Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mykonos - Opis przejścia (cz.2) | Sowieci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

3. Zniszcz bazę marynarki Aliantów;

W północno-wschodniej części mapy znajduje się baza marynarki wojennej [4] Twojego wroga. Niszcz ją wykorzystując wspomniane wcześniej Dreadnoughty, a do walki z jednostkami nawodnymi przeciwnika użyj Twinblade'ów lub łodzie podwodne Akula.

Możesz również zrzucać na przeciwnika jego sprzęt (wcześniej zassany do kosmosu) - Mykonos - Opis przejścia (cz.2) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Możesz również zrzucać na przeciwnika jego sprzęt (wcześniej zassany do kosmosu). Radzę uderzać w elektrownie. Ich duże skupiska znajdują się na lądzie. Odsłaniaj je poprzez wysyłanie jednego samobójczego Twinblade'a w charakterze zwiadowcy.

4 - Mykonos - Opis przejścia (cz.2) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

4. Przechwyć ośrodek naukowy Aliantów.

Ostatnim celem w tym zadaniu jest zajęcie (za pomocą inżyniera) ośrodka naukowego sił alianckich [5] . Wyszkol jednego inżyniera i przenieś go w miejsce dawnej bazy marynarki za pomocą jednego z Twinblade'ów.

Każ jednemu z Dreadnoughtów zniszczyć wieżyczki obronne otaczające ośrodek. Gdy te legną w gruzach, zapisz stan gry, a następnie wprowadź inżyniera do ośrodka.

4 - Mykonos - Opis przejścia (cz.2) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

4. Utrzymaj ośrodek naukowy Aliantów.

Musisz teraz bronić zajętej budowli przez blisko siedem minut. Dostaniesz do pomocy odrzutowce - MiGi. Wyprodukuj 4 samoloty, a następnie skup się na produkcji Twinblade'ów. Przydałoby się ich mieć kilkadziesiąt. Ustaw punkt zbiorczy lotniska w pobliżu ośrodka naukowego - dzięki temu wszystkie Twoje jednostki będą leciały do celu natychmiast po wyprodukowaniu.

Możesz również zbudować jeden Sputnik, rozłożyć go w pobliżu ośrodka, a następnie wznieść kilka struktur obronnych. Jest to szczególnie przydatne na wyższych poziomach trudności - dobrze jest obudować ośrodek murem, a następnie wznieść parę Tesli i działek (Sentry Gun). Trzeba to jednak zrobić przed przechwyceniem ośrodka.

1 - Mykonos - Opis przejścia (cz.2) - Sowieci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry