Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 "Viper Nest" | Fiend's Call poradnik Hidden and Dangerous Deluxe

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 3 "Viper Nest", Niemcy, 25 kwietnia 1943 r., g. 8:02

Zadania:

  • spowodować maksimum zniszczeń w tej podziemnej fabryce
  • uciec

Proponowany ekwipunek: ręczny karabin maszynowy, pistolety maszynowe.

Liczba przeciwników: 13.

Do tej misji jednego człowieka uzbrój w karabin maszynowy (choćby ten MG34, który zabrałeś z poprzedniej misji), pozostałym daj pistolety maszynowe. Występujecie w niemieckich mundurach. Steiner doprowadził was do podziemnej fabryki jednak chyba cały czas myślał o ucieczce i właśnie teraz spróbuje dać nogę. Zastrzel go albo zrobią to Twoi koledzy (trup Steinera to ten najbliżej na obrazku - niebieskie kółeczko ). Włączy się alarm. Przygotuj się bo za chwilę do pomieszczenia, w którym przebywacie wpadnie dokładnie trzech Fryców - zastrzel ich wszystkich (ich ciała leżą w wejściu za zwłokami Steinera na obrazku). Na stole leży kolejny karabin maszynowy, który jeden z Twoich żołnierzy może zabrać. [obrazek poniżej po lewej]

Przejdź do sąsiedniego pomieszczenia. Żołnierz z karabinem maszynowym powinien położyć się na wprost wyjścia prowadzącego do dużej hali. Przełącz się na tego komandosa i ostrzelaj z rkmu Fryców jakich dojrzysz w oddali (w hali). Wal też po wszystkich beczkach i ciężarówkach powodując ich eksplozje i - w konsekwencji - śmierć ganiających wkoło spanikowanych Fryców. Strzelaj do ich sylwetek, które dojrzysz. [obrazek powyżej po prawej] Opuszczając pomieszczenie (kiedy sądzisz, że wystrzelałeś już wszystkich Niemiaszków) i wchodząc do hali spójrz w prawo - być może ktoś jeszcze tutaj pozostał przy życiu. Kiedy tylko postawisz stopę w hali nastąpi eksplozja, pojawią się płomienie, część hali legnie w gruzach, zawali się dach, zgaśnie światło i zrobi się dosyć ciemno. No to pierwszy cel misji masz już z głowy - niniejszym został wypełniony ... Teraz pozostaje już tylko stąd zwiać. [obrazek poniżej po lewej]

Przemieszczaj się w kierunku wyjścia z tego piekiełka środkiem hali (tak jak pokazuje zielona strzałka na mojej mapce). Komandos z kaemem osłania poruszających się kolegów. [obrazek powyżej po prawej] Alternatywnie możesz wysłać jednego żołnierza bokiem hali, pod ścianą (zielona p r z e r y w a n a strzałka na mojej mapie). [obrazek poniżej po lewej]

Eliminuj ocalałych Szkopów (tych nie powinno być zbyt wielu). [obrazek powyżej po prawej] W hali jest dosyć ciemno (moje obrazki zostały mocno rozjaśnione) i pewnie nie będziesz ich dobrze widział (albo w ogóle) strzelaj więc w miejsca, z których nadlatują pociski (te będziesz widział - pociski "świetlne"). Uważaj praktycznie tylko na kilku Adolfów mogących pilnować wejścia do tunelu prowadzącego do wyjścia z fabryki (prawy górny róg mapy, ostrze zielonej strzałki ), ci mogli przeżyć. [obrazek poniżej po lewej]

Kiedy dojdziesz całą ekipą do wrót prowadzących na zewnątrz (miejsce koniec na mojej mapie) misja zakończy się. [obrazek powyżej po prawej]