Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 "Snow Demon" | Sign of Cross poradnik Hidden and Dangerous Deluxe

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 2 "Snow Demon", Norwegia, 23 lutego 1944 r., g. 1:25

Zadania:

  • zniszczyć archiwum laboratorium
  • zniszczyć maszt anteny
  • uciec w skradzionym pojeździe

Proponowany ekwipunek: rkm, karabin wyborowy, pistolety maszynowe, granaty obronne, 3 szt. ładunków wybuchowych.

Liczba przeciwników: 36-u.

Do tego zadania wyposaż jednego żołnierza w karabin maszynowy i wyborowy, daj mu też dwa ładunki wybuchowe (będzie wysadzał maszt anteny). Reszta ekipy może wziąć pistolety maszynowe i po jednej bombce. Grę zaczynasz na wzniesieniu - start . Niby można z niego od razu zejść i przebijać się do Niemców lasem na dole ale teren tam jest zaminowany. Zamiast tego ruszaj więc górą na wschód tak jak pokazuje zielona strzałka na mojej mapie. Snajper/rkm idzie pierwszy. Od czasu do czasu obejrzyj się za siebie czy Twoi tępi towarzysze dotrzymują Ci kroku bo lubią sobie obrać inną trasę (dołem, urywając nóżki na minach ). [obrazek poniżej po lewej]

Z pozycji S1 (na mojej mapie) zlikwiduj ze "snajperki" dwóch Fryców z karabinami szturmowymi MP44 blokujących zejście z tego wzniesienia i dwóch Szkopków na dole, pałętających się koło budynku laboratorium . [obrazek powyżej po prawej] Potem ruszaj dalej, w stronę zejścia ze wzniesienia i pozycji S2 . Twoi ludzie mogą zabrać zabitym tam Niemcom ich broń (MP44 są lepsze od Twoich pistoletów maszynowych). [obrazek poniżej po lewej]

Sytuacja pewnie będzie wyglądać jak na obrazku (biały kursor na nim wskazuje zejście ze wzniesienia). [obrazek powyżej po prawej] Ostrożnie (w razie potrzeby czołgając się) zajmij teraz swoim strzelcem wyborowym pozycję oznaczoną S2 na mojej mapie (na zejściu ), z której będziesz miał dobry podgląd na bramę , parking i maszt anteny. [obrazek poniżej po lewej]

Teraz Twój snajper trochę sobie postrzela. Najpierw zdejmij 5 Niemiaszków stojących jak kołki przy parkingu (parku) samochodowym - jako pierwszego odstrzel oficera skrajnie z prawej bo ma on pistolet sygnałowy, z którego może wystrzelić flarę, która rozjaśni niebo i "odkryje" pozycje Twoich komandosów. [obrazek powyżej po prawej] Potem zdejmij strzelca ckmu , którego stanowisko znajduje się pod masztem anteny. [obrazek poniżej po lewej]

Szybko obróć się w prawo i rozwal dwóch Adolfów (snajperzy - z karabinami wyborowymi) biegnących wzniesieniem na wschodzie. [obrazek powyżej po prawej] Na koniec wystrzelaj wszystkich (ok. 5) Szwabków przy bramie . [obrazek poniżej po lewej]

Po strzelaninie (miejmy nadzieję, że to Ty głównie strzelałeś) sytuacja powinna wyglądać mniej więcej tak jak na obrazku. [obrazek powyżej po prawej] Teraz możesz przemieścić swojego strzelca wyborowego na pozycję S3 na zejściu ze wzniesienia, tam zmienić broń na rkm, położyć się z nim na śniegu i osłaniać (ubezpieczać) kolegów, którzy mogą już zasuwać w dół. Dwóch komandosów wyślij w lewo pod budynek laboratorium a jednego prosto, pod baraki . [obrazek poniżej po lewej]

Wejścia do laboratorium są dwa - od północy (wejście_N ) i od wschodu (wejście_E ). Podchodząc od północy sprawdź czy te dwa Fryce pałętające się na prawo od budynku aby na pewno zginęły. [obrazek powyżej po prawej] Ustaw jednego komandosa przy każdym z wejść do laboratorium i pakuj się do środka. Oczyszczaj każde pomieszczenie w drodze do głównego (wskazuje je biały kursor na obrazku), w którym podłożysz bombkę. Rozkład przeciwników masz na obrazku. [obrazek poniżej po lewej]

Poruszając się w korytarzach sprawdzaj kto czai się za rogiem przełączając kamerę na widok zza pleców swojego żołnierza i odpowiednio nią manewrując. Jeśli nie szkoda Ci granatów Szkopów pałętających się po korytarzach możesz właśnie nimi potraktować - rzucaj swoje "niespodzianki" odbijając je od ścian. [obrazek powyżej po prawej] W pierwszym pomieszczeniu na lewo od wejścia_N na krześle leży karabin MP44 (ale takie znajdziesz też przy wielu Frycach poległych na zewnątrz). [obrazek poniżej po lewej]

Do głównego pomieszczenia najlepiej spróbować wejść przez oboje drzwi jednocześnie, czeka tam na rozwalenie trzech Niemców. Kiedy ich zabijesz podłóż jeden ładunek wybuchowy koło zielonych zbiorników a potem pryskaj z laboratorium . [obrazek powyżej po prawej] W tym samym mniej więcej czasie kiedy robisz porządek w laboratorium żołnierz, którego wysłałeś w stronę baraków może zaprowadzać go tam. Wejścia do baraków na mojej mapie oznaczone są czerwonymi kropkami . Uważaj, jedno z nich jest otwarte i Szkopki mogą wybiec na zewnątrz ! Rozstawienie Niemców w barakach mam nadzieję, że widać na obrazku - w jednym z nich jest ich aż czterech. (Na obrazku "patrzę" na baraki od południa.) [obrazek poniżej po lewej]

W jednym z baraków na podłodze leży karabin maszynowy MG34, który możesz zabrać ze sobą jeśli uznasz, że się może jeszcze przydać ("pilnuje" go dwóch Adolfów). [obrazek powyżej po prawej] Kiedy już wystrzelasz wszystkich Frycków na dole, w laboratorium i w barakach , możesz przełączyć się na snajpera/rkm, który do tej pory leżał na zejściu ze wzniesienia osłaniając swoich kolegów. Teraz możesz ruszać nim w kierunku masztu anteny tak jak pokazują zielone strzałki na mojej mapie - wzniesieniem na wschód, potem w lewo na północ. Pamiętaj aby ten komandos miał dwa ładunki wybuchowe bo tyle trzeba do wysadzenia w powietrze masztu ! Po drodze możesz zabrać zabitym wcześniej niemieckim snajperom ich broń/amunicję. [obrazek poniżej po lewej]

Gdy dojdziesz do skały na której stoi maszt wejdź na nią po schodkach. Podłóż pod maszt dwie bombki (z dwóch stron) i oddal się na bezpieczną odległość. Popatrz chwilę na eksplozję i płomienie, zejdź na dół po schodkach i wróć do kolegów tą samą trasą, którą się tu dostałeś. [obrazek powyżej po prawej] Teraz już tylko ruszaj całą ekipą w stronę parku (parkingu ) samochodowego. [obrazek poniżej po lewej]

Zapakuj cały zespół do jednej z ciężarówek, odpal maszynę i jedź w stronę bramy , do miejsca oznaczonego koniec na mojej mapie. [obrazek powyżej po prawej]