Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 1 "King's Road" | Wrath of Gods poradnik Hidden and Dangerous Deluxe

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Operacja "Wrath of Gods", Czechosłowacja, 9 maja 1945 r.

Celem tej operacji jest schwytanie niemieckiego naukowca nazwiskiem Franz Kliegeman specjalizującego się w technologii rakietowej, wywiezienie go z czeskiej Pragi i dostarczenie Aliantom zachodnim.

Misja 1 "King's Road", Czechosłowacja, 9 maja 1945r., g. 10:25

Zadania:

  • uciec z miasta z niemieckim naukowcem

Proponowany ekwipunek: karabin wyborowy i maszynowy, karabiny szturmowe, Panzerfausty.

Liczba przeciwników: 38-u (w tym snajperzy) plus czołg i armata polowa a także kilka stanowisk ckmów. Po planszy biega też kilku uzbrojonych cywili (nic złego się nie stanie jeśli też im się od Ciebie dostanie ;-),

Trzech ludzi uzbrój w karabiny szturmowe MP44, jednemu daj karabin wyborowy i maszynowy. Weź też jakąś broń przeciwpancerną, najlepiej Panzerfausty. Misję zaczynasz (start ) już z niemieckim naukowcem (to ten stojący na obrazku, w mundurze oficera). Ruszaj całą ekipą ulicą na wschód trzymając się jej lewej strony (gruba zielona strzałka ). [obrazek poniżej po lewej]

Kiedy dojdziesz do pierwszego skrzyżowania ustaw część ludzi twarzami do ulicy w lewo (północ) a snajperem podczołgaj się jeszcze kawałeczek na wschód (pozycja oznaczona literą S na mojej mapce) i zdejmij dwóch Fryców za cekaemami przy barykadzie_1 (czerwone "ostrza" na mojej mapce pokazują w którą stronę zwrócone są niemieckie karabiny maszynowe). Następnych paru Szkopów jest za barykadą_1 , raczej ich stąd nie zlikwidujesz. Niemiecki naukowiec może iść z Wami od początku jednak kiedy Ty robisz przystanki jego też zatrzymuj aby nie wchodził pod ogień. [obrazek powyżej po prawej] Ulicą z północy po chwili nadbiegną niby-cywile (ale jacy to cywile skoro każdy z nich dzierży pistolet w dłoni; niebieska strzałka ) a za nimi paru Szwabów (czerwona strzałka ). [obrazek poniżej po lewej]

Wystrzelaj wszystkich co do jednego z karabinu maszynowego (zabici cywile nie będą się liczyć na koniec misji, tutaj każdy jest wrogiem). [obrazek powyżej po prawej] Teraz rozdziel oddział i każdą sekcję wyślij w swoją stronę (cienkie zielone strzałki na mojej mapie) - strzelca wyborowego/celowniczego rkmu z kolegą lub dwoma wyślij ulicą w lewo (na północ), ostatni komandos (ten powinien mieć przy sobie Panzerfausta) może eskortować naukowca ulicą na wschód, w stronę następnego skrzyżowania i barykady_1 (ale nie podchodź jeszcze do niej zbyt blisko !). Tymi którzy poszli na północ zasuwaj aż do mostu . Tuż przed nim, po prawej stronie ulicy jest przejście pomiędzy budynkami - idź tam (czyli na wschód). [obrazek poniżej po lewej]

W pewnym momencie rozdziel także tych ludzi - snajpera poślij dalej na wschód pomiędzy budynkami do miejsca, w którym odbywa się egzekucja cywili. (patrz ---> moja mapka) Pozostałych chłopaków skieruj przejściem_2 w stronę barykady_2 . Z tego przejścia_2 (wskazane na obrazku kursorem), nie wychodząc na ulicę, obrzuć granatami pierwszych Niemiaszków przy barykadzie_2 (pilnują ulicy biegnącej od zachodu). [obrazek powyżej po prawej] Barykada_2 wygląda tak, że za trzema Szkopkami, których masz obrzucić granatami z przejścia_2 między budynkami stoi palący się tramwaj a za nim są stanowiska ckmów z czterema Fryckami. Z kolei na prawo od tramwaju jest zrujnowany budynek a na nim, na górze chowa się niemiecki snajper . Najpierw idź wykończyć (np. granatami lub wystrzelać) Szkopków za tramwajem (trzymaj się prawej strony aby nie zastrzelił Cię snajper na górze). Nie podchodź jednak zbyt blisko tych Niemców bo zacznie do Ciebie strzelać czołg za skwerem ! Potem wróć i wykończ Adolfa (snajpera ) na ruinie obok. [obrazek poniżej po lewej]

Teraz wreszcie możesz zniszczyć niemiecki czołg , który zaparkował w jednym z budynków przy skwerze . Przełącz się na komandosa, który poszedł w stronę barykady_1 . Ostrożnie podejdź do tej ostatniej i wystrzelaj najpierw trzech Frycków kryjących się po drugiej stronie blokady - możesz ich wypatrzyć przez okna zniszczonych samochodów. [obrazek powyżej po prawej] Zostaw naukowca przy barykadzie_1 a sam przejdź przejściem_1 pomiędzy budynkami na pobliski skwer wyciągając po drodze Panzerfausta (przejście_1 wskazuje na obrazku kursor). [obrazek poniżej po lewej]

Zaraz za budynkiem obróć się w prawo i szybko odpal Panzerfausta w bok wieży niemieckiej "puszki". Potem najlepiej schowaj się z powrotem przy barykadzie_1 bo na wieży kościoła stojącego pośrodku skweru ukrywa się dwóch niemieckich snajperów (mogliby Cię jeszcze ustrzelić). [obrazek powyżej po prawej] Po zniszczeniu czołgu przełącz się na swojego strzelca wyborowego, który pobiegł do miejsca gdzie odbywa się egzekucja praskich cywilów (koło jakiegoś kina). Zabij tutaj trzech Szkopów (spróbuj zanim rozstrzelają Prażan). Przed nimi przy ścianie po lewej jest drabina prowadząca na dachy budynków. [obrazek poniżej po lewej]

Wejdź po niej zajmując pozycję oznaczoną S1 na mojej mapce. Na dachu spójrz najpierw w stronę kościoła - powinieneś dostrzec i zdjąć z karabinu wyborowego przynajmniej jednego ze snajperów siedzących na wieży. Możesz też przeskoczyć na sąsiednie budynki po dachach (zielona p r z e r y w a n a strzałka na mapce) i zająć pozycję S2 (lepszy widok) jednak potem możesz mieć kłopoty z wróceniem stamtąd na ziemię żywy ;-). Granatem możesz stamtąd zabić pojedynczego Adolfa stojącego pod budynkiem i pilnującego jakiejś limuzyny . [obrazek powyżej po prawej] Przede wszystkim jednak wystrzelaj z karabinu wyborowego Niemiaszków przy armacie i cekaemach na wzgórzu na południowym wschodzie. [obrazek poniżej po lewej]

Być może uda Ci się także "zdjąć" stąd jakichś Niemców zajmujących pozycje na tarasach obok skweru (o ile ich dojrzysz). W pewnym momencie drogą biegnącą ze wschodu zbiegnie w Twoją stronę paru Frycków (czerwona strzałka na mojej mapce) - wykończ wszystkich ze "snajperki" lub rkmu. [obrazek powyżej po prawej] Teraz komandosi, którzy robili porządek przy barykadzie_2 mogą ruszyć ulicą prowadzącą na wschód (tą którą zbiegało przed chwilą kilku Niemiaszków), mijając limuzynę i pojedynczego Szwabine leżącego pod budynkiem. [obrazek poniżej po lewej]

Idź w górę, ulicą w stronę wzgórza (zielona strzałka na mojej mapce). Na górce skręć w prawo i wdrap się na wzgórze z armatą . Wykończ na nim Niemców, których nie dojrzałeś wcześniej przez lunetę karabinu wyborowego. [obrazek powyżej po prawej] Dorwij się do armaty i otwórz z niej ogień do Szkopków poniżej - trzech jest na lewo od armaty (jeden bliżej drogi) [obrazek poniżej po lewej],

następnych trzech na prawo, na tarasach przy skwerze . [obrazek powyżej po prawej] Wszystko chyba dosyć ładnie widać na tym obrazku (kursor wskazuje armatę na wzgórzu ). [obrazek poniżej po lewej]

Teraz już tylko powinieneś całą ekipą wraz z niemieckim naukowcem pobiec na ulicę w miejsce oznaczone koniec na moje mapce (oby udało Ci się szczęśliwie zejść z dachów w S1 -S2 , powodzenia !).