Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.1) | Sowieci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Opis przejścia

1. Utwórz zasadzkę;

Masz pięć minut na wzniesienie bazy i wyprodukowanie dużej liczby jednostek. Postaw 2-3 rafinerie rudy i koszary. Musisz także zdecydować - czy skupisz się na lotnictwie, czy też na marynarce wojennej?

Wyszkol inżynierów i zajmij nimi złoża ropy naftowej na północy. Wybierając pierwszą moc wsparcia, zdecyduj się na zasysanie jednostek w kosmos. Wkrótce się przyda.

Jeśli chcesz się bawić w marynarkę, potrzebne Ci będą Super-reaktor i Battle Lab, co by wyprodukować najlepsze dostępne jednostki - łodzie Akula i Dreadnoughty - Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Jeśli chcesz się bawić w marynarkę, potrzebne Ci będą Super-reaktor i Battle Lab, co by wyprodukować najlepsze dostępne jednostki - łodzie Akula i Dreadnoughty. Możesz jednak na razie zrezygnować z zaawansowanych budowli i skupić się na produkcji Twinblade'ów. Wybór należy do Ciebie.

Aliancki emisariusz pojawi się na mapie po pięciu minutach. Nie atakuj go; czekaj na wyraźny rozkaz.

Emisariusz przypłynie na pokładzie lotniskowca. - Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Emisariusz przypłynie na pokładzie lotniskowca.

2. Zniszcz statek emisariusza i jego eskortę;

Gdy otrzymasz odpowiedni rozkaz, użyj zasysania w kosmos, by zlikwidować lotniskowiec z emisariuszem na pokładzie.

Następnie wyślij swoje łodzie przeciwko jednostkom z eskorty emisariusza - Wyspa Wielkanocna - Opis przejścia (cz.1) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Następnie wyślij swoje łodzie przeciwko jednostkom z eskorty emisariusza. Zniszcz je wszystkie.

3. Zatrzymaj aliancki kontratak;

Pole bitwy ulegnie powiększeniu, a Alianci utworzą swoją bazę na wyspie w zachodniej części mapy. Wyszkol dodatkowych inżynierów do zajęcia pozostałych złóż ropy znajdujących się na Twojej wyspie.

Zbuduj Teslę i działo przeciwlotnicze na zachodnim brzegu Twojej wyspy. Zapewne masz jeszcze jakieś łodzie podwodne lub śmigłowce - wyślij je, by zniszczyły stocznie Aliantów.

Wzniesiona
Wzniesiona "na szybko" baza Aliantów nie ma zbyt dobrej ochrony. Łatwo ją zrównać z ziemią.

Rozpocznij produkcję lepszych jednostek - Kirowów albo Dreadnoughtów. Zapewnij im odpowiednią ochronę przeciwko wrogim samolotom (najlepszą są oczywiście Bullfrogi), a następnie wyślij je, by zniszczyły bazę przeciwnika. Jest ona bardzo słabo broniona.