Uruchom dzwon (1) | Klasztor gdzieś hen w górach | Yesterday
Aktualizacja:
Uruchom dzwon cz.1

Wyjdź z pokoju medytacyjnego i na zewnątrz maszeruj do końca w prawo. Dotrzesz do pomieszczenia, w którym znajduje się dzwon, niestety, mechanizm wprawiania go w ruch nie działa. Brakuje liny.

Zawróć (w lewo) i tym razem udaj się na zewnątrz klasztoru przez wyjście po prawej.

Na prawo od drzwi stoją sanki, z których zabierz linę. Oczywiście nie sposób ot tak zawiązać liny wokół zwalonej kłody przy dzwonie, ponieważ trzeba ją najpierw podnieść. Musisz więc zbudować coś w rodzaju dźwigni.

Potrzebne deski znajdziesz na zewnątrz, tylko sporo niżej, przy końcu mostu. Weź je. Teraz musisz zrobić z nich jedną długą deskę. Potrzebujesz śrub i zawiasów.

Maszeruj pod drzwi pokoju medytacyjnego i przyjrzyj się im. Zauważ, że przymocowane są do nich metalowe ozdobny w kształcie mord jakichś maszkar. Odinstaluj je od drzwi za pomocą posiadanej brzytwy. Pozyskasz w ten sposób również śrubki.
Spróbuj połączyć deski owymi metalowymi ozdobami jako zawiasami. Okaże się, że masz za mało śrubek. Musisz zdobyć ich więcej.
0
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.