Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mykonos - Opis przejścia (cz.1) | Sowieci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Opis przejścia

1. Zniszcz tzw. Tech Inhibitor;

Pierwszy cel wprawdzie polega na zajęciu pobliskich wysepek z użyciem Sputników lub MCV, ale lepiej najpierw zająć się zniszczeniem Inhibitora [1] położonego w południowo-wschodniej części mapy.

Zauważ, że masz lotnisko. Wyprodukuj w nim 5-6 jednostek typu Twinblade, a następnie zaatakuj nimi Inhibitor, nadlatując od południa. Gdy budynek legnie w gruzach, zawróć maszyny do bazy.

2 - Mykonos - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

2. Zajmij wyspy;

Teraz zajmij się głównym celem, jakim jest przejęcie kontroli nad pobliskimi wyspami [2] [3] . Zauważ, że znajdują się na nich znaczniki, za pomocą których rozkażesz swojemu sojusznikowi zaatakowanie wysp piechotą. Skorzystaj z tego udogodnienia.

Zniszczenie Inhibitora odblokowuje dostęp do dodatkowych zabaweczek. Wznieś Battle Lab - dzięki niemu możliwa stanie się produkcja Dreadnoughtów.

Zbuduj jeden okręt tego typu i stwórz mu obstawę w postaci około 10 Twinblade'ów. Do tego jeszcze przynajmniej jeden Sputnik, by wznieść małą bazę na wyspie - mając taki sprzęt, jesteś w pełnej gotowości do walki.

Pamiętaj też, aby produkowane Twinblade'y zbierać w pobliżu fabryki wodnej (jak na obrazku poniżej) - Mykonos - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pamiętaj też, aby produkowane Twinblade'y zbierać w pobliżu fabryki wodnej (jak na obrazku poniżej). Dzięki takiemu rozwiązaniu Twoje maszyny będą broniły budowli przed delfinami Aliantów. Gdy będzie trzeba ruszyć tymi jednostkami na atak, zastąp je Teslami.

Kilka wrogich poduszkowców może wjechać Ci do bazy - Mykonos - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Kilka wrogich poduszkowców może wjechać Ci do bazy. By się przed nimi obronić, ustaw na plaży co najmniej jedno działko (Sentry Gun).

Twój sojusznik zapewne zajmie wyspę na północy - Mykonos - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Twój sojusznik zapewne zajmie wyspę na północy. Ty możesz zająć środkową i południową. Musisz je koniecznie wyposażyć w ochronę przeciwlotniczą - wrogie lotniskowce tylko czyhają na nieosłonięte rafinerie rudy.

1 - Mykonos - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry