Recenzje gier akcji 36
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Akcji. Znajdziesz tu ponad 1000 tekstów spełniających te kryteria.
Shadow of Rome - recenzja gry
recenzja gry4 marca 2005
“Shadow of Rome” czerpie garściami z filmu “Gladiator” Ridleya Scotta. Zapożyczeń, a nawet kopii, jest tu bardzo wiele. Gra zaczyna się – podobnie jak film – przedstawiając głównego bohatera podczas krwawych podbojów w Germanii.
Shadow of Rome - recenzja gryMen of Valor: Vietnam - recenzja gry
recenzja gry2 marca 2005
„Men of Valor” nie jest grą złą. Drzemie w niej ogromny potencjał, ale niestety kilka irytujących elementów skutecznie odwraca uwagę od całego szeregu plusów.
Men of Valor: Vietnam - recenzja gryMetal Gear Solid 3: Snake Eater - recenzja gry
recenzja gry25 lutego 2005
Emocje to jeden głównych czynników, który kształtuje naszą osobowość. To one mają największy wpływ na to co zapamiętujemy - na jakiś czas, lub do końca życia. I to właśnie one sprawią, że zapamiętacie MGS3:SE na bardzo, ale to bardzo długo...
Metal Gear Solid 3: Snake Eater - recenzja gryThe Punisher - recenzja gry na PC
recenzja gry23 lutego 2005
„The Punisher” oczywiście znajdzie swoich amatorów bez większego problemu. Nie będą to tylko fani brutalnych strzelanin, ale przede wszystkim entuzjaści komiksowych przygód Franka Castle’a.
The Punisher - recenzja gry na PCForgotten Realms: Demon Stone - recenzja gry
recenzja gry10 lutego 2005
„Forgotten Realms: Demon Stone” to konwersja gry z konsol, która niekoniecznie musi przypaść do gustu PeCetowcom. Gra jest liniowa i oferuje niezbyt długą kampanię singleplayer.
Forgotten Realms: Demon Stone - recenzja gryKroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gry
recenzja gry27 stycznia 2005
Riddick jest brutalnym, zimnokrwistym, zobojętniałym mordercą. Poznajemy go w chwili, gdy zostaje schwytany przez galaktycznego łowcę nagród i leci w kierunku tytułowego Butcher Bay – najbardziej rygorystycznego zakładu karnego we wszechświecie.
Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gryGorky 02: Aurora Watching - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2005
„Gorky 02” jest grą dobrą – ładną, nastrojową i grywalną – jednak o ile „Gorky Zero” był zupełnie inny od protoplasty – „Gorky 17” – o tyle „Gorky 02” bardzo niewiele od swojego poprzednika odbiega – jest po prostu jego drugą częścią.
Gorky 02: Aurora Watching - recenzja gryPostal 2: Apocalypse Weekend - recenzja gry
recenzja gry27 grudnia 2004
„Apocalypse Weekend” powinien spodobać się sympatykom podstawowej wersji drugiego „Postala”. Gra sprawia jednak wrażenie tworzonej w lekkim pośpiechu. Irytuje też liniowość rozgrywki oraz niewielki stopień powiązania ze sobą kolejnych poziomów.
Postal 2: Apocalypse Weekend - recenzja grySecond Sight - recenzja gry
recenzja gry21 grudnia 2004
Autorzy świetnej serii strzelanin TimeSplitters wyposażają swego kolejnego bohatera w moce psioniczne. Ciekawy patent dla przygodowej gry akcji!
Second Sight - recenzja gryPainkiller: Battle Out of Hell - recenzja gry
recenzja gry20 grudnia 2004
Nadal mamy do czynienia z niezwykle dynamicznym, fantastycznie grywalnym i odprężającym FPS-em, który graficznym i dźwiękowym przepychem dech zatyka, przy czym nasz wzrok nie spocznie na niczym, co już widzieliśmy.
Painkiller: Battle Out of Hell - recenzja gryCall of Duty: United Offensive - recenzja gry
recenzja gry17 grudnia 2004
Dodatek do doskonałego FPS-a „Call of Duty” to przede wszystkim rozbudowana rozgrywka wieloosobowa, pojazdy i nowe rodzaje broni. Ale to również trzymająca w napięciu, zrealizowana z filmowym rozmachem kampania dla jednego gracza.
Call of Duty: United Offensive - recenzja gryMedal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gry
recenzja gry10 grudnia 2004
“Medal of Honor: Pacific Assault” jest udaną kontynuacją. Z pewnością nie jest to produkt przełomowy, lecz śmiało może podjąć równorzędną walkę z „Call of Duty” i innymi reprezentantami gatunku.
Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - recenzja gryMortyr 2: For Ever - recenzja gry
recenzja gry7 grudnia 2004
Zerowa interaktywność otoczenia, szczątkowa możliwość wchodzenia do budynków, liniowość rozgrywki, słaba AI wrogów, małe lokacje – no cóż, nie tego gracze oczekują po grach typu FPS.
Mortyr 2: For Ever - recenzja gryGrand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry
recenzja gry26 listopada 2004
GTA:SA to przede wszystkim największy do tej pory obszar, na którym prowadzona była rozgrywka. Tak ogromnego środowiska nie zaproponowała żadna gra z tej serii, a nawet tak wielki świat po raz pierwszy w historii zaprezentowano na konsoli Playstation 2.
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gryThe Getaway: Black Monday - recenzja gry
recenzja gry23 listopada 2004
Zapomnijcie o kolorowym mieście i bajecznych krajobrazach – witam w Londynie. Zapomnijcie o bezstresowych przechadzkach po ulicach miasta – witam w mafii lub na komisariacie. Zapomnijcie o arkadowym charakterze rozgrywki – witam w The Getaway.
The Getaway: Black Monday - recenzja gryHalo 2 - recenzja gry
recenzja gry19 listopada 2004
Halo 2 jest duże. Można pokusić się o stwierdzenie, że jest to pierwsza część podniesiona do kwadratu.
Halo 2 - recenzja gryHalf-Life 2 - recenzja gry
recenzja gry17 listopada 2004
Cóż tu dużo pisać? Panie i Panowie: oto druga część kultowego „Half-Life’a”.
Half-Life 2 - recenzja gryAmerica's Army: Special Forces - recenzja gry
recenzja gry12 listopada 2004
„America’s Army: Special Forces” świetnie kontynuuje serię bardzo popularnej, darmowej gry akcji z widokiem z perspektywy pierwszej osoby. Ten symulator żołnierza od kilku lat zdobywa coraz większą rzeszę zapalonych graczy.
America's Army: Special Forces - recenzja grySoldner: Secret Wars - recenzja gry
recenzja gry8 listopada 2004
Wśród gier FPP znajdują się pozycje rewolucyjne, zwyczajne oraz kiepskie. Ostatnie miesiące to czas, w którym ukazało się wiele dobrych tytułów. Soldner jednak wybija się z tego tłumu, oferując średnią grywalność oraz kiepską jakość samego programu.
Soldner: Secret Wars - recenzja grySerious Sam Advance - recenzja gry
recenzja gry26 października 2004
Akcję osadzono w 2113 roku, kiedy to Ziemia poróżniła się z obcą rasą. Rozpoczęła się wojna, jednak ludzie z dnia na dzień odnotowywali coraz większe straty i tym samym widmo absolutnej klęski stało się bardzo realną perspektywą.
Serious Sam Advance - recenzja gryShellShock: Nam '67 - recenzja gry
recenzja gry13 października 2004
Rzecz dzieje się w Wietnamie, w gorącym roku 67. Fabuła wciela nas w postać szeregowego żołnierza Armii Amerykańskiej, który rzucony w wir wojny otrzymał od Wuja Sama tylko jedno zadanie – zabijać jednocześnie nie dając się zabić.
ShellShock: Nam '67 - recenzja gryTerrorist Takedown: Konflikt na Bliskim Wschodzie - recenzja gry
recenzja gry23 września 2004
Terrorist Takedown to nieskomplikowana gra zręcznościowa przywodząca na myśl takie tytuły jak: Kurka Wordna czy wręcz Operation Wolf. Podana jednak zostaje w atrakcyjnej graficznie formie i może się podobać.
Terrorist Takedown: Konflikt na Bliskim Wschodzie - recenzja gryThe Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay - recenzja gry
recenzja gry14 września 2004
Ucieczka z Przystani Rzeźnika to jedna z najmilszych niespodzianek roku 2004 dla posiadaczy Xboxa.
The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay - recenzja gryPsi-Ops: The Mindgate Conspiracy - recenzja gry
recenzja gry14 września 2004
Broń w Psi-Ops jest wprawdzie przydatna, ale nie najważniejsza. Tutaj to dochodzimy do kwintesencji gry i źródła jej wysokiej grywalności – mianowicie umiejętności psychicznych naszego bohatera.
Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - recenzja gry