Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 "Last man takes it all" | Wrath of Gods poradnik Hidden and Dangerous Deluxe

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 2 "Last man takes it all", Czechosłowacja, 9 maja 1945 r., g. 11:54

Zadania:

  • oddział komandosów wraz z niemieckim naukowcem musi dostać się do alianckiego samolotu i uciec

Proponowany ekwipunek: ręczny karabin maszynowy i karabin wyborowy, karabiny szturmowe.

Liczba przeciwników: 40-u.

Zabierz rkm i karabin wyborowy (daj je jednemu człowiekowi), resztę ludzi uzbrój w niemieckie karabiny szturmowe MP44. Musisz przebić się (eskortując naukowca od rakiet) na niemieckie lotnisko na które niebawem przyleci po was aliancki samolot. Samolot po wylądowaniu będzie na Was czekał w miejscu koniec tylko 1 minutę, potem odleci. Lotnisko atakują także Rosjanie z kierunków wskazanych na mojej mapie niebieskimi strzałami . Po rozpoczęciu gry ruszaj całą ekipą (snajper prowadzi) w stronę spalonego konwoju ciężarówek , które masz przed sobą. Pośród wraków leży skrzynka z Panzerfaustami - jeśli tych nie masz zabierz ze skrzyni, mogą się przydać do niszczenia stanowisk niemieckich działek plot. (czerwone kółka z cyframi na mojej mapce). Szybko zlikwiduj z karabinu wyborowego dwóch Szkopów przy pierwszym z tych działek (czerwone kółko z cyfrą 1 ) zanim wystrzelają Twoich tępych towarzyszy z ckmu tam ustawionego. [obrazek poniżej po lewej]

Potem ruszaj całą ferajną pod to stanowisko. Zatrzymaj się i zlikwiduj strzelcem wyborowym zza worków z piaskiem następnych Niemiaszków w oddali. [obrazek powyżej po prawej] A są to: dwóch Szwabków przy następnym stanowisku działek plot. (2) i jeden Adolf bardziej na prawo, pod wieżą w pobliżu pasa startowego. [obrazek poniżej po lewej] Teraz rozdziel zespół - snajper niech rusza w stronę działka (2) , którego obsadę przed chwilą zlikwidował a resztę chłopaków wyślij za siatką w prawo, w kierunku baraków_1 (zielone strzałki na mojej mapie pokazują Ci jak powinieneś iść).

Snajper, dochodząc do stanowiska (2) , może zabić paru Fryców, których dojrzy w lunecie karabinu a znajdujących się na "niezbadanym" obszarze zaznaczonym na mojej mapie czerwonym kwadratem . Dwóch Adolfów stoi np. przed namiotami/barakami na południu. [obrazek powyżej po prawej] Potem powinien jednak skręcić w prawo (czyli na północny zachód) i iść tak jak pokazują zielone strzałki - jego zadaniem jest wyeliminowanie z daleka wszystkich Niemiaszków znajdujących się na wieży kontrolnej . Reszta oddziału również zmierza w stronę tej wieży poruszając się na zachód wzdłuż siatki ciągnącej się po prawej i mijając chyba opustoszałe baraki_1 (natkniesz się tutaj najwyżej na pojedynczych Frycków przy budynkach). [obrazek poniżej po lewej]

Jeśli chodzi o sposób w jaki Twój strzelec wyborowy weliminuje Niemców na wieży kontrolnej to powinieneś przemieszczać się w stronę wieży ostrożnie, najlepiej czołgając się albo padając na ziemię kiedy zobaczysz, że w Twoją stronę lecą z tego budynku pociski. Strzelaj z maksymalnej odległości z jakiej jesteś w stanie dojrzeć Niemiaszków na wieży (będziesz widział czarne sylwetki). Jako ukrycie możesz wykorzystywać leje po bombach (czarne kropy pomiędzy zielonymi strzałkami na mojej mapce). Od czasu do czasu spójrz w lewo i zerknij przez lunetę na obszar oznaczony czerwonym kwadratem , może wypatrzysz jeszcze jakichś Szkopków, szczególnie przy armatach plot. (3 i 4) . [obrazek powyżej po prawej] Adolfów na wieży kontrolnej na samej górze jest 5, poniżej (na dachu budynku na którym stoi wieża ) powinno być ok. dwóch a na ziemi też jeszcze może się pałętać kilku następnych. [obrazek poniżej po lewej] Zabij wszystkich, których dostrzeżesz.

W tym czasie reszta idąca w kierunku wieży wzdłuż siatki przeczesze wielki hangar (jest w nim ... dosłownie dwóch Niemców). [obrazek powyżej po prawej] Po wyjściu z hangaru czeka Cię pewnie jeszcze niewielkie starcie z paroma Fryckami, których nie zdjąłeś snajperem. Jeden może wyskoczyć z pobliskiego namiotu, jeden jest na prawo przy bramie , ktoś może być pod budynkiem wieży kontrolnej . Kiedy strzelanina się zakończy ruszaj dalej na zachód mijając wieżę z prawej strony. Jeśli będziesz przechodził koło trupa jakiegoś Ruska, którzy jak zapewne pamiętasz też atakują to lotnisko, podnieś i wypróbuj jego broń. [obrazek poniżej po lewej]

Przywołaj snajpera i wdrap się nim na wieżę kontrolną na samą górę (to przecież niezła pozycja dla niego). [obrazek powyżej po prawej] Gdy większa część zespołu prowadzącego szwabskiego rakietowego mądralę dotrze w końcu do baraków_2 skręć nią w lewo w stronę nieuszkodzonego pasa startowego na południu. Za siatką po prawej (na zachodzie) jest stanowisko działek plot. (5) jednak ich obsady pewnie już zostały wybite przez Ruskich (paru Iwanów też tam pewnie leży martwych). Teraz czeka Cię jeszcze małe starcie z Niemiaszkami przebywającymi w barakach_2 (w miejscu oznaczonym na mojej mapie jako Z jak zasadzka). Wyskakują oni ( pięciu) z kilku ostatnich baraków w momencie kiedy przechodzisz pomiędzy dwoma ostatnimi barakami (tuż przed pasem) i zbliżasz się do pasa i biegną w stronę tegoż pasa do miejsca koniec gdzie aliancki samolot zawraca (kiedy już wyląduje; to miejsce wskazuje na obrazku kursor). [obrazek poniżej po lewej]

Nie idź więc tam nieprzygotowany - zatrzymaj naukowca w bezpiecznym miejscu (schowaj go za baraki wcześniej) i ustaw ludzi tak aby mogli ostrzelać baraki, z których wybiegną Fryce. [obrazek powyżej po prawej] Możesz też przełączyć się na strzelca wyborowego na wieży kontrolnej , złapać za jeden z zainstalowanych tam karabinów maszynowych i wycelować go w tą stronę (w baraki_2 przy pasie startowym). [obrazek poniżej po lewej]

Kiedy zasadzka na Fryców z baraków_2 jest już odpowiednio przygotowana zrób jednym z komandosów parę kroków w stronę dwóch ostatnich baraków i szybko wycofaj się w pobliże jednego z nich tak aby dał Ci chociaż częściową osłonę. Prędko wystrzelaj wybiegających z budynków tych kilku Szkopków. Wróć po naukowca, przywołaj także snajpera z wieży (jeśli samolot wyląduje a on cały czas będzie na budynku nie zdąży wrócić przed odlotem !). Potem ruszaj na nieuszkodzony pas startowy na południu, w miejsce oznaczone koniec na mojej mapie). [obrazek powyżej po prawej] Kiedy będziesz przechodził przez pierwszy pas (ten pokryty lejami po bombach) nad Twoją głową powinien przelecieć aliancki samolot. [obrazek poniżej po lewej]

Gdy wyląduje i zawróci podejdź do niego od lewej strony (wcześniej wydaj swoim ludziom i naukowcowi komendę "Za mną !") i załaduj się do środka podchodząc do drzwi i wciskając klawisz "użyj". [obrazek powyżej po prawej]

Voila - teraz możesz sobie pogratulować bo właśnie ukończyłeś "podstawkę" "Hidden & Dangerous". Czas zagrać w dodatkowe misje, w końcu to wersja Deluxe ...