Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Hidden and Dangerous Deluxe - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 4 "Escape from Hell" | Fiend's Call poradnik Hidden and Dangerous Deluxe

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Misja 4 "Escape from Hell", Niemcy, 25 kwietnia 1943 r., g. 8:48

Zadanie:

  • uciec w transporterze opancerzonym.

Proponowany ekwipunek: rkm, "snajperka", pistolety maszynowe, Bazooka.

Liczba przeciwników: 22-óch plus jeden czołg.

Udało Ci się wydostać ze zniszczonej podziemnej fabryki. Teraz powinieneś się przebić przez przylegający do fabryki obóz na obozowy parking , skraść transporter opancerzony i odjechać nim w siną dal. Do tej misji najlepiej dać jednemu komandosowi karabin wyborowy+maszynowy, reszcie zaś pistolety maszynowe. Przyda się także Bazooka (czeka Cię walka z czołgiem) ale w misji można znaleźć Pancerfausty. Ostrożnie (najlepiej czołgając się) ruszaj drogą do punktu oznaczonego X1 na mojej mapce. Stamtąd zlikwiduj (ze "snajperki") najpierw strażnika na wieży (1) , potem wartownika obok (2) i ewentualnie następnego Fryca na wieży (3) (jeśli na niej będzie). [obrazek poniżej po lewej]

Możesz też wystrzelać psy w klatkach aby przestały ujadać ;-P. Uważaj także na pojedynczych Szkopów wydeptujących obozowe ścieżki czy przybiegających z innej części obozu. Ostrożnie sprawdzaj co kryje się za narożnikami przełączając kamerę na widok zza pleców bohatera (TPP) i umiejętnie nią manewrując. [obrazek powyżej po prawej] Do bramy_1 musisz iść całym oddziałem (nie masz innego wyjścia - manewr ogranicza siatka), potem możesz rozdzielić zespół na dwie równe sekcje i jedną wysłać w prawo a drugą w lewo (zielone strzałki ). Kolejnych Frycków na wieżach likwiduj na dwa sposoby: "strejfując" (czyli "chodząc na boki" - ukrywając się za osłoną np. budynkiem wychodzisz zza niej bokiem ostrzeliwując wroga i wracasz bokiem za przeszkodę cały czas strzelając (ang. "spray and pray"); manewr powtarzasz do skutku - zabicia npla), [obrazek poniżej po lewej]

lub zdejmując ich ze "snajperki" (nawet przez siatkę). [obrazek powyżej po prawej] Szkopka na wieży (4) zdejmij z pozycji X2 (patrz ---> moja mapka), (5 i 6) gdzieś z okolicy X3 , (7) z X4 a (8) z (2) . No właśnie - kiedy już zdejmiesz tego ostatniego Adolfa nie biegnij od razu do bramy_2 na parking bo gdy tylko zbliżysz się do niej z obu wartowni wyskoczą Niemiaszki (czerwone strzałki ). Najpierw musisz się na tą okoliczność odpowiednio przygotować (czyt. urządzić zasadzkę), zająć odpowiednie pozycje swoimi ludźmi. Ustaw jedną sekcję (dwóch ludzi) w punkcie oznaczonym (1) twarzami skierowanymi w kierunku, który pokazuje ostrze przy kółeczku (1) na mojej mapie (czyli w stronę wartowni na parkingu ). Najlepiej aby jeden z tych żołnierzy miał karabin maszynowy. Pozostałą dwójkę (z peemami) ustaw w miejscu oznaczonym (2) twarzami zwróconymi w stronę drugiej wartowni . [obrazek poniżej po lewej]

Kiedy wszystko gotowe komandosem z peemem z (1) podejdź do bramy_2 przy parkingu . Po chwili Szwaby wybiegną z budynków wartowni . Możesz się przełączyć na żołnierza z kaemem (1) i ostrzelać z tej broni jakieś beczki, które stoją przed parkingową wartownią - eksplozja odbierze życie Fryckom, którzy mieli nieszczęście znajdować się w pobliżu. [obrazek powyżej po prawej] Komandosi w (2) powinni poradzić sobie z Niemiaszkami wybiegającymi z drugiej wartowni bez twojej pomocy. [obrazek poniżej po lewej]

Teraz nie pozostaje Ci już nic innego tylko udać się na parking . Jeśli przed misją nie wziąłeś Bazooki to teraz zabierz spod parkingowej wartowni Panzerfausta/y . [obrazek powyżej po prawej] Wskakuj do stojącego na parkingu opancerzonego transportera (resztę pojazdów możesz zniszczyć) i ruszaj przez obóz w stronę głównej bramy . W transporterze dwóch ludzi siedzi z przodu (jeden to kierowca), trzeci zasiada za karabinem maszynowym zwróconym do przodu a czwarty stoi z tyłu (patrząc do tyłu). Kiedy będziesz opuszczał obóz za transporterem może wybiec jeszcze jakiś Szkop - poślij mu seryjkę. [obrazek poniżej po lewej]

Za główną bramą jedź drogą na wschód albo skręć ostro w lewo a potem w prawo i zasuwaj w stronę rzeki na wschodzie, do miejsca oznaczonego A na mojej mapce. Tam wysiądź i zniszcz Panzerfaustem niemiecki czołg stojący za mostem i blokujący przejazd (celuj w bok wieży). Jeśli zaś pojechałeś drogą trzymaj się jej prawej strony. Za zakrętem zjedź na prawe pobocze i szybko zaparkuj pojazd w miejscu X za wartownią stojącą przed mostem (zabijając wcześniej z kaemu na transporterze pojedynczego Adolfa, który z niej wyskoczy) tak aby nie widział Cię czołg . Wysiądź żołnierzem, który ma Panzerfausta/Bazookę i ostrożnie wychylając się zza budynku zniszcz rakietą niemiecką "puszkę" (najlepiej mieć włączony krzyżyk celownika aby wiedzieć gdzie poleci rakieta - celuj w wieże). Potem wracaj do transportera i jedź przez most i jeszcze kawałeczek na południowy-wschód aby zakończyć misję. [obrazek powyżej po prawej]