Wersja PC ma wkrótce otrzymać opcję konfigurowania szerokości pola widzenia (FOV). Wcześniej deweloperzy twierdzili, że funkcja ta nie zostanie wprowadzona, gdyż powoduje spore problemy z działaniem silnika. Gracze pecetowi tak głośno domagali się jednak tej opcji, że ostatecznie twórcy postanowili spełnić ich żądania.
Studio Bethesda ma również zamiar regularnie rozbudowywać zawartość gry za pomocą darmowych aktualizacji. Pojawią się nowe krypty oraz opcje, jak również tryb PvP pozwalający na wojny między frakcjami.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
9

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.