Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.2) | Alianci poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

3. Zniszcz flotę księcia Tatsu;

4. Zniszcz japońskie wojsko w tym regionie.

Do zniszczenia masz wiele baz. Zbuduj trzy lotniska i zapełnij je bombowcami Vindicator (stawiaj budowle tuż obok siebie, nie masz zbyt wiele miejsca na rozbudowę).

Atakuj nimi ważne cele (oznaczone zielonymi wskaźnikami) w bazach wroga. Możesz również wysyłać Chronosferą grupki czołgów (9 jednostek) prosto do obozów przeciwnika. W pierwszej kolejności skup się na bazie na północy [3] - Japończycy mają tam swoje superbronie.

Przeciwnik, o dziwo, stanie się wyjątkowo pasywny - Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.2) - Alianci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Przeciwnik, o dziwo, stanie się wyjątkowo pasywny. Nie musisz tworzyć silnej obrony. Sześć wieżyczek na obrzeżach i parę czołgów - taka ochrona wystarczy w zupełności. Gdy pojawi się na mapie flota księcia Tatsu [4] , postaw ze 3 dodatkowe wieżyczki w centrum (!) bazy. Przydadzą się one do obrony przez bombami, które Japonia będzie zrzucać na balonach.

Staraj się w miarę możliwości nie latać nad flotą [5] stacjonującą nieco na południe od Twojej bazy. Część znajdujących się tam maszyn ma działa przeciwlotnicze. Owa flota będzie ostrzeliwać Twoją bazę jeżeli rozpoczniesz bombardowanie doków [6] znajdujących się w południowo-wschodniej części planszy.

Flota księcia Tatsu [4] pojawi się ona tuż po zniszczeniu japońskich superbroni znajdujących się na północy mapy - Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.2) - Alianci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Flota księcia Tatsu [4] pojawi się ona tuż po zniszczeniu japońskich superbroni znajdujących się na północy mapy. Można ją zniszczyć w bardzo fajny sposób: używaj Chronosfery do przenoszenia jego statków na ląd. Potraktowane w ten sposób okręty od razu ulegną destrukcji.

Chronosferą możesz przenosić wrogie okręty na ląd, np. w miejsce wrogich budynków. Spowoduje to kompletne zniszczenie łodzi i lekkie uszkodzenie wspomnianych budynków. - Nabrzeże w Tokio - Opis przejścia (cz.2) - Alianci - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Chronosferą możesz przenosić wrogie okręty na ląd, np. w miejsce wrogich budynków. Spowoduje to kompletne zniszczenie łodzi i lekkie uszkodzenie wspomnianych budynków.

Flota składa się m. in. z łodzi, które mogą się zmieniać w samoloty. By wykończyć te jednostki, potrzebne Ci będą odrzutowce Apollo.