The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry

Jak zdobyć młot, topór i liść? poradnik The Legend of Zelda: Breath of the Wild

Pewne przedmioty w ekwipunku są obligatoryjne. - Jak zdobyć młot, topór i liść? - The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry
Pewne przedmioty w ekwipunku są obligatoryjne.

W grze istnieje kilka przedmiotów, które zdecydowanie warto mieć w swoim ekwipunku. Do absolutnej podstawy należy:

  • Woodcutter Axe - możesz go wykorzystać m.in. do ścinania drzew i zdobywania dzięki temu drzewa na opał, które możesz wykorzystać do tworzenia ognisk. Jeden z pierwszych toporków znajdziesz niedaleko obozowiska Starca, którego poznasz na początku gry. Pamiętaj, że do ścinania drzew możesz również wykorzystać m.in. bomby, a w ostateczności broń białą, choć lepiej zachować ją na przeciwników.
  • Sledgehammer - ma zastosowanie główne do rozwalania skał i zdobywania w ten sposób minerałów. Młoty są dość powszechne, możesz je znaleźć w niektórych świątyniach, w chatkach w wiosce itp.
  • Korok Leaf - Wielki liść jest przydatny głównie do żeglugi, gdyż możesz go wykorzystać do nawigacji tratwą. Zazwyczaj można go znaleźć w okolicy porzuconej łodzi, ale najczęściej znajdziesz go po prostu po ścięciu drzewa. Gdy zetniesz drzewo, oprócz drewna wypadnie właśnie Korok Leaf.

Pamiętaj, że przedmioty ulegają zniszczeniu w grze przy eksploatacji i koniecznym jest ciągłe gromadzenie kolejnego wyposażenia. Na bieżąco sprawdzaj stan swojego rynsztunku i pozbywaj się przedmiotów o małej wytrzymałości.