Sugerowana kolejność rozbudowy garnizonu | Garnizon

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Sugerowana kolejność rozbudowy garnizonu

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jest to jedynie sugerowana kolejność wznoszenia budynków w naszym garnizonie. Każdy może, a nawet powinien zapoznać się z funkcjami poszczególnych budynków i samodzielnie wybrać te, które najbardziej mu się przydadzą. Ten poradnik ma za zadanie jedynie zasugerować pewne rozwiązania.

Przede wszystkim powinieneś skupić się na jak najszybszym podniesieniu swojego Ratusza do trzeciego poziomu. Oszczędzaj więc surowce, tak aby po wbiciu 100 poziomu doświadczenia dysponować przynajmniej 2,000 surowców na awans Ratusza.

Pierwszy mały budynek

Pierwszy wzniesiony przez ciebie budynek powinien być związany z profesją jaką się zajmujesz. Jeśli natomiast wiesz, że nie będziesz się jej za bardzo poświęcać to proponuję zbudować Enchanter's Study. Budynek ten pozwoli na niszczenie niepotrzebnego sprzętu, a następnie sprzedawanie pozyskanych w ten sposób surowców. Zapewni to spory zastrzyk gotówki, a przedmiotów w początkowej fazie gry będziesz otrzymywać naprawdę sporo.

Pierwszy duży budynek

W tym wypadku dobry wybór jest tylko jeden - Baraki. Nie opłaca się w tym momencie budować żadnego innego budynku. Baraki zapewnią ci możliwość rekrutowania towarzyszy oraz wysyłania ich na misje. Zapewni to niewielki zastrzyk gotówki, ale sprawi, że twój garnizon zacznie wypełniać się nowymi bohaterami i będzie przypominał prawdziwe miasto.

Drugi mały budynek

Twoim kolejnym małym budynkiem może być następna konstrukcja związana z twoją profesją, warto jednak poczekać do 96 poziomu i dopiero wtedy zbudować Salvage Yard, który zapewni ci możliwość zdobywania lepszego sprzętu.

Pierwszy średni budynek

Jako pierwszy średni budynek powinieneś wybrać Lumber Mill, który pozwoli ci na wycinkę drzew, które z kolei zamienić możesz na surowce do budowy garnizonu. Nic nie jest tak potrzebne na początku rozbudowy naszej fortecy jak surowce.

Dalszy rozwój

Po podniesieniu Ratusza do trzeciego poziomu zyskasz kilka nowych miejsc na budowę. Wybór budynków zależeć powinien przede wszystkim od twoich upodobań. Jeśli chcesz skoncentrować się na swoich towarzyszach możesz wybrać gospodę (Inn/tavern) oraz Dwarven Bunker. Jeśli chcesz zdobyć nowe wierzchowce zainwestuj w stajnie. Skupiając się na PvP powinieneś zastanowić się nad zbudowaniem areny do walk oraz warsztatu.

Zdarzyć się może sytuacja, gdy zechcemy zburzyć jakiś budynek. Niestety nie mamy takiej możliwości, możemy natomiast dany budynek zastąpić innym. Wystarczy po prostu w menu budowy przeciągnąć nowy budynek na miejsce tego, który nie jest nam już potrzebny.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2014-11-28
15:57

Massinio Legionista

Straasznie słaby ten poradnik. Wole nie wiedzieć jak będzie pełny wyglądać.
Skróty: awf to raczej akademia wychowania fizycznego, a nie away from keyboard
,,Hate - Parametr określający, jak nasz czar wpływa na przeciwnika. Im wyższy poziom, tym większa szansa, że przeciwnik rzuci się bezpośrednio na nas" Pierwsze słysze o czymś takim, a gram w wowa już kilka lat, ale co ja tam mogę wiedzieć. Jest jeszcze kilka dziwnych skrótów, ale nie chce mi sie ich wypisywac i omawiać

Opis dungeonów strasznie kreatywnie rozpoczynany cały czas tymi samymi zwrotami: jest, jest, dungeon, jest, jest, instancja.

Profesje: ,,jeśli grasz klasą magiczną (Druid, Priest, Mage, Warlock, Shaman) wybierz dwie profesje spośród Herbalism, Alchemy, Enchanting, Jewelcrafting" itd nie będę tego całego kopiować. Boże co za bzdura, co za róznica jaka klasa które profesje ma. Alchemia przyda się tak samo Warriorowi jak mining druidowi. Trzeba wybrac poprostu co tobie najbardziej odpowiada i sie tobie przyda.

Klasy: Nie chciało mi się czytać tego całego bełkotu, ale znalazłem perełkę Mage - Postać nastawiona na zadawanie dużych obrażeń z dystansu. Minusem jest jednak niewielka ilość punktów życia. Chyba to miał być poradnik do tibi. Przecież mage ze sprzętem na takim samym poziomie jak warrior będzie miec tyle samo hp...

Najlepiej będzie jak poradnik zostanie usunięty, a autor przestanie go pisać. Wtajemniczonym w wowa się on nie przyda, a nowicjuszy wprowadzi w błąd.

Komentarz: Massinio
2014-11-28
20:02

zanonimizowany1050209 Junior

świetny poradnik. Bardzo dobrze się go czyta i jest naprawdę pomocny. Oby jak najwięcej takich poradników!

Komentarz: zanonimizowany1050209
2014-11-28
21:35

zanonimizowany979315 Generał

Mi poradnik wydaje się całkiem dobrze napisany pod kątem zupełnie początkujących osób.

Do paru szczegółów bym się przyczepił ( np: "pokoje" a nie jak być powinno "kanały" czatu ) ale to w sumie drobiazgi.

Nie mam premium wiec oceniam dosyć powierzchownie. W WoW ponad 650 days ./played łącznie = weteran.

Komentarz: zanonimizowany979315
2014-11-28
22:32

Hellmaker Legend

Hellmaker

Massinio ---> "Pierwsze słysze o czymś takim, a gram w wowa już kilka lat," - no to chyba nadal za mało :P Określenie Hate jest od dawna używane. Zapewne myślałeś o Threat - pochodna Hate - używany nagminnie.
"http://en.wikipedia.org/wiki/Hate_%28video_gaming%29"

Co do maga - fakt. Powinno być raczej "słaby armor, a co za tym idzie niska redukcja obrażeń".

Wybór profesji - nie ma znaczenia. Kiedyś się ładowało konkretne profesje, żeby mieć "profession bonus", ale w WoD to zlikwidowali.

Natomiast trochę ... dziwna ... jest strona o Garnizonie. To cholernie ważny kawałek gry - wypadałoby naprawdę sporo o nim napisać. Jak i o poszczególnych budynkach. Dziwi też brak wzmianki, że niektórzy Followersi mają trait "Bodyguard", który po rozwinięciu Baraków do poz. 2 pozwala na bieganie z danym Followersem jako tankiem/healerem/damage dealerem.

Nieźle napisane, ale to początek. Bardzo początkowy początek. Wypadałoby to rozwinąć i to BARDZO rozwinąć.

Komentarz: Hellmaker
2014-12-07
21:04

Knudarr Legionista

Knudarr

Oczywiście, poradnik skierowany jest przede wszystkim do osób początkujących. W ciągu kilku najbliższych dni powinien pojawić się główny poradnik poświęcony Warlords of Draenor. Przedstawione w nim zostaną nie tylko opisy poszczególnych instancji, ale także budynków w garnizonie, systemu towarzyszy i sposobu zdobycia poszczególnych wierzchowców. Wszystko będzie napisane w możliwie jak najbardziej czytelny oraz szczegółowy sposób.

Komentarz: Knudarr

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl