The Legend of Zelda: Breath of the Wild - poradnik do gry

Zelda: Breath of the Wild - Minigry
Zelda: Breath of the Wild - Minigry
Shield Surfing
Flight Range
Snowball Bowling
Boom Bam Golf
Footrace
Bird-Man Research Study
Carry the Ice!
Sand-Seal Racing
Super Gut Check Challenge
Restoring the Blue Flame
The Test of Wood-Revisited
Deer Hunting
Gambling
Paraglider Course
Horseback Archery
Obstacle Course
Powiększ mapę

Mini-gry poradnik The Legend of Zelda: Breath of the Wild

1Shield Surfing

2Flight Range

3Snowball Bowling

4Boom Bam Golf

5Footrace

6Bird-Man Research Study

7Carry the Ice!

8Sand-Seal Racing

9Super Gut Check Challenge

10Restoring the Blue Flame

11The Test of Wood-Revisited

12Deer Hunting

13Gambling

14Paraglider Course

15Horseback Archery

16Obstacle Course

W grze znajdziesz aż 16 różnych minigier, które urozmaicą grę i pozwolą zarobić trochę Rupees. Każda z nich znacząco się różni od innych i za wzięcie w nich udziału zdobędziesz cenne nagrody. Poniżej znajdziesz opis wszystkich mini-gier, wraz z ich opisem:

  • Bird-Man Research Study - na szczycie wieży, możesz wziąć udział w kolejnej minigrze. Jej zasady są proste, musisz jak najdalej poszybować na paralotni, a jeśli przekroczysz 800m zdobędziesz silver rupees. Aby poradzić sobie w zadaniu, powinieneś mieć bardzo rozwiniętą wytrzymałość i dostęp do umiejętności Revali's Gale.
  • Boom Bam Golf - minigra podobna do gry w golfa. Z pomocą runy Stasis, masz uderzać w kulę, aż wyląduje w dołku. Na miejscu znajdziesz młoty, które najlepiej wykorzystać do gry. Jeśli trafisz w 3 uderzenia, zdobędziesz Silver Rupee.
  • Carry the Ice! - Aby odblokować dostęp do tej minigry, musisz wcześniej ukończyć zadanie "The Perfect Drink" Na północ od Gerudo Town znajdziesz podziemną komnatę, gdzie możesz wziąć udział w grze. Za 50 rupees możesz wziąć udział w minigierce, która polega na przeniesieniu lodowej kostki przez ruiny. Musisz unikać potworów i piasku, a jeśli uda ci się przenieść kostkę w mniej niż 2 minuty, zdobędziesz Gold Rupee.
  • Deer Hunting - minigra opiera się na polowaniu na sarny. Masz na to określony czas i każde upolowane zwierzę zwiększa końcową nagrodę w rupees. Ta minigierka jest trudna, wymaga wielu strzał i zdecydowanie nie jest lukratywną opcją.
  • Flight Range - gdy ukończysz Divine Beast Vah Medoh Dungeon, powróć do Teby i jego żony Saki. Czeka cię minigra ze strzelaniem w tarczę, podobna do tej, którą musiałeś przejść w głównym wątku fabularnym. Jeśli zestrzelisz 20 tarcz w wyznaczonym czasie, zdobędziesz Gold Rupee.
  • Footrace - ta minigra to nic innego jak wyścig na szczyt wzgórza. Ścigasz się z Konba i tylko od ciebie zależy jaką drogą dotrzesz na metę. Wykorzystuj wszystkie swoje umiejętności szukaj skrótów, a łatwo zdobędziesz przewagę. Nagrodą jest Silver Rupee.
  • Gambling - możesz przystąpić do tej gry w północnowschodniej części Lurelin Village. Zadanie jest proste, za 100 rupees możesz obstawić jedną z trzech skrzyń. Jeśli zostanie wylosowana zdobędziesz 300 rupees. Minigra jest mocno nieopłacalna i oparta na elemencie szczęścia, więc nie jest warta świeczki.
  • Horseback Archery - twoim zadaniem jest zestrzelenie 20 balonów w czasie jednej minuty. Rzecz jasna, musisz dosiadać konia i być naprawdę celnym, by mieć szansę na nagrodę. Jeśli ci się uda, zdobędziesz knight's brindle i knight's saddle.
  • Obstacle Course - czeka cię jazda konna, pokonywanie kolejnych przeszkód i próba przełamania dwóch trudnych rekordów czasowych: 1:30 i 1:15. Jeśli ukończysz pierwszy z czasów, zdobędziesz extravagant bridle, a za drugi extravagant saddle. Zadanie jest trudne i będziesz musiał wykorzystać szybkiego i wytrzymałego wierzchowca, by zmieścić się w czasie.
  • Paraglider Course - najpierw odblokuj Korgu Chideh Shrine. Na zewnątrz spotkasz Mimo, który zaproponuje udział w grze. Twoim zadaniem jest szybować w przestworzach i przelatywać przez kolejne pierścienie. Wymaga to bardzo rozwiniętej wytrzymałości, a gdy przelecisz przez 40 pierścieni, zdobędziesz Silver Rupee.
  • Restoring the Blue Flame - musisz ukończyć zadanie "Robbie's Research", by odblokować dostęp do niej. Twoim zadaniem jest zapalanie pochodni w czasie mniejszym niż 3 minuty. Zadanie jest proste i zdobędziesz za nie Purple Rupee. Następnie kobieta zwiększy poziom trudności na kolejno 1 minutę, a potem 30 sekund. Nagrodami za to będą Silver i Gold Rupee, choć zadanie będzie bardzo trudne. Musisz wykorzystać wierzchowca, jedzenie przyspieszające ruch itp.
  • Sand-Scal Racing - ta minigra jest dostępna, gdy ukończysz zadanie "The Undefeated Champ". Tym razem czeka cię wyścig, jeśli zgodzisz się zapłacić 100 rupees wpisowego. Twoim zadaniem jest przechodzić przez kolejne bramki i dostać się do mety w czasie krótszym niż 1:30, za co zostaniesz nagrodzony Gold Rupee.
  • Shield-Surfing - na szczycie Hebra Mountain znajdziesz chatkę, a w niej osobę, która zaproponuje ci zjeżdżanie na tarczy za 20 rupees. Jeśli uda ci się udać do mety w ciągu 1 minuty, odblokujesz bardziej zaawansowaną trasę. Ponownie czeka cię zjazd na tarczy, a jak zrobisz to w rekordowym czasie, zdobędziesz Royal Shield.
  • Snowball Bowling - minigra została dokładnie opisana w rozdziale o szybkim zarabianiu rupees w grze. Polega na rzucaniu śnieżnymi kulami w śnieżne kręgle, a za ich zbicie zdobywa się rupees.
  • Super Gut Check Challenge - W tę minigierkę możesz zagrać po ukończeniu zadania "Gut Check Challenge". Cena wejściowa wynosi 100 rupees, a samo zadanie polega na wspięciu się na szczyt góry. Dodatkowo, musisz zebrać 300 kryształów w trakcie wspinaczki. Zadanie jest dość trudne i warto wcześniej maksymalnie ulepszyć staminę/przygotować posiłki ją odnawiające. Za nagrodę zdobędziesz 300 rupees i Endura Shoom.
  • The Test of Wood Revisited - minigra możliwa po zadaniu "Test of Wood". Twoim zadaniem jest przejść przez spory obszar lasu i zmieścić się w czasie 5 minut. Zadanie możesz sobie ułatwić, wykorzystując wiry powietrzne i przelatując nad niektórymi segmentami lokacji. Możesz tutaj zdobyć silver rupee.