Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 "Trap Key" | Fiend's Call poradnik Hidden and Dangerous Deluxe

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 2 "Trap Key", Niemcy, 25 kwietnia 1943 r., g. 4:36

Zadania:

  • wyeliminować wszystkich wartowników
  • pojmać Steinera żywcem i zmusić go do współpracy

Proponowany ekwipunek: peemy, granaty obronne, "snajperka" + rkm.

Liczba przeciwników: 21.

Do tej misji uzbrój jednego komandosa w rkm/"snajperkę" (tak, niech dźwiga obie te "giwery") a pozostałych trzech w pistolety maszynowe. Występować będziecie w przebraniu - w niemieckich mundurach. Musicie pojmać żywcem niemieckiego oficera nazwiskiem Steiner, który zaprowadzi was do fabryki rakiet. Od razu ruszaj całą ekipą na południe w kierunku dobrze strzeżonej willi, w której przebywa Steiner. Na wzniesieniu przed otaczającym willę ogrodzeniem zatrzymaj się ( w miejscu oznaczonym X na mojej mapie). Stamtąd ostrzelaj z karabinu wyborowego i rkmu wrogów, których wypatrzysz. Pierwszy powinien wejść pod lufę pojedynczy Szkopek patrolujący ogrodzenie. [obrazek poniżej po lewej]

Z karabinu wyborowego zdejmij Adolfa za szperaczem na tarasie i drugiego Fryca stojącego na tarasie bardziej na lewo i w głębi. Być może w lunecie zobaczysz też jeszcze jednego Niemiaszka szwendającego się wokół budynku. [obrazek powyżej po prawej] Pozostaw tu komandosa ze "snajperką"/rkmem jako ubezpieczenie (niech was osłania) a pozostałych trzech żołnierzy z pistoletami maszynowymi wyślij do pobliskiej furtki w płocie (po prawej), otwórz ją i biegnij pod budynek willi. [obrazek poniżej po lewej]

W północnej ścianie budynku, tuż koło schodów prowadzących na taras jest wejście do willi. Z kolei na tarasie przy Frycu, który obsługiwał szperacz (reflektor) powinieneś znaleźć klucz , którym możesz otworzyć zamknięte póki co pozostałe wejścia do budynku - główne, boczne i to na tarasie prowadzące bezpośrednio do pomieszczenia, w którym ukrywa się Steiner. [obrazek powyżej po prawej] Boczne wejście (chyba najbezpieczniejsze) znajduje się za tarasem z lewej strony willi. Przez okna dojrzysz Fryców w środku jednak ani Ty ich ani oni Ciebie nie mogą przez okna zastrzelić. [obrazek poniżej po lewej]

Zamiast więc walić po oknach okrąż willę i zastrzel jednego-dwóch Szkopów przy bramie . [obrazek powyżej po prawej] Teraz możesz wejść do willi. Ja wpakowałem się do niej otwartym od samego początku wejściem pod tarasem. Poruszaj się całą ekipą aby uniknąć sytuacji gdy jakiś Niemiaszek zaskoczy Cię od tyłu (koledzy będą Cię osłaniać). [obrazek poniżej po lewej]

Ostrożnie przeczesuj każde pomieszczenie, uważaj na hall ze schodami prowadzącymi na górę, z którego też może wyskoczyć wróg. [obrazek powyżej po prawej] Nie sugeruj się miejscami, w których widzisz trupy Niemców na mich obrazkach - w Twojej grze może to wyglądać inaczej ! [obrazek poniżej po lewej]

W jednym z małych pomieszczonek znajdziesz niemiecki karabin maszynowy (MG34 o ile mnie pamięć nie myli). [obrazek powyżej po prawej] W sumie na parterze willi zabijesz ok. 8-10 Niemiaszków. Biały kursor na obrazku na zewnątrz budynku pokazuje wejście do willi pod tarasem a drugi kursor (wewnątrz budynku) wskazuje pomieszczenie, w którym znajduje się niemiecki rkm. [obrazek poniżej po lewej]

Kiedy skończysz oczyszczanie parteru skieruj się do hallu i wejdź schodami na piętro. [obrazek powyżej po prawej] Zaraz na końcu schodów uważaj - za drzwiami po lewej może być dwóch Niemców, jeden w pokoju na wprost drzwi a drugi w korytarzu bądź w pokoju na lewo. [obrazek poniżej po lewej]

Przejdź się po całym piętrze oczyszczając z pojedynczych wrogów każde pomieszczenie. [obrazek powyżej po prawej] W końcu trafisz do pokoju Steinera (ten po lewej na obrazku), nie zabijaj tego Fryca !. Uważaj, obok niego może stać drugi Szkopek (ochroniarz) - tego odstrzel. [obrazek poniżej po lewej]

Sytuacja na piętrze może wyglądać na przykład tak jak na obrazku powyżej po prawej. Niebieskie kółko to Steiner. [obrazek powyżej po prawej] Kiedy zobaczysz monit, że wszyscy wrogowie w willi zostali wykończeni wystarczy tylko podejść do Steinera aby zakończyć sukcesem misję.