Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 "Whirlwind" | Iron Swarm i misja Babylon poradnik Hidden and Dangerous Deluxe

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 3 "Whirlwind", Włochy, 6 lipiec 1942 r., g. 01:52

Zadania:

  • uwolnić schwytanych pilotów z budynku stacji kolejowej
  • zniszczyć transformator zasilający "szperacze"
  • zapalić zbiornik z paliwem w celu naprowadzenia bombowców
  • opuścić teren.

Proponowany ekwipunek: rkm, "snajperka", peemy, 2szt. materiałów wybuchowych.

Liczba przeciwników: ok. 20-u.

Idź całą ekipą wzdłuż ogrodzenia, które masz po prawej stronie. Na jego końcu zobaczysz (na prawo) lokomotywę . Wyślij do niej dwóch ludzi (najlepiej jednego z peemem a drugiego z rkmem) a dwóch pozostałych (w tym strzelca wyborowego) poślij na lewo od lokomotywy . [obrazek poniżej po lewej]

Ci z karabinem maszynowym powinni ostrożnie wychylić się w prawo przy lokomotywie i zlikwidować paru Szkopków (dwóch, być może jeszcze jakiś przybiegnie), których dojrzą przy działkach plot. 2 koło drzewek. Następnie wyślij ich pod owe działka 2 . [obrazek powyżej po prawej] Z kolei ekipa, która poszła na lewo od lokomotywy w kierunku pobliskiego "szperacza" powinna "zdjąć" dwóch Fryców przy działkach 1 za "szperaczem" (uwaga - na miejsce mogą przybiec następni zaalarmowani strzelaniną !) i Adolfa obsługującego ckm (przed chatką po lewej na obrazku). Potem możesz snajpera wysłać na wieżę (na prawo na obrazku) - stamtąd może zdjąć Szwabinę pętającego się z lewej przy węglu. Drugiego człowieka (z pistoletem maszynowym) poślij prosto, pomiędzy chatką z lewej a wieżą z prawej, w stronę ciężarówek . [obrazek poniżej po lewej]

Przełącz się teraz na komandosów z rkmem przy działkach plot. 2 , wybierz właśnie tego z karabinem maszynowym i udaj się nim na prawo od stanowisk działek plot., w stronę budynku znajdującego się za nimi, za nasypem . Okrąż budynek z prawej strony i posuwaj się wzdłuż niego prosto, w kierunku stacji kolejowej, likwidując po drodze dwóch Fryców pałętających się po peronie . [obrazek powyżej po prawej] Gdy peron się kończy zajmij pozycję koło ławki i wybij do nogi Niemiaszków przy kolejnych armatach plot. 3 które zobaczysz (będzie ich kilku). [obrazek poniżej po lewej]

Przełącz się teraz na komandosa, który minął stanowisko niemieckiego ckmu i idź nim prosto, dochodząc do muru - wtedy skręć w prawo i zaraz znowu w lewo. Powinieneś w końcu dojść do rampy kolejowej na której stoją niemieckie czołgi - zabij pałętających się tutaj dwóch Adolfów a następnie (obchodząc rampę z lewej strony) idź w kierunku transformatora . [obrazek powyżej po prawej] Wróć teraz do snajpera, zejdź z nim z wieży i przemieść się aż do stanowisk dział plot. 3 , których obsady zlikwidował żołnierz poruszający się peronami . Możesz też podciągnąć w to miejsce czwartego komandosa, który został przy działkach 2 koło lokomotywy . Ustaw snajpera za workami z piaskiem otaczającymi armaty plot. 3 . [obrazek poniżej po lewej]

Stamtąd powinien mieć dobry podgląd na wnętrze budynku stacji kolejowej (wejście do niego widać na poprzednim obrazku po prawej stronie) i dostrzec w lunecie "snajperki" jednego z Fryców pilnujących pilotów. Zastrzel Szkopa, przesuń się odrobinę w lewo i być może dostrzeżesz drugiego szwejka, który ukrywa się bardziej na prawo. [obrazek powyżej po prawej] Wróć teraz do komandosa, który przechodził koło rampy z czołgami . Powinien on dojść w okolicę transformatora zasilającego "szperacze". Zabij (najlepiej granatem) dwóch Fryców pilnujących urządzenia i zastrzel trzeciego na wieży z ckmem obok. Następnie podłóż ładunek wybuchowy pod transformator i zwiewaj pod pobliski budynek stacji kolejowej (za wieżą i ciężarówką). [obrazek poniżej po lewej]

Podejdź do wejścia do budynku stacji z dwóch stron, osłaniany przez snajpera przy działkach plot. 3 i rkm na peronie . Zabij drugiego z Fryców środku (tego z prawej) jeśli wcześniej nie zdjąłeś go ze "snajperki". Wejdź do środka i podejdź do cywila, który powie Ci, że piloci są już w pociągu - znowu się spóźniłeś ... [obrazek poniżej po lewej]

Wyjdź na zewnątrz, zbierz całą ekipę przy stanowiskach armat plot. 3 , wydaj komendę "Za mną !", obróć się do tyłu i rozwal (strzelając z karabinu maszynowego) zbiornik paliwa stojący na torach, który wskaże załogom bombowców cel. Alternatywnie (a w zasadzie to nawet lepsze rozwiązanie) możesz zniszczyć zbiornik podkładając pod niego ładunek wybuchowy i ustawiając zapalnik czasowy na przynajmniej minutę (abyś miał czas uciec ze stacji). Dobrze jest też przedtem wystrzelać ewentualne niedobitki wroga aby nie zakłóciły Twojego "odwrotu". [obrazek poniżej po lewej]

Zaraz potem piorunem zabieraj się stąd całym zespołem bo po chwili zaczną wyć syreny (nadlatują bombowce) a wkoło spadać bomby. [obrazek powyżej po prawej] Uciekaj do miejsca, w którym zaczynałeś grę aby ją teraz pomyślnie zakończyć.