The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry

Ruszaj, aby uratować Królestwo Hyrule! Poradnik do The Legend of Zelda: Breath of the Wild to pełny, ilustrowany opis przejścia oraz porady, które pomogą Ci odnaleźć się w Hyrule. Nie zapomnieliśmy o nasionach Korok, wróżkach i gotowaniu, bo do ratowania świata trzeba się dobrze przygotować!

The Legend of Zelda: Breath of the Wild to kolejna odsłona niezwykle popularnego cyklu gier akcji firmy Nintendo. Najnowsza odsłona gry, może poszczycić się jednymi z najwyższych ocen w historii gier. Niniejszy poradnik zawiera bardzo obszerny opis przejścia, wraz ze wskazaniem najważniejszych sekretów, ulepszeń i przedmiotów do skompletowania. Znajdziesz tutaj przydatne porady, które z powodzeniem możesz wykorzystać w czasie swojej przygody. Poznasz taktyki na pokonanie najsilniejszych przeciwników i bossów w grze. Dowiesz się również jak rozwiązać najtrudniejsze zagadki i dobrać odpowiedni rynsztunek pod określone wyzwania.

Poradnik do gry The Legend of Zelda: Breath of Wild zawiera:

  • Wskazanie najważniejszych sekretów i ważnych miejsc na mapie świata,
  • Opis najważniejszych mechanizmów gry i sposobów na odblokowanie np. jazdy konnej.
  • Opis przejścia wątku głównego,
  • Opis przejścia zadań pobocznych,
  • Wiele praktycznych rad, które pozwolą ci poradzić sobie z niebezpieczeństwami w Hyrule,
  • Opis najważniejszych umiejętności i unikalnych zastosowań przedmiotów w grze,
  • Szczegółowy opis pojedynku z każdym z bossów,
  • Wyszczególnione i opisane najtrudniejsze zagadki w grze.

Damian Kubik, Grzegorz Misztal (www.gry-online.pl)

Informacje o The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry

Autorzy : Damian Kubik, Grzegorz Alban3k Misztal

Ostatnia aktualizacja : 21 kwietnia 2017

Poradnik zawiera : strony: 98, ilustracje: 317 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 47.

Popularne strony w The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry

23.03.2017 11:38
3
Cophelio
4
Junior

Hej,

w Kakariko Village jest jeszcze jeden Korok Seed. Żeby go znaleźć musisz iść w kierunku wyjścia (tam gdzie droga prowadzi do Sahasra Slope) i przed Korokiem, którego zdobywasz strzelając w oko w bramie macie odstające od gór skarpy. Tam trzeba się wspiąć i na ostatniej jest do podniesienia kamień.

Pozdrawiam:)

23.03.2017 12:33
1
odpowiedz
damianxozzy
3
Junior

Dzięki za info. Ziarenko będzie dodane do mapy :)

25.04.2017 21:27
2
odpowiedz
waterglass
1
Junior

Jak mogę pobrać ten poradnik w postaci pliku PDF lub EPUB?

27.04.2017 15:28
odpowiedz
enqq
2
Junior

jak pobrać ten poradnik w pdf ? kupilem abonament tylko żeby pobrać ten poradnik proszę powiedzcie jak to zrobić

post wyedytowany przez enqq 2017-04-27 15:31:06
27.04.2017 15:37
odpowiedz
Marcelo999
1
Junior

Nie moge pobrać poradnika:( Ktos pomoze?

27.04.2017 15:42
odpowiedz
Zmroku
11
Maciej Rakieta

Hej,
poradnik do pobrania w pdf i epub będzie dostępny wkrótce :)

post wyedytowany przez Zmroku 2017-05-02 14:01:18
29.04.2017 14:50
odpowiedz
enqq
2
Junior

dalej nie ma opcji pobrania

30.04.2017 13:54
odpowiedz
hitman4727
2
Junior

kiedy poradnik będzie można pobrać?

02.05.2017 14:03
odpowiedz
Zmroku
11
Maciej Rakieta

Hej,
prace nad e-bookiem trwają. Ten poradnik zawiera bardzo dużo map, a to znacząco wydłuża skład pdf'a. Planowo - jeśli meteoryt nie uderzy i wojna nie nadejdzie - skończymy ebooka w czwartek!

04.05.2017 16:24
odpowiedz
Zmroku
11
Maciej Rakieta

Poradnik PDF i EPUB online. :))

post wyedytowany przez Zmroku 2017-05-04 16:24:23
04.05.2017 22:31
odpowiedz
1 odpowiedź
hitman4727
2
Junior

Jest jeden błąd. W Hateno Tower pisze ze na mapie są dodane punkty (shrines) na mapie a niestety są zaznaczone tylko zadania a nie miejsca świątyń.

05.05.2017 11:28
Zmroku
11
Maciej Rakieta

Hej, już naprawione, dzięki! :)

17.05.2017 22:11
odpowiedz
1 odpowiedź
Białostoczak
9
Chorąży

Do autora pordanika: Nie powinienes brac sie za cos o czym nie masz pojecia. Nie mowie, o przechodzeniu tej gry
ale o udzielaniu rad. Poradnik nic nie wnosi dla nowicjusza...nie napisales nawet co robic po koleji (od
wylevelowania postaci), jakie misje najpierw, kolejnosc bosow. Opis przejscia swiatyn rowniez beznadziejny,
przykladowo tam gdzie trzeba zamknac obwody napisales "ustaw dwa bloki po obu stronach", nie napisales po pierwsze
jak zdobyc te bloki (trzeba otworzyc wlaz) i w ktorym dokladnie miejscu je ustawic co jest najwazniejsze.
Poradnik ma glownie sluzyc poczatkujacym a nawet w najmniejszym stopniu nie pomoze im w lepszym starcie.
Do gry-online: mozecie ukryc wszystko bo i tak nikt normalny nie wykupi abonamentu premium by to przeczytac skoro nic nie wnosi :-)

18.05.2017 15:50
Białostoczak
9
Chorąży

Ogólnie system jest prosty. Na początku przygody najlepiej jest zlokalizować jak najwięcej świątyń (shrines) i je przechodzić w celu zdobywania spirits orb które wymianiamy co raz na serca (zwykle na 3 serca brałem 1 stamine) ale to już zależy od preferencji czy wolisz biegać i szukać itemów czy zdobywać je w walce. Jak przejść wszystkie shrines możesz obejrzeć na youtube wpisując tytuł jeśli nie chce Ci się myśleć i spróbować swoich sił albo definitywnie nie masz pojęcia co masz zrobić. Pierwszego bosa z divine beast najlepiej wybrać Medoh
bo jest bardzo prosty skoro przed walka dostaniesz z misji 20 bomb arrows.
Następnie gdy kupisz za 600 rupes strój w markecie obok Gerudo to do niego wejdziesz, tam prześlizgniesz się w ukryciu (nawet nie próbuj walczyć bo strażnicy zabijają 1 ciosem)
do Bosa którego zabijesz zwykłymi strzałami).

07.09.2017 02:03
odpowiedz
Eniek18
2
Junior

Cześć,
Autorze, jest znaczna różnica między magnezem a magnesem, warto poprawić :)
pozdrawiam

post wyedytowany przez Eniek18 2017-09-07 02:03:31
Dodaj swój komentarz
Wszystkie komentarze
The Legend of Zelda: Breath of the Wild - screen - 2017-06-14 - 348284The Legend of Zelda: Breath of the Wild - screen - 2017-06-14 - 348283The Legend of Zelda: Breath of the Wild - screen - 2017-06-14 - 348282The Legend of Zelda: Breath of the Wild - screen - 2017-06-14 - 348281The Legend of Zelda: Breath of the Wild - screen - 2017-06-14 - 348280The Legend of Zelda: Breath of the Wild - screen - 2017-06-14 - 348279The Legend of Zelda: Breath of the Wild - screen - 2017-06-14 - 348278The Legend of Zelda: Breath of the Wild - screen - 2017-06-14 - 348277The Legend of Zelda: Breath of the Wild - screen - 2017-06-14 - 348276