Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Amsterdam - Opis przejścia (cz.2) | Japonia poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

3. Zniszcz bazę lotniczą Aliantów;

Poproś swojego sojusznika, by skupił swoje wysiłki na bazie lotniczej [4] . Ty również się nią zajmij; dopóki ona stoi, Ty nie możesz używać lotnictwa. Wykorzystaj roboty King Oni (2 dostajesz od razu) do zniszczenia struktur obronnych bazy. Wieża Spectrum i mniejsze wieżyczki znajdują się niedaleko budynku, o obsadzeniu którego jest mowa wyżej. Zniszcz te struktury, a następnie zawróć roboty do swojej bazy.

Wykorzystuj Kamikadze, czołgi Tsunami (grupki po 5 jednostek) i Yuriko do zlikwidowania trzech alianckich budynków w ich bazie - dwóch lotnisk oraz fabryki głównej - Amsterdam - Opis przejścia (cz.2) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Wykorzystuj Kamikadze, czołgi Tsunami (grupki po 5 jednostek) i Yuriko do zlikwidowania trzech alianckich budynków w ich bazie - dwóch lotnisk oraz fabryki głównej. Wszystkie te struktury są oznaczone zielonymi znacznikami. Atakując czołgami, nie zwracaj uwagi na wrogie jednostki i budynki ochronne - po prostu wjeżdżaj do bazy i niszcz wyznaczone cele.

Po kilku atakach czołgowych ulepsz fabrykę pojazdów i stwórz kilka robotów King Oni. Nimi dokończ dzieła.

Jeśli nie masz co robić z polem siłowym tworzonym przez Nanogniazdo, sprawdzaj czy sojusznik go nie potrzebuje - Amsterdam - Opis przejścia (cz.2) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Jeśli nie masz co robić z polem siłowym tworzonym przez Nanogniazdo, sprawdzaj czy sojusznik go nie potrzebuje.