Recenzje gier akcji 18
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier z kategorii: Akcji. Znajdziesz tu ponad 1000 tekstów spełniających te kryteria.
Recenzja gry Spec Ops: The Line - strzelaniny z ambicjami
recenzja gry26 czerwca 2012
Gra Spec Ops: The Line zapowiadano jako przełom w gatunku strzelanin, ale po raz kolejny słowa twórców rozminęły się z rzeczywistością. Jak bardzo? Tego dowiecie się z recenzji.
Recenzja gry Spec Ops: The Line - strzelaniny z ambicjamiBattlefield 3: Walka w zwarciu - recenzja dodatku, gdzie trup ściele się gęsto
recenzja gry20 czerwca 2012
Battlefield 3: Walka w zwarciu to dodatek stawiający na starcia piechoty na małym obszarze. Pomysł był bardzo ciekawy, ale fani podstawki nie popełnią błędu, omijając Walkę w zwarciu szerokim łukiem.
Battlefield 3: Walka w zwarciu - recenzja dodatku, gdzie trup ściele się gęstoRecenzja gry Lollipop Chainsaw - piła mechaniczna i minispódniczka kontra zombie
recenzja gry16 czerwca 2012
Słodka rozprawa z zombie za pomocą piły mechanicznej i głowy ukochanego. W tle lizaki, krwiożercze bestie i minispódniczka. Takie rzeczy tylko u Japończyków.
Recenzja gry Lollipop Chainsaw - piła mechaniczna i minispódniczka kontra zombieIron Front: Liberation 1944 - recenzja strzelaniny na silniku gry ArmA II
recenzja gry4 czerwca 2012
Rosjanie i Niemcy połączyli siły, aby stworzyć realistyczną strzelaninę, pokazującą, jak wyglądała wojna na froncie wschodnim latem 1944 roku. Interesujący projekt okazał się jednak tworem dość przeciętnym.
Iron Front: Liberation 1944 - recenzja strzelaniny na silniku gry ArmA IIRecenzja Call of Duty: Modern Warfare 3 - Kolekcja 1 - dodatku z nowymi mapami i operacjami specjalnymi
recenzja gry28 maja 2012
Call of Duty: Modern Warfare 3 - Kolekcja 1 to pierwszy dodatek do najnowszej odsłony bestsellerowej strzelaniny. Czy cztery nowe mapy do trybu wieloosobowego i dwie operacje specjalne to dobry zakup dla fanów serii?
Recenzja Call of Duty: Modern Warfare 3 - Kolekcja 1 - dodatku z nowymi mapami i operacjami specjalnymiRecenzja gry Ghost Recon: Future Soldier - czy Call of Duty nawiedziło Drużynę Duchów?
recenzja gry24 maja 2012
Drużyna Duchów powraca, aby znowu poustawiać nacjonalistów i terrorystów do pionu. Czy osłabienie elementów taktycznych na rzecz filmowości wyszło Ghost Recon: Future Soldier na dobre?
Recenzja gry Ghost Recon: Future Soldier - czy Call of Duty nawiedziło Drużynę Duchów?I Ty możesz zostać czarodziejem - recenzja gry Sorcery: Świat Magii
recenzja gry21 maja 2012
Nastoletni cwaniak uważający się za czarodzieja i urocza kotka mówiąca ludzkim głosem, czyli witamy w Świecie Magii i machania różdżką przed telewizorem.
I Ty możesz zostać czarodziejem - recenzja gry Sorcery: Świat MagiiAkcja i strategia pasują do siebie – recenzja gry Starhawk
recenzja gry20 maja 2012
Starhawk to kolejny dowód na to, że warto konfrontować ze sobą gatunki, które wydają się przeciwstawne. Ekipa studia LightBox Interactive połączyła grę akcji ze strategią czasu rzeczywistego i wyszło jej to zaskakująco dobrze.
Akcja i strategia pasują do siebie – recenzja gry StarhawkWielki powrót upadłego gliny – recenzja gry Max Payne 3
recenzja gry19 maja 2012
Równie interesujący jak wcześniej, ale jednocześnie nieco inny. Powrót z emerytury okazał się dla Maxa Payne’a lepszy niż można się było spodziewać, zaś on sam idealnie odnalazł się wśród młodszej konkurencji.
Wielki powrót upadłego gliny – recenzja gry Max Payne 3II wojna światowa przez lunetę snajpera - recenzja gry Sniper Elite V2
recenzja gry9 maja 2012
Studio Rebellion wstrzymało oddech, wycelowało wysoko i delikatnie pociągnęło za spust. Sprawdzamy, czy Sniper Elite V2 to efektowny headshot, czy raczej strzał w stopę.
II wojna światowa przez lunetę snajpera - recenzja gry Sniper Elite V2Monochromatyczne faux pas – recenzja gry Bloodforge
recenzja gry30 kwietnia 2012
Bloodforge ma wszystko, co teoretycznie powinien mieć interesujący slasher. Ciekawy koncept, niezłą grafikę, hektolitry wylewającej się z ekranu krwi, broni do wyboru, do koloru. Coś jednak nie zagrało.
Monochromatyczne faux pas – recenzja gry BloodforgeUdany atak w pełnym ślizgu - recenzja gry Tribes: Ascend
recenzja gry27 kwietnia 2012
Tribes: Ascend to przeróbka kultowej serii sieciowych FPS-ów na grę darmową z mikropłatnościami. Sprawdzamy, czy autorom udało się mimo to stworzyć godną kontynuację cyklu.
Udany atak w pełnym ślizgu - recenzja gry Tribes: AscendRozrywka na strzępy – recenzja gry Prototype 2
recenzja gry25 kwietnia 2012
Radical Entertainment powraca z grą Prototype 2, aby raz jeszcze zabrać nas do mrocznego i brutalnego uniwersum. To kolejny przyjemny sandbox, w którym jednak nie wszystko jest takie, jak byśmy chcieli.
Rozrywka na strzępy – recenzja gry Prototype 2Ile diabłów zmieści się na jednej płycie? Recenzja gry Devil May Cry HD Collection
recenzja gry19 kwietnia 2012
Zgodnie z panującą modą Devil May Cry jest kolejną serią poddaną renowacji przez specjalistów od podbijania rozdzielczości. Czy warto ulec pokusie starego diabła?
Ile diabłów zmieści się na jednej płycie? Recenzja gry Devil May Cry HD CollectionTaniec z gwiazdami śmierci - recenzja gry Kinect Star Wars
recenzja gry17 kwietnia 2012
Ci, którzy George'owi Lucasowi zarzucają brak spójnej wizji rozwoju uniwersum gwiezdnej sagi, mylą się bardzo. Wizja ta nie tylko istnieje, ale jest też od wielu lat bardzo konsekwentnie wprowadzana w życie. Kinect Star Wars jest tego dobrym przykładem.
Taniec z gwiazdami śmierci - recenzja gry Kinect Star WarsKonwersja bez życia – recenzja gry LEGO Harry Potter: Lata 5-7 na PlayStation Vita
recenzja gry12 kwietnia 2012
Wydawałoby się, że trzy miesiące to wystarczająco dużo czasu, by przygotować porządny port prostej gry zręcznościowej. LEGO Harry Potter w wersji na PlayStation Vita udowadnia nam, że wcale nie jest to takie proste.
Konwersja bez życia – recenzja gry LEGO Harry Potter: Lata 5-7 na PlayStation VitaIkar znowu zbyt blisko słońca? - recenzja Kid Icarus: Uprising
recenzja gry10 kwietnia 2012
Kid Icarus: Uprising to jedna z najciekawszych propozycji dla posiadaczy konsoli 3DS, nie wszystko jednak poszło po myśli fanów. Co się nie udało?
Ikar znowu zbyt blisko słońca? - recenzja Kid Icarus: UprisingCiche wzgórze po liftingu - recenzja gry Silent Hill HD Collection
recenzja gry10 kwietnia 2012
Pomysł jest prosty - znane i lubiane tytuły zaprezentować w odświeżonej formie, ze znacznie poprawioną oprawą wizualną. Jak z tym zadaniem poradziła sobie firma Konami?
Ciche wzgórze po liftingu - recenzja gry Silent Hill HD CollectionStrachy na Lachy - recenzja gry Silent Hill: Downpour
recenzja gry6 kwietnia 2012
Japońscy producenci mają za sobą lata doświadczeń w straszeniu graczy, a tymczasem wykonanie kolejnej części swojej sztandarowej serii z dreszczykiem powierzają naszym południowym sąsiadom. Sprawdzamy, jak czeskie Vatra Games wywiązało się z tego zadania.
Strachy na Lachy - recenzja gry Silent Hill: DownpourTrzecie wejście smoka - recenzja gry Ninja Gaiden 3
recenzja gry5 kwietnia 2012
Drętwiejące palce, opuchnięte paliczki i pot zraszający czoło – tak mniej więcej wyglądała kiedyś „zabawa” w Ninja Gaiden. Część trzecia, już bez udziału ojca serii, zrywa z przeszłością i stawia na masowość.
Trzecie wejście smoka - recenzja gry Ninja Gaiden 3Po drugiej stronie barykady - recenzja gry Resident Evil: Operation Raccoon City
recenzja gry29 marca 2012
Resident Evil: Operation Raccoon City to gra wadliwa i źle zaprojektowana. Z tym większym zdziwieniem stwierdzamy, że bawiliśmy się przy niej naprawdę nieźle. Jak to możliwe? Odpowiedź znajdziecie w recenzji.
Po drugiej stronie barykady - recenzja gry Resident Evil: Operation Raccoon CityKlasyczna strzelanina w najlepszym wydaniu - recenzja gry Sine Mora
recenzja gry26 marca 2012
Shoot'em-up to najstarszy znany ludzkości gatunek gier wideo. Po ponad czterdziestu latach od czasu powstania jego prekursora, Sine Mora redefiniuje jego ramy stając się przykładem dla kolejnych naśladowców.
Klasyczna strzelanina w najlepszym wydaniu - recenzja gry Sine MoraTaka piękna katastrofa - recenzja gry I Am Alive
recenzja gry6 marca 2012
Koniec świata według kalendarza Majów zbliża się wielkimi krokami, zanim więc przyjdzie co do czego, Ubisoft postanowił wziąć udział w straszeniu graczy. Jest straszno, ale chyba nie o taki efekt chodziło twórcom gry I Am Alive.
Taka piękna katastrofa - recenzja gry I Am AlivePistolet silniejszy od pióra - recenzja gry Alan Wake's American Nightmare
recenzja gry5 marca 2012
Z samodzielnymi dodatkami bywa tak, że często są one czymś zupełnie innym niż to, czego po kontakcie z podstawową wersją oczekują gracze. Taki jest właśnie Alan Wake's American Nightmare, w którym dominującą rolę odgrywa walka, a nie tryb przygodowy.
Pistolet silniejszy od pióra - recenzja gry Alan Wake's American Nightmare