Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Witam - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Witam!

Cieszę się, że mogę dziś oddać w Twoje ręce poradnik do gry Command & Conquer: Red Alert 3, przygotowanej przez studio Electronic Arts Los Angeles.

Poradnik zawiera opisy wszystkich misji tworzących kampanię dla pojedynczego gracza. Oprócz porad ogólnych, w poradniku znajdziesz szczególnie ważne informacje dotyczące poszczególnych frakcji. Każde zadanie zostało opatrzone dużymi obrazkami z gry (ponad 250) i mapami (około 30), a solucja sama w sobie podzielona jest na małe fragmenty, z których każdy opisuje wykonanie jednego, konkretnego celu. Mam nadzieję, że taka forma artykułu przypadnie Ci do gustu i ułatwi zrozumienie kluczowych dla rozgrywki spraw. Jeśli ani tekst, ani grafiki nie dostarczą Ci pożądanych informacji, zadaj swoje pytania w systemie komentarzy do tego tekstu.

W treści artykułu znajdziecie odnośniki [1] [2] [3] , itd. Dotyczą one punktów naniesionych na mapę danej misji. Punkty te są objaśnione pod mapkami, w legendzie.

Poradnik powstał w oparciu o wersję 1.00 gry. Wszystkie misje przechodziłem na średnim poziomie trudności.

Ponadto, poradnik został stworzony na bazie wersji angielskiej RA3. W tekście wykorzystywane są zatem angielskie nazwy jednostek i budynków. Mam jednak nadzieję, że obrazki wystarczająco dokładnie pokażą osobom grającym w polską wersję, jakie rodzaje wojsk mam na myśli w danej sytuacji.

Teraz pragnę Ci już tylko życzyć miłej lektury i wielu sukcesów w bitwach toczonych przez Aliantów, Sowietów i Imperium Wschodzącego Słońca.

Maciej "Sandro" Jałowiec

Informacje o Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Autor : Maciej Jałowiec

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 106, ilustracje: 282 .

Popularne strony w Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

28.10.2008 11:29
Ogame_fan
81
Senator

Szybko i fachowo :) Super poradnik :)

06.11.2008 02:21
odpowiedz
PorTiLLo
83
Triple H

Malutki blad - sowieci moga naprawiac swoje jednostki - wystarczy wybudowac dzwig. Lataja wokol niego male badziewia, ktore naprawiaja sowiecki pojazdy :-)

Pozdro :)

06.11.2008 02:27
odpowiedz
Krala
6
Senator

Przecież to nie poradnik, to książka!

18.11.2008 20:25
odpowiedz
Maxs
101
Pretorianin

nieopisane jednostki :( a po co komu opis przejscia takiej prostej gierki

20.08.2009 17:19
odpowiedz
vfg cmvhmi
11
Legionista

1-sza misja sowietów: jaki erem? Erem to ziemianka pustelnika obiekt, który trzeba bronić to Ermitraż, takie a la muzeum w Piotrogrodzie(czyli w w/w Leningradzie);)

20.08.2009 17:21
odpowiedz
vfg cmvhmi
11
Legionista

Aha, forteca na wyspie w Leningradzie/forteca Czerdenki w kampanii aliantów to twierdza Pietropawłowska; twórcy gry to ciołki;)

26.01.2010 22:06
odpowiedz
vfg cmvhmi
11
Legionista

Ej ile czasu zajęła wam ostatnia misja aliantów i podajcie poziom trudności;)

11.04.2013 22:37
odpowiedz
Psychosocial
64
SlipknoT

Jak wprowadzić szpiegów do tych generatorów? za każdym razem rozwalaja mnie wieżyczki.
http://www.youtube.com/watch?v=89RlHR8RSIg

Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
Command & Conquer: Red Alert 3 - screen - 2009-02-04 - 133469Command & Conquer: Red Alert 3 - screen - 2009-02-04 - 133468Command & Conquer: Red Alert 3 - screen - 2009-02-04 - 133467Command & Conquer: Red Alert 3 - screen - 2009-02-04 - 133466Command & Conquer: Red Alert 3 - screen - 2009-02-04 - 133465Command & Conquer: Red Alert 3 - screen - 2009-02-04 - 133464Command & Conquer: Red Alert 3 - screen - 2009-02-04 - 133463Command & Conquer: Red Alert 3 - screen - 2009-02-04 - 133462Command & Conquer: Red Alert 3 - screen - 2009-02-04 - 133461