The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry

Jak zwiększyć miejsce w ekwipunku (Lokalizacja Hestu) Gdzie jest Hestu Zelda: Breath of The Wild

Hestu to urocza, przedziwna istota, która za Korok Seeds powiększy Twój ekwipunek.

Tutaj znajdziesz Hestu po raz pierwszy. - Jak zwiększyć miejsce w ekwipunku (Lokalizacja Hestu) - The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry
Tutaj znajdziesz Hestu po raz pierwszy.

Na początku rozgrywki masz mocno ograniczone miejsce w ekwipunku, które szczególnie daje w kość, gdy kompletujesz różne bronie. Można jednak temu zaradzić - udaj się w wyżej wskazane miejsce na mapie, gdzie napotkasz Hestu, śmiesznie wyglądająca postać o kształcie drzewa. Gdy z nim porozmawiasz, otrzymasz zadanie poboczne The Priceless Maracas.

Zadanie jest bardzo proste, wystarczy, że pobiegniesz kawałek na północ, skręcisz w prawo w mały wąwóz, a po chwili natkniesz się na grupkę przeciwników. Musisz ich pokonać, a następnie wskoczyć na platformę i wyciągnąć ze skrzyni poszukiwanych Maracas. Wróć z powrotem do Hestu, by zakończyć zadanie.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...