Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Krasna-45 - Opis przejścia (cz.1) | Sowieci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Opis przejścia

1.1. Doprowadź Nataszę do wyrzutni K-45;

Misję zaczynasz z trzema pojazdami typu Sickle. Jeden z nich na wstępie zostanie uszkodzony, ale możesz go naprawić poprzez zebranie leżącej tuż obok skrzynki z zielonym krzyżykiem.

Tak się składa, że Nataszą kieruje twój sojuszniczy dowódca, niejaki Moskwin - Krasna-45 - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Tak się składa, że Nataszą kieruje twój sojuszniczy dowódca, niejaki Moskwin. Musisz zapewnić jej bezpieczeństwo podczas drogi do wyrzutni K-45 [1] .

Pojazdy typu Sickle potrafią wykonywać wysokie i całkiem dalekie skoki. Skorzystaj z tej zdolności, by przeskoczyć ponad rzeczką płynącą tuż obok miejsca, w którym znajdowała się skrzynka naprawcza.

Na drugim brzegu zostaniesz zaatakowany przez japońską piechotę - Krasna-45 - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Na drugim brzegu zostaniesz zaatakowany przez japońską piechotę. Sickle został zaprojektowany do walki z tego typu jednostkami, zatem poradzisz sobie z przeciwnikami bez żadnych problemów.

Ruszaj ścieżką zaznaczoną na mapie powyżej. Natkniesz się na kolejnych wrażych piechociarzy (będzie ich czterech). Zlikwidowanie ich sprawi, że pobliskie klatki zostaną otwarte, a znajdujące się w nich niedźwiedzie bojowe [2] zostaną oddane do Twojej dyspozycji.

Na północny wschód od klatek z niedźwiedziami znajdują się japońscy żołnierze wyposażeni w broń przeciwpancerną - Krasna-45 - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Na północny wschód od klatek z niedźwiedziami znajdują się japońscy żołnierze wyposażeni w broń przeciwpancerną. By uniknąć uszkodzenia pojazdów Sickle, zaatakuj wrogów niedźwiedziami.

Niedźwiedzie całkiem nieźle radzą sobie z piechotą. Pora je wykorzystać. - Krasna-45 - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Niedźwiedzie całkiem nieźle radzą sobie z piechotą. Pora je wykorzystać.

Do realizacji tego zadania głównego powróć za chwilę, a teraz zajmij się celami drugorzędnymi.