Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 "Phoenixs Dust" | Mystical Wings poradnik Hidden and Dangerous Deluxe

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 2 "Phoenixs Dust", Polska, 5 listopada 1944 r., g. 14:00

Zadania:

  • chronić barkę desantową
  • wejść na pokład barki desantowej w odpowiednim momencie

Proponowany ekwipunek: karabiny maszynowe, karabin wyborowy.

Liczba przeciwników: 29-u (w tym kolesie z Panzerfaustami) plus dwa motocykle uzbrojone w karabiny maszynowe.

Do tej misji uzbrój ludzi w jak największą ilość karabinów maszynowych, może się też przydać karabin wyborowy. Zadanie polega na chronieniu przed atakiem Niemców barki desantowej , którą przysłano po was kiedy wasz bombowiec został zestrzelony przez Amerykanina. Osprzęt z zestrzelonego samolotu został już załadowany na barkę , na pokładzie jest też agent, który próbuje uruchomić łódź (kiedy mu się to uda da znać włączając syrenę). Do tego czasu musisz jednak razem ze swoimi ludźmi zapewnić bezbronnej barce osłonę i odeprzeć wściekły szturm Niemiaszków. Nie masz wiele czasu na zorganizowanie obrony - Fryce zaatakują prawie zaraz po rozpoczęciu gry (czerwone strzałki ). Padnij wszystkimi ludźmi na piasek. Możesz spróbować poszukać osłony za metalowymi zaporami (krzyżakami) na plaży po lewej. [obrazek poniżej po lewej] Możesz też spróbować dostać się (zielona p r z e r y w a n a strzałka ) w miejsce oznaczone na mojej mapce X (na flance) ale masz naprawdę mało czasu zanim pojawią się Szkopy.

Staraj się rozdzielić zespół, utrzymać przynajmniej kilkumetrowe odstępy pomiędzy żołnierzami bo w grupie można ich łatwo wszystkich wyeliminować z gry jedną serią. Acha, zdaje się, że kiedy leżysz w wodzie (nie bój się, nie utopisz się) i zalewa Cię ona to nie możesz wtedy strzelać - strzelanie możliwe jest dopiero kiedy woda odpływa. [obrazek powyżej po prawej] Niemcy uderzą najpierw z kierunków wskazanych na mojej mapie czerwonymi strzałkami z cyframi 1 . W pewnym momencie nadjedzie stamtąd motocykl uzbrojony w km (pierwszy z dwóch) - zdejmij ze "snajperki" jego pasażerów albo zapal pojazd serią z karabinu maszynowego. [obrazek poniżej po lewej]

W pewnym momencie Szwaby uderzą też z prawej strony (czerwona strzałka z cyfrą 2 ). Pojawi się tam paru bardzo groźnych Adolfów z Panzerfaustami - tych piorunem "zdejmuj" strzelając z karabinu wyborowego. [obrazek powyżej po prawej] Z tego kierunku nadjedzie też drugi motocykl - rozpraw się z nim podobnie jak z poprzednikiem. Wystrzelaj też Niemiaszków których dojrzysz na wydmie w miejscu oznaczonym na mapie X . Po walce sytuacja powinna wyglądać podobnie jak na obrazku - dwa płonące motocykle i od groma zabitych Szkopów (w mojej grze było ich 29-u). [obrazek poniżej po lewej]

Kiedy Niemcy przestaną się pojawiać i usłyszysz sygnał (syrenę), którym agent na barce daje znać, że jest ona gotowa do odpłynięcia wycofaj się (pojedynczo, asekurując się nawzajem lub grupą) na ową łódź aby zakończyć misję. [obrazek powyżej po prawej]