Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier RPG 18

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: RPG. Znajdziesz tu ponad 480 tekstów spełniających te kryteria.

Final Fantasy: Crystal Chronicles - recenzja gry

recenzja gry13 września 2004

Gra która miała być wielką i przełomową, dla której posiadacze konkurencyjnych sprzętów mięli się podjąć kupna GameCube’a...czy spełniła oczekiwania?

Final Fantasy: Crystal Chronicles - recenzja gry

Final Fantasy X-2 - recenzja gry

recenzja gry12 września 2004

Final Fantasy X-2 to pierwsza gra z serii, której fabuła przenosi graczy do świata znanego z części poprzedniej.

Final Fantasy X-2 - recenzja gry

Harvest Moon: Friends of Mineral Town - recenzja gry

recenzja gry31 sierpnia 2004

Nim się za tę grę weźmiecie, przemyślcie, czy jesteście gotówi poświęcić jednym haustem ponad 100 godzin waszego życia na poza miejskie życie.

Harvest Moon: Friends of Mineral Town - recenzja gry

Beyond Divinity - recenzja gry

recenzja gry6 lipca 2004

Beyond Divinity to kolejne dzieło belgijsko-niemieckiego studia developerskiergo - Larian Studios. Jest to gra z gatunku cRPG osadzona w tych samych realiach fantasy, co Divine Divinity i stanowiąca swego rodzaju łącznik pomiędzy pierwszą, a drugą częścią

Beyond Divinity - recenzja gry

Sacred - recenzja gry

recenzja gry27 maja 2004

Gra z gatunku action/cRPG, za powstanie której odpowiada niemiecka firma Ascaron Entertainment, znana m.in. z takich tytułów jak: Port Royale i Patrician II: Quest for Power. Oferuje graczom, miłośnikom tego typu rozrywki, obszerny i różnorodny świat.

Sacred - recenzja gry

Dark Age of Camelot: Trials of Atlantis - recenzja gry

recenzja gry10 maja 2004

Drugie, płatne rozszerzenie do gry z gatunku MMOcRPG „Dark Age of Camelot”. „Trials of Atlantis” rozszerza świat gry o nową krainę przeznaczoną dla postaci wysokolevelowych - zatopioną Atlantydę.

Dark Age of Camelot: Trials of Atlantis - recenzja gry

Dark Age of Camelot: Shrouded Isles - recenzja gry

recenzja gry4 maja 2004

Dark Age of Camelot: Shrouded Isles to dodatek do jednego z najpopularniejszych MMOcRPG jakie obecnie istnieją. Wprowadza do gry trzy nowe obszary, po jednym dla każdego z realmów.

Dark Age of Camelot: Shrouded Isles - recenzja gry
Star Wars: Knights of the Old Republic - Wersja PL

Star Wars: Knights of the Old Republic - Wersja PL

recenzja gry29 kwietnia 2004

Gra stworzona została przez doświadczony zespół BioWare Studios, twórców m.in. najpopularniejszego cyklu cRPG Baldur’s Gate. Fabuła przenosi nas 4000 lat wstecz przed wydarzeniami poznanymi w filmach z serii Gwiezdne Wojny, w realia Starej Republiki.

Star Wars: Knights of the Old Republic - Wersja PL

Anarchy Online: Shadowlands - recenzja gry

recenzja gry1 kwietnia 2004

Kolejny po Notum Wars, oficjalny dodatek do Anarchy Online, jednej z ciekawszych gier z gatunku sci-fi MMOcRPG, która miała swoją premierę pod koniec czerwca 2001 roku. Wprowadza on do gry wiele nowych elementów, czyniąc zabawę jeszcze bardziej ciekawą.

Anarchy Online: Shadowlands - recenzja gry

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - recenzja gry

recenzja gry26 marca 2004

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark to drugi oficjalny dodatek do gry z gatunku cRPG Neverwinter Nights osadzonej w realiach dobrze znanego miłośnikom fantasy świata Forgotten Realms.

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark - recenzja gry

Deus Ex: Invisible War - recenzja gry

recenzja gry25 marca 2004

Sequel znakomitej gry akcji wydanej w roku 2000, która umiejętnie łączyła elementy cRPG z wciągającą cyberpunkową fabułą. Druga część rozgrywa się w roku 2072, w 20 lat po wielkiej ekonomicznej katastrofie i wydarzeniach, które miały miejsce w Deus Ex...

Deus Ex: Invisible War - recenzja gry

Siege of Avalon - recenzja gry

recenzja gry1 marca 2004

Siege of Avalon to gra z gatunku cRPG stworzona przez zespół Digital Tome. Akcja gry rozgrywa się w fantastycznym, przepełnionym magią świecie, a cała przedstawiona historia obraca się wokół legendarnego Avalonu.

Siege of Avalon - recenzja gry

Świątynia Pierwotnego Zła - recenzja gry

recenzja gry26 lutego 2004

Świątynia Pierwotnego Zła to gra z gatunku cRPG bazująca na klasycznym module Advanced Dungeons & Dragons (pen-and-paper) z 1985 roku zatytułowanym „The Temple of Elemental Evil”.

Świątynia Pierwotnego Zła - recenzja gry

Star Wars Galaxies: An Empire Divided - recenzja gry

recenzja gry22 października 2003

Star Wars Galaxies przenosi na ekrany naszych komputerów realia filmowego świata Star Wars (Gwiezdne Wojny). Przy tworzeniu gry brały udział wielkie światowe firmy Sony Online oraz LucasArts Entertainment dzięki czemu nie czekają nas tu żadne kompromisy.

Star Wars Galaxies: An Empire Divided - recenzja gry

Lionheart: Legacy of the Crusader - recenzja gry

recenzja gry20 października 2003

Lionheart to gra z gatunku cRPG wzorowana na kultowej serii Fallout, powstała przy współpracy firmy Black Isle Studio (twórcy takich hitów jak: Fallout, Icewind Dale, Baldur’s Gate II) oraz Reflexive Entertainment...

Lionheart: Legacy of the Crusader - recenzja gry

Jak rozpętałem II wojnę światową ... - recenzja gry

recenzja gry14 października 2003

Jak rozpętałem II wojnę światową: Nieznane przygody Franka Dolasa to gra z gatunku cRPG, przygotowana przez studio Alien Artefact, znane nam do tej pory ze znakomitej Another War...

Jak rozpętałem II wojnę światową ... - recenzja gry

Piraci z Karaibów - recenzja gry

recenzja gry13 października 2003

Piraci z Karaibów to gra przygodowa/cRPG oparta na motywach filmu fabularnego Jerry’ego Bruckheimera (Armageddon, Pearl Harbor) o tytule „Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły” z Johnnym Deppem w roli głównej...

Piraci z Karaibów - recenzja gry

The Elder Scrolls III: Przepowiednia - recenzja gry

recenzja gry7 października 2003

Kolejny (po The Elder Scrolls III: Tribunal) dodatek do popularnej gry role-playing pt. The Elder Scrolls III: Morrowind. The Elder Scrolls III: Bloodmoon przenosi nas na mroźną wyspę Solstheim, gdzie Imperium buduje nową kolonię wydobywczą.

The Elder Scrolls III: Przepowiednia - recenzja gry

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - recenzja gry

recenzja gry26 września 2003

Shadows of Undrentide to pierwszy dodatek do Neverwinter Nights stworzony jest przez firmę BioWare oraz nowo powstałe studio FloodGate, składające się przede wszystkim z byłych członków zespołu Looking Glass Studios.

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide - recenzja gry

Shadowbane - recenzja gry

recenzja gry1 sierpnia 2003

Shadowbane to kolejna gra mmoRPG rozgrywana w świecie fantasy. Jednak tytuł ten wprowadza kilka nowych cech, dzięki czemu nieco odróżnia się od poprzednich produkcji z tego gatunku...

Shadowbane - recenzja gry

Spells of Gold - recenzja gry

recenzja gry31 lipca 2003

Akcja gry rozgrywa się w fantastycznym świecie zamieszkałym przez ludzi, elfy, krasnale, nieumarłych i inne magiczne stwory. Cała obszerna kraina składa się z kilku oddzielnych światów, z których każdy posiada swój własny specyficzny system polityczny...

Spells of Gold - recenzja gry

Breath of Fire IV - recenzja gry

recenzja gry1 lipca 2003

Breath of Fire IV kolejna część znakomitej serii z gatunku role-playing, znanej do tej pory konsolowym graczom. Kontynuuje ona opowieść o „smoczych ludziach”, którzy poświęcili swe życie walce ze złą boginią i przywróceniu pokoju na świecie.

Breath of Fire IV - recenzja gry

Grandia II - recenzja gry

recenzja gry17 czerwca 2003

Sequel znanej gry z gatunku cRPG, Grandia, wydanej jedynie na konsole SEGA Saturn and Playstation. Gracz staje się młodym najemnikiem o imieniu Ryudo, wplątanym w walkę mającą na celu niedopuszczenie do odrodzenia się złego boga Valmar’a.

Grandia II - recenzja gry

The Elder Scrolls III: Trójca - recenzja gry

recenzja gry9 czerwca 2003

Tribunal to Oficjalny, płatny dodatek do The Elder Scrolls III: Morrowind, jednego z najlepszych cRPG ostatnich lat. Według samych autorów Tribunal ma się do Morrowind’a podobnie jak Opowieści z Wybrzeża Mieczy do Wrót Baldura...

The Elder Scrolls III: Trójca - recenzja gry