Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.1) | Sowieci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Opis przejścia

Przed przystąpieniem do realizacji zadania, trzeba ufortyfikować i rozbudować bazę. Postaw dźwig (Crusher Crane) i ustaw kilka cewek Tesli i dział przeciwlotniczych (Flak Cannon) na obrzeżach bazy. Wznieś także fabrykę okrętów i koszary.

Wyprodukuj jednego Bullfroga i 2 inżynierów. Zajmij nimi ropociągi oznaczone kolorem zielonym na mapce powyżej.

Dzięki tym ropociągom zapewnisz sobie dość pieniędzy, by postawić Battle Lab i sfinansować budowę potężnej armii - Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Dzięki tym ropociągom zapewnisz sobie dość pieniędzy, by postawić Battle Lab i sfinansować budowę potężnej armii. W międzyczasie dołączy do Ciebie generał Krukow [3] . Dostępne staną się dodatkowe ropociągi, które możesz bezkarnie zająć... o ile masz odpowiednio podzielną uwagę i wystarczająco dużo funduszy, by szkolić inżynierów.

1. Zniszcz oba posterunki Aliantów;

Każ swojemu sojusznikowi skupić się na jednej z baz (polecam [2] ). Dzięki temu przypadać będzie jeden obóz na głowę.

Choć na początku konto było pełne pieniędzy, teraz możesz mieć problemy ze znalezieniem funduszy - Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Choć na początku konto było pełne pieniędzy, teraz możesz mieć problemy ze znalezieniem funduszy. Powolutku, bez pośpiechu, stwórz okręt typu Dreadnought i obstawę w postaci paru Bullforgów i kilku łodzi typu Akula.

Każ Dreadnoughtowi niszczyć zabudowania wroga [1] , zwracając szczególną uwagę na lotniska Aliantów. Pozbawienie ich sił lotniczych znacząco ułatwi Ci misję.

Po zniszczeniu większości zabudowań jednego z posterunków, Twój niedawny sojusznik, generał Krukow, stanie się Twoim wrogiem - Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Po zniszczeniu większości zabudowań jednego z posterunków, Twój niedawny sojusznik, generał Krukow, stanie się Twoim wrogiem. Zniszcz posterunek do końca, a następnie rozpocznij produkcję Dreadnoughtów i sterowców Kirowa.

Twój sojusznik powinien do tej pory zlikwidować drugi posterunek Aliantów. Jeśli tego nie uczynił, zniszcz Aliantów dopiero PO unicestwieniu Krukowa.

2. Pokonaj generała Krukowa;

Zbudowane Dreadnoughty (z obstawą stworzoną z Bullfrogów) i Kirowy posyłaj na bazę Krukowa. Pamiętaj też o tym, by nieustannie wykorzystywać wysysanie do kosmosu i zrzucanie pojazdów na pole bitwy.

Musisz także zapewnić sobie dobrą obronę przeciwlotniczą na południu swojej wyspy. Krukow chętnie będzie Cię atakował swoimi Kirowami (patrz: mapka powyżej). Parę Dreadnoughtów również może Cię zaskoczyć.

Postaraj się w pierwszej kolejności zniszczyć bunkier Krukowa, a następnie zburzyć jego pozostałe instalacje.

Bunkier Kurkowa jest jednym z ważniejszych budynków w jego bazie. - Baza lotnicza Von Esling - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Bunkier Kurkowa jest jednym z ważniejszych budynków w jego bazie.

Po zniszczeniu wszystkich najważniejszych budynków Krukowa (postaraj się nie burzyć Żelaznej Kurtyny!), jego armia stanie po Twojej stronie. Skieruj Dreadnoughty do drugiego posterunku Aliantów, jeśli jeszcze istnieje.