Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier akcji 18

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier z kategorii: Akcji. Znajdziesz tu ponad 1000 tekstów spełniających te kryteria.

Recenzja gry Spec Ops: The Line - strzelaniny z ambicjami

Recenzja gry Spec Ops: The Line - strzelaniny z ambicjami

recenzja gry26 czerwca 2012

Gra Spec Ops: The Line zapowiadano jako przełom w gatunku strzelanin, ale po raz kolejny słowa twórców rozminęły się z rzeczywistością. Jak bardzo? Tego dowiecie się z recenzji.

Recenzja gry Spec Ops: The Line - strzelaniny z ambicjami
Battlefield 3: Walka w zwarciu - recenzja dodatku, gdzie trup ściele się gęsto

Battlefield 3: Walka w zwarciu - recenzja dodatku, gdzie trup ściele się gęsto

recenzja gry20 czerwca 2012

Battlefield 3: Walka w zwarciu to dodatek stawiający na starcia piechoty na małym obszarze. Pomysł był bardzo ciekawy, ale fani podstawki nie popełnią błędu, omijając Walkę w zwarciu szerokim łukiem.

Battlefield 3: Walka w zwarciu - recenzja dodatku, gdzie trup ściele się gęsto
Recenzja gry Lollipop Chainsaw - piła mechaniczna i minispódniczka kontra zombie

Recenzja gry Lollipop Chainsaw - piła mechaniczna i minispódniczka kontra zombie

recenzja gry16 czerwca 2012

Słodka rozprawa z zombie za pomocą piły mechanicznej i głowy ukochanego. W tle lizaki, krwiożercze bestie i minispódniczka. Takie rzeczy tylko u Japończyków.

Recenzja gry Lollipop Chainsaw - piła mechaniczna i minispódniczka kontra zombie
Iron Front: Liberation 1944 - recenzja strzelaniny na silniku gry ArmA II

Iron Front: Liberation 1944 - recenzja strzelaniny na silniku gry ArmA II

recenzja gry4 czerwca 2012

Rosjanie i Niemcy połączyli siły, aby stworzyć realistyczną strzelaninę, pokazującą, jak wyglądała wojna na froncie wschodnim latem 1944 roku. Interesujący projekt okazał się jednak tworem dość przeciętnym.

Iron Front: Liberation 1944 - recenzja strzelaniny na silniku gry ArmA II
Recenzja Call of Duty: Modern Warfare 3 - Kolekcja 1 - dodatku z nowymi mapami i operacjami specjalnymi

Recenzja Call of Duty: Modern Warfare 3 - Kolekcja 1 - dodatku z nowymi mapami i operacjami specjalnymi

recenzja gry28 maja 2012

Call of Duty: Modern Warfare 3 - Kolekcja 1 to pierwszy dodatek do najnowszej odsłony bestsellerowej strzelaniny. Czy cztery nowe mapy do trybu wieloosobowego i dwie operacje specjalne to dobry zakup dla fanów serii?

Recenzja Call of Duty: Modern Warfare 3 - Kolekcja 1 - dodatku z nowymi mapami i operacjami specjalnymi
Recenzja gry Ghost Recon: Future Soldier - czy Call of Duty nawiedziło Drużynę Duchów?

Recenzja gry Ghost Recon: Future Soldier - czy Call of Duty nawiedziło Drużynę Duchów?

recenzja gry24 maja 2012

Drużyna Duchów powraca, aby znowu poustawiać nacjonalistów i terrorystów do pionu. Czy osłabienie elementów taktycznych na rzecz filmowości wyszło Ghost Recon: Future Soldier na dobre?

Recenzja gry Ghost Recon: Future Soldier - czy Call of Duty nawiedziło Drużynę Duchów?
I Ty możesz zostać czarodziejem - recenzja gry Sorcery: Świat Magii

I Ty możesz zostać czarodziejem - recenzja gry Sorcery: Świat Magii

recenzja gry21 maja 2012

Nastoletni cwaniak uważający się za czarodzieja i urocza kotka mówiąca ludzkim głosem, czyli witamy w Świecie Magii i machania różdżką przed telewizorem.

I Ty możesz zostać czarodziejem - recenzja gry Sorcery: Świat Magii
Akcja i strategia pasują do siebie – recenzja gry Starhawk

Akcja i strategia pasują do siebie – recenzja gry Starhawk

recenzja gry20 maja 2012

Starhawk to kolejny dowód na to, że warto konfrontować ze sobą gatunki, które wydają się przeciwstawne. Ekipa studia LightBox Interactive połączyła grę akcji ze strategią czasu rzeczywistego i wyszło jej to zaskakująco dobrze.

Akcja i strategia pasują do siebie – recenzja gry Starhawk
Wielki powrót upadłego gliny – recenzja gry Max Payne 3

Wielki powrót upadłego gliny – recenzja gry Max Payne 3

recenzja gry19 maja 2012

Równie interesujący jak wcześniej, ale jednocześnie nieco inny. Powrót z emerytury okazał się dla Maxa Payne’a lepszy niż można się było spodziewać, zaś on sam idealnie odnalazł się wśród młodszej konkurencji.

Wielki powrót upadłego gliny – recenzja gry Max Payne 3
II wojna światowa przez lunetę snajpera - recenzja gry Sniper Elite V2

II wojna światowa przez lunetę snajpera - recenzja gry Sniper Elite V2

recenzja gry9 maja 2012

Studio Rebellion wstrzymało oddech, wycelowało wysoko i delikatnie pociągnęło za spust. Sprawdzamy, czy Sniper Elite V2 to efektowny headshot, czy raczej strzał w stopę.

II wojna światowa przez lunetę snajpera - recenzja gry Sniper Elite V2
Monochromatyczne faux pas – recenzja gry Bloodforge

Monochromatyczne faux pas – recenzja gry Bloodforge

recenzja gry30 kwietnia 2012

Bloodforge ma wszystko, co teoretycznie powinien mieć interesujący slasher. Ciekawy koncept, niezłą grafikę, hektolitry wylewającej się z ekranu krwi, broni do wyboru, do koloru. Coś jednak nie zagrało.

Monochromatyczne faux pas – recenzja gry Bloodforge
Udany atak w pełnym ślizgu - recenzja gry Tribes: Ascend

Udany atak w pełnym ślizgu - recenzja gry Tribes: Ascend

recenzja gry27 kwietnia 2012

Tribes: Ascend to przeróbka kultowej serii sieciowych FPS-ów na grę darmową z mikropłatnościami. Sprawdzamy, czy autorom udało się mimo to stworzyć godną kontynuację cyklu.

Udany atak w pełnym ślizgu - recenzja gry Tribes: Ascend
Rozrywka na strzępy – recenzja gry Prototype 2

Rozrywka na strzępy – recenzja gry Prototype 2

recenzja gry25 kwietnia 2012

Radical Entertainment powraca z grą Prototype 2, aby raz jeszcze zabrać nas do mrocznego i brutalnego uniwersum. To kolejny przyjemny sandbox, w którym jednak nie wszystko jest takie, jak byśmy chcieli.

Rozrywka na strzępy – recenzja gry Prototype 2
Ile diabłów zmieści się na jednej płycie? Recenzja gry Devil May Cry HD Collection

Ile diabłów zmieści się na jednej płycie? Recenzja gry Devil May Cry HD Collection

recenzja gry19 kwietnia 2012

Zgodnie z panującą modą Devil May Cry jest kolejną serią poddaną renowacji przez specjalistów od podbijania rozdzielczości. Czy warto ulec pokusie starego diabła?

Ile diabłów zmieści się na jednej płycie? Recenzja gry Devil May Cry HD Collection
Taniec z gwiazdami śmierci - recenzja gry Kinect Star Wars

Taniec z gwiazdami śmierci - recenzja gry Kinect Star Wars

recenzja gry17 kwietnia 2012

Ci, którzy George'owi Lucasowi zarzucają brak spójnej wizji rozwoju uniwersum gwiezdnej sagi, mylą się bardzo. Wizja ta nie tylko istnieje, ale jest też od wielu lat bardzo konsekwentnie wprowadzana w życie. Kinect Star Wars jest tego dobrym przykładem.

Taniec z gwiazdami śmierci - recenzja gry Kinect Star Wars
Konwersja bez życia – recenzja gry LEGO Harry Potter: Lata 5-7 na PlayStation Vita

Konwersja bez życia – recenzja gry LEGO Harry Potter: Lata 5-7 na PlayStation Vita

recenzja gry12 kwietnia 2012

Wydawałoby się, że trzy miesiące to wystarczająco dużo czasu, by przygotować porządny port prostej gry zręcznościowej. LEGO Harry Potter w wersji na PlayStation Vita udowadnia nam, że wcale nie jest to takie proste.

Konwersja bez życia – recenzja gry LEGO Harry Potter: Lata 5-7 na PlayStation Vita
Ikar znowu zbyt blisko słońca? - recenzja Kid Icarus: Uprising

Ikar znowu zbyt blisko słońca? - recenzja Kid Icarus: Uprising

recenzja gry10 kwietnia 2012

Kid Icarus: Uprising to jedna z najciekawszych propozycji dla posiadaczy konsoli 3DS, nie wszystko jednak poszło po myśli fanów. Co się nie udało?

Ikar znowu zbyt blisko słońca? - recenzja Kid Icarus: Uprising
Ciche wzgórze po liftingu - recenzja gry Silent Hill HD Collection

Ciche wzgórze po liftingu - recenzja gry Silent Hill HD Collection

recenzja gry10 kwietnia 2012

Pomysł jest prosty - znane i lubiane tytuły zaprezentować w odświeżonej formie, ze znacznie poprawioną oprawą wizualną. Jak z tym zadaniem poradziła sobie firma Konami?

Ciche wzgórze po liftingu - recenzja gry Silent Hill HD Collection
Strachy na Lachy - recenzja gry Silent Hill: Downpour

Strachy na Lachy - recenzja gry Silent Hill: Downpour

recenzja gry6 kwietnia 2012

Japońscy producenci mają za sobą lata doświadczeń w straszeniu graczy, a tymczasem wykonanie kolejnej części swojej sztandarowej serii z dreszczykiem powierzają naszym południowym sąsiadom. Sprawdzamy, jak czeskie Vatra Games wywiązało się z tego zadania.

Strachy na Lachy - recenzja gry Silent Hill: Downpour
Trzecie wejście smoka - recenzja gry Ninja Gaiden 3

Trzecie wejście smoka - recenzja gry Ninja Gaiden 3

recenzja gry5 kwietnia 2012

Drętwiejące palce, opuchnięte paliczki i pot zraszający czoło – tak mniej więcej wyglądała kiedyś „zabawa” w Ninja Gaiden. Część trzecia, już bez udziału ojca serii, zrywa z przeszłością i stawia na masowość.

Trzecie wejście smoka - recenzja gry Ninja Gaiden 3
Po drugiej stronie barykady - recenzja gry Resident Evil: Operation Raccoon City

Po drugiej stronie barykady - recenzja gry Resident Evil: Operation Raccoon City

recenzja gry29 marca 2012

Resident Evil: Operation Raccoon City to gra wadliwa i źle zaprojektowana. Z tym większym zdziwieniem stwierdzamy, że bawiliśmy się przy niej naprawdę nieźle. Jak to możliwe? Odpowiedź znajdziecie w recenzji.

Po drugiej stronie barykady - recenzja gry Resident Evil: Operation Raccoon City
Klasyczna strzelanina w najlepszym wydaniu - recenzja gry Sine Mora

Klasyczna strzelanina w najlepszym wydaniu - recenzja gry Sine Mora

recenzja gry26 marca 2012

Shoot'em-up to najstarszy znany ludzkości gatunek gier wideo. Po ponad czterdziestu latach od czasu powstania jego prekursora, Sine Mora redefiniuje jego ramy stając się przykładem dla kolejnych naśladowców.

Klasyczna strzelanina w najlepszym wydaniu - recenzja gry Sine Mora
Taka piękna katastrofa - recenzja gry I Am Alive

Taka piękna katastrofa - recenzja gry I Am Alive

recenzja gry6 marca 2012

Koniec świata według kalendarza Majów zbliża się wielkimi krokami, zanim więc przyjdzie co do czego, Ubisoft postanowił wziąć udział w straszeniu graczy. Jest straszno, ale chyba nie o taki efekt chodziło twórcom gry I Am Alive.

Taka piękna katastrofa - recenzja gry I Am Alive
Pistolet silniejszy od pióra - recenzja gry Alan Wake's American Nightmare

Pistolet silniejszy od pióra - recenzja gry Alan Wake's American Nightmare

recenzja gry5 marca 2012

Z samodzielnymi dodatkami bywa tak, że często są one czymś zupełnie innym niż to, czego po kontakcie z podstawową wersją oczekują gracze. Taki jest właśnie Alan Wake's American Nightmare, w którym dominującą rolę odgrywa walka, a nie tryb przygodowy.

Pistolet silniejszy od pióra - recenzja gry Alan Wake's American Nightmare