Uruchom dzwon (2) | Klasztor gdzieś hen w górach | Yesterday
Aktualizacja:
Uruchom dzwon cz.2

Teraz zadziałaj metalowymi ozdobami na deskach, a będąc w posiadaniu dużej ilości śrubek i brzytwy, zbudujesz długą deskę. Udaj się z nią do pomieszczenia z dzwonem i podłóż ją pod drewnianą kłodę.

Następnie musisz spowodować, by deska ją uniosła, trzeba ją więc czymś obciążyć. Wykorzystaj do tego stojące pod ścianą worki. Kiedy weźmiesz jeden z nich i położysz na desce, John resztę potrzebnego balastu dorzuci już automatycznie.

Gdy kłoda znajdzie się w pozycji poziomej, obwiąż ją liną, po czym wpraw w ruch, by uderzyła w dzwon.
Dźwięk dzwonu przywoła do gniazda niebieskiego ptaka, a mistrz, doceniając kreatywność Johna, nauczy go walczyć kataną.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.