Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać

Artykuły i opinie na temat gry Assassin's Creed Origins

AC Valhalla brzmi jak ponury żart, którego nie chcieliśmy usłyszeć
AC Valhalla brzmi jak ponury żart, którego nie chcieliśmy usłyszeć

artykuł22 stycznia 2021

Dziewiąta generacja konsol miała przynieść skok jakości zarówno w doznaniach wizualnych, jak i dźwiękowych. Tymczasem to co się wyprawia z warstwą audio w ostatniej odsłonie serii Assassin’s Creed można śmiało przyrównać do nieudanego skoku wiary.

Najlepsze gry dekady - ranking redakcji GRYOnline.pl. Część 1. (100-51)
Najlepsze gry dekady - ranking redakcji GRYOnline.pl. Część 1. (100-51)

artykuł8 stycznia 2021

W ostatniej dekadzie na rynku zadebiutowały setki, może nawet tysiące świetnych gier. Spróbowaliśmy wytypować najlepsze z nich – produkcje, które zdefiniowały ostatnie 10 lat grania.

Znasz zakończenie GTA 5? Pewnie nie. 15 niezłych gier, których nie skończyliście
Znasz zakończenie GTA 5? Pewnie nie. 15 niezłych gier, których nie skończyliście

artykuł10 października 2020

Kupujemy gry i potem ich nie odpalamy, albo porzucamy po paru godzinach. Wybraliśmy więc paczkę niezłych gier, których pewnie nie skończyliście, a jeśli tak, to czujcie się wybrani – należycie do mniejszości.

Najlepsze serie gier wszech czasów - wybór redakcji
Najlepsze serie gier wszech czasów - wybór redakcji

artykuł30 maja 2020

Są doskonałe gry, ale są i serie które do dziś wspominamy jako całość, które przez lata nas nie zawiodły i którym miejsce na tej liście się po prostu należało. Oto nasz, redakcyjny wybór najlepszych serii gier.

AC Valhalla - tak może wyglądać nowe Assassin’s Creed
AC Valhalla - tak może wyglądać nowe Assassin’s Creed

artykuł29 kwietnia 2020

Ubisoft pokazał pierwszy teaser nowego Assassin's Creed. Plotki i przecieki o podróży do krainy wikingów okazały się prawdziwe. Co to może oznaczać dla graczy?

Ateny czy Rzym? Porównujemy wielkość miast w serii Assassin's Creed
Ateny czy Rzym? Porównujemy wielkość miast w serii Assassin's Creed

artykuł18 kwietnia 2020

W dobie nieustającego rozwoju gier wideo coraz większym uznaniem cieszy się nowa forma spędzania czasu podczas zabawy w wirtualnych światach. Mowa o e-globtroterstwie, czyli... zwiedzaniu i poznawaniu cyfrowych krain.

Czy duzi wydawcy boją się eksperymentów i ryzyka? Sprawdziliśmy to!
Czy duzi wydawcy boją się eksperymentów i ryzyka? Sprawdziliśmy to!

artykuł3 sierpnia 2019

Wielkie korporacje nie eksperymentują, nie ponoszą ryzyka. Zdarzyło Wam się słyszeć takie narzekanie? Mi tak, dlatego postanowiłem przyjrzeć się tematowi bardziej skrupulatnie i sprawdzić, ile racji mają „narzekacze”.

Historia świata według Assassin’s Creed – najlepsze przykłady
Historia świata według Assassin’s Creed – najlepsze przykłady

artykuł18 maja 2019

Fabuła Assassin’s Creed to jedna wielka teoria spiskowa: z tajemniczymi zakonami, intrygami oplatającymi cały świat, nadnaturalnymi artefaktami i prastarą cywilizacją. Jak jej przebieg wpłynął na bieg „prawdziwej” historii?

Rzym czy Tokio – gdzie udamy się w Assassin's Creed 2020?
Rzym czy Tokio – gdzie udamy się w Assassin's Creed 2020?

artykuł1 lutego 2019

W tym roku nie będzie nowego asasyna. Dla jednych informacja ta jest skrytobójczym ciosem, gdy drudzy wzruszają jedynie ramionami. Jeszcze inni próbują zająć sobie czas spekulacjami na temat miejsca akcji kolejnej odsłony i my dołączymy do tych ostatnich.

Tanie i pomysłowe prezenty na święta dla graczy do 50 złotych
Tanie i pomysłowe prezenty na święta dla graczy do 50 złotych

artykuł1 grudnia 2018

Pomysł na prezent to zawsze problem. Skromny budżet nie musi jednak oznaczać tradycyjnych skarpet pod choinką dla naszych bliskich i znajomych - zwłaszcza gdy ich hobby to gry komputerowe. Oto najlepsze prezenty dla graczy do 50 złotych.

Czy w otwartym świecie da się opowiedzieć dobrą historię?
Czy w otwartym świecie da się opowiedzieć dobrą historię?

artykuł30 sierpnia 2018

Znacie to. Wielka mapa, multum aktywności i swoboda działania, a w tle niezapadająca w pamięć fabuła z jakimś tam łotrem, jakimiś tam przyjaciółmi do uratowania i zwrotem akcji, o którym zapominamy po dziesięciu minutach. Czy naprawdę tak musi być?

Ewolucja grafiki 3D na przestrzeni lat – historia rozwoju tekstur w grach
Ewolucja grafiki 3D na przestrzeni lat – historia rozwoju tekstur w grach

artykuł28 sierpnia 2018

Tekstury w dalszym ciągu pozostają jednym z najważniejszych aspektów grafiki 3D. W tym artykule pragniemy przybliżyć najistotniejsze gry, które wyróżniły się pod tym względem.

Laptop do gier za 2000 zł... nie istnieje! Nie dajcie się nabrać
Laptop do gier za 2000 zł... nie istnieje! Nie dajcie się nabrać

artykuł3 sierpnia 2018

Nowy laptop do gier za 1799 złotych! Wspaniała oferta, myślimy, a potem patrzymy na specyfikację i odkrywamy dwurdzeniowy procesor i kartę graficzną, która w trzyletnim już Wiedźminie 3 wyciąga 18 FPS-ów na poziomie low w rozdzielczości HD.

Najlepsze gry na Xbox One – 12 świetnych gier na konsolę Microsoftu
Najlepsze gry na Xbox One – 12 świetnych gier na konsolę Microsoftu

artykuł25 lipca 2018

Gears of War, Forza Horizon, Halo… To świetne gry, ale na nich możliwości Xboksa się nie kończą. Stworzyliśmy listę najlepszych tytułów, w które można zagrać na sprzęcie Microsoftu.

Trzy lata Wiedźmina 3 – jak Dziki Gon odmienił branżę gier
Trzy lata Wiedźmina 3 – jak Dziki Gon odmienił branżę gier

artykuł18 maja 2018

Trzy – tyle lat kończy Wiedźmin 3. Za dużo, żeby przepuścić taką okazję, ale za mało, żeby musieć Wam przypominać, za co pokochaliśmy tę grę. Dlatego zamiast wspominek o Dzikim Gonie proponujemy... wspominki o grach, które się na Dzikim Gonie wzorowały.

Najlepsze gry 2017 roku – wybór redakcji
Najlepsze gry 2017 roku – wybór redakcji

artykuł6 stycznia 2018

Czas na najważniejsze z podsumowań 2017 roku – które gry wideo z minionych dwunastu miesięcy były najlepsze? Prezentujemy osiemnaście redakcyjnych wyborów – to te tytuły pokochaliśmy najmocniej.

Największe niespodzianki 2017 roku
Największe niespodzianki 2017 roku

artykuł2 stycznia 2018

Miniony rok przyniósł kilka zaskoczeń. Powróciły w chwale spisane na straty serie, utytułowane studio zyskało niezależność po długim czasie korporacyjnej „niewoli”, a fani doczekali się potwierdzenia, że powstaje gra, w którą dawno zaczęli powątpiewać.

Dwanaście miesięcy dobrego odgrywania ról – RPG-owe podsumowanie 2017 roku
Dwanaście miesięcy dobrego odgrywania ról – RPG-owe podsumowanie 2017 roku

artykuł31 grudnia 2017

To był dobry rok dla RPG – i to dwojako. Raz, że wyszła tona hitów. Dwa, że gatunek nagle znacząco umocnił swoją pozycję w branży, zbliżając do gatunku rolplejów serię Assassin’s Creed i inne sandboksy. Przed Wami RPG-owe podsumowanie roku 2017.

W poszukiwaniu źródeł otwartych światów – skąd pochodzą sandboxy? Część I: Teoria
W poszukiwaniu źródeł otwartych światów – skąd pochodzą sandboxy? Część I: Teoria

artykuł27 listopada 2017

Gry z otwartymi światami wywołują wśród graczy tyleż zachwytów co kontrowersji. Jako gatunek towarzyszą nam od kilkudziesięciu lat, choć wielu z nas może nie zdawać sobie z tego sprawy, mając wrażenie, że to stosunkowo nowy „wynalazek”.

Asasyńskie miejscówki - najciekawsze lokacje z serii Assassin's Creed
Asasyńskie miejscówki - najciekawsze lokacje z serii Assassin's Creed

artykuł12 listopada 2017

Jedna z najważniejszych gier akcji obchodzi właśnie swoje dziesiąte urodziny. A że wspaniałe widoczki zawsze były znakiem markowym cyklu, wybraliśmy dla Was 10 najlepszych lokacji z serii Assassin's Creed.