Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Artykuły i opinie na temat gry Half-Life: Counter-Strike

11 najlepszych modów, które stały się przebojami
11 najlepszych modów, które stały się przebojami

artykuł23 kwietnia 2022

Wiele gier, którymi się tak zachwycamy i wsiąkamy w nie na wiele godzin, kryje za sobą nieoczywistą historię związaną ze sceną moderską. Oto jak wyglądała droga do sukcesu hitowych produkcji zaczynających jako modyfikacje.

Najważniejsze mody, które na zawsze zmieniły gry
Najważniejsze mody, które na zawsze zmieniły gry

artykuł8 sierpnia 2020

Wszyscy znacie te gry. CS:GO, League of Legends czy Team Fortress. A pamiętacie jeszcze, że nie byłoby ich gdyby nie fantazja moderów? Oto najważniejsze mody, które zmieniły cyfrową rozgrywkę na zawsze.

Mody do Half-Life'a, które zmieniły świat gier
Mody do Half-Life'a, które zmieniły świat gier

artykuł9 grudnia 2014

Half-Life to nie tylko udana seria pierwszoosobowych shooterów, ale również doskonała platforma do tworzenia świetnych modów. Wiele z nich ewoluowało w pełnoprawne tytuły.

Co chcemy zobaczyć w Half-Life 3?
Co chcemy zobaczyć w Half-Life 3?

artykuł2 stycznia 2012

Wierzymy mocno, że jeszcze w tym roku Valve ujawni światu istnienie trzeciego Half-Life'a. Oczekując tego wydarzenia zastanawiamy się jak mogłaby wyglądać "trójka".

W to się grało - Half-Life
W to się grało - Half-Life

artykuł11 sierpnia 2009

Nie ma producenta, który nie marzyłby o takim sukcesie w debiucie. Ponad 9 milionów sprzedanych pudełek, świetne noty w recenzjach i wierna rzesza wyznawców, niecierpliwie oczekująca kolejnych odsłon cyklu.

10 lat Half-Life'a
10 lat Half-Life'a

artykuł19 listopada 2008

Dziś minęło 10 lat od premiery jednej z najważniejszych gier w historii elektronicznej rozrywki. Half-Life na zawsze zmienił oblicze pierwszoosobowych strzelanin.

Polskie finały WCG 2007 zakończone
Polskie finały WCG 2007 zakończone

artykuł3 września 2007

1 września w warszawskim centrum handlowym Blue City odbyły się polskie finały WCG 2007. Impreza, która po raz kolejny pokazała, że emocje towarzyszące wirtualnym pojedynkom są nie mniejsze niż te na stadionach czy w sportowych halach.

Imperatory rozdane
Imperatory rozdane

artykuł1 grudnia 2006

Rozdanie Imperatorów nazywane bywa w oficjalnych materiałach „Wielką Galą”. Byliśmy zobaczyć to na własne oczy. A tak w ogóle wygrał F.E.A.R.

Wywiad z twórcą Half-Life'a
Wywiad z twórcą Half-Life'a

artykuł29 sierpnia 2006

Half-life 2: Episode 2 to bez wątpienia jeden z najlepiej zaprezentowanych na Games Convention tytułów. EA wiele zrobiło, by zrobić wrażenie – aż po sprowadzenie na miejsce twórcy tego, co nazwać możemy uniwersum Half-life, Gabe’a Newella.

Fenomen Counter-Strike’a
Fenomen Counter-Strike’a

artykuł29 stycznia 2001

Counter-Strike - nieoficjalny dodatek do Half-Life'a - to najbardziej popularna obecnie gra sieciowa. Z czego wynika niesamowite zafascynowanie graczy tym tytułem i czy wydawca umie wykorzystać narastającą manię do swoich celów?

Przeczytaj również:

Spokojnie, to tylko koniec świata - jak Fallout wyśmiewa postapokaliptyczne lęki
Spokojnie, to tylko koniec świata - jak Fallout wyśmiewa postapokaliptyczne lęki

artykuł11 kwietnia 2024

W 1997 roku twórcy Fallouta pokazali, że świat po nuklearnej zagładzie nie musi być tylko mroczny i brutalny. Ich orężem stała się satyra, dzięki której ta seria od lat już nie bierze jeńców, pokazując nas i nasz świat w krzywym zwierciadle.

14 szalonych teorii, które wymyślili fani gier
14 szalonych teorii, które wymyślili fani gier

artykuł25 grudnia 2022

Granie to pasja – ta zaś skłania do analizowania ulubionych tytułów, a także snucia dziwnych, lecz ciekawych teorii. Raz mają one dużo sensu, a kiedy indziej rozpadają się w mgnieniu oka niczym domek z kart. Oto czternaście z nich.

Poznajcie 14 najpopularniejszych gier RPG na świecie
Poznajcie 14 najpopularniejszych gier RPG na świecie

artykuł9 października 2022

Popularność można mierzyć różną miarą. Sprawdziliśmy, jakie gry RPG są na liście najpopularniejszych na świecie na podstawie liczby sprzedanych egzemplarzy.