Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jokohama - Opis przejścia (cz.3) | Japonia poradnik Command & Conquer: Red Alert 3

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Gdy Decymator będzie gotowy do odpalenia, przygotuj się poważną walkę z wrogiem. Do tej pory powinieneś już mieć z kilkanaście lub nawet kilkadziesiąt Rocket Angels. Walnij superbronią w elektrownie [6] w północno-wschodnim rogu mapy.

To poważnie pokrzyżuje przeciwnikowi szyki - Jokohama - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

To poważnie pokrzyżuje przeciwnikowi szyki. Tuż po tym ataku wyślij swoje Rocket Angels, by zniszczyły wrogie zabudowania. W pierwszej kolejności atakuj rosyjską fabrykę główną, alianckie elektrownie i lotniska (zauważ, że te dwie ostatnie grupy budynków znajdują się tuż przy wodzie).

Od tej pory organizuj ataki na wrogie budynki. Napadaj na przeciwnika kilkunastoosobowymi grupami Rocket Angels. Wspieraj się również pilotami Kamikadze i bombami zrzucanymi na balonach.

Na zniszczenie stacji [5] masz tylko kilkanaście minut - Jokohama - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Na zniszczenie stacji [5] masz tylko kilkanaście minut. Zauważ jednak, że jeśli użyjesz Nanogniazda na nich, licznik czasu się zatrzyma na kilkadziesiąt sekund. Wykonuj tego typu akcje najczęściej, jak to tylko możliwe. Możesz również rozkazać sojusznikowi wykorzystanie Nanogniazda.

Po wybiciu wszystkich Rosjan, przeciwnik powinien mieć już na tyle mało ochrony przeciwlotniczej, że zniszczenie pozostałych przekaźników [5] nie powinno być problemem - Jokohama - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry

Po wybiciu wszystkich Rosjan, przeciwnik powinien mieć już na tyle mało ochrony przeciwlotniczej, że zniszczenie pozostałych przekaźników [5] nie powinno być problemem.

Zniszczenie super-reaktora Sowietów (ostrzeliwany na zdjęciu) kończy się potężną eksplozją uszkadzającą wszystko dookoła. - Jokohama - Opis przejścia (cz.3) - Japonia - Command & Conquer: Red Alert 3 - poradnik do gry
Zniszczenie super-reaktora Sowietów (ostrzeliwany na zdjęciu) kończy się potężną eksplozją uszkadzającą wszystko dookoła.