World in Conflict: USA - Lotnictwo
Aktualizacja:
HELIKOPTER ZWIADOWCZY OH-6A Cayuse

Cena: 600 PD (punktów dowodzenia)
Punkty energii: 600
Umiejętność ofensywna: przeprowadzenie skanu podczerwienią wskazanego terenu. Wykryte w ten sposób jednostki wroga ukrywające się wcześniej w chmurach dymu, lasach i budynkach nie będą już posiadały elementu zaskoczenia. Pomaga to uniknąć niemiłych niespodzianek.
Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: 20 sekund
Umiejętność defensywna: odpalenie całego zestawu gorących flar zmieniających kurs pocisków naprowadzanych na ciepło. Bardzo skuteczne rozwiązanie defensywne. Narzędzie nieocenione w przypadku ucieczki przed goniącymi nas helikopterami. Flary stanowią również dobrą zasłonę przed pociskami odpalanymi przez wrogie naziemne systemy przeciwlotnicze. Są jednak nieskuteczne w przypadku ognia średnich pojazdów przeciwlotniczych.
Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: 30 sekund
Skuteczny przeciwko: piechocie, pojazdom opancerzonym
Nieskuteczny przeciwko: helikopterom, czołgom, budynkom
ŚREDNI HELIKOPTER BOJOWY AH-1W Super Cobra

CENA: 900 PD (punktów dowodzenia)
Punkty energii: 980
Umiejętność ofensywna: wystrzelenie specjalnego pocisku typu AIM-9 Sidewinder. Jest to najpotężniejsza broń przeciwko każdemu zbliżającemu się helikopterowi wroga. Osłaniaj tą rakietą wszelkie helikoptery nie posiadające skutecznych systemów przeciwlotniczych.
Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: 30 sekund
Umiejętność defensywna: odpalenie całego zestawu gorących flar zmieniających kurs pocisków naprowadzanych na ciepło. Bardzo skuteczne rozwiązanie defensywne. Narzędzie nieocenione w przypadku ucieczki przed goniącymi nas helikopterami. Flary stanowią również dobrą zasłonę przed pociskami odpalanymi przez wrogie naziemne systemy przeciwlotnicze. Są jednak nieskuteczne w przypadku ognia średnich pojazdów przeciwlotniczych.
Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: 30 sekund
Skuteczny przeciwko: helikopterom, piechocie, pojazdom opancerzonym
Nieskuteczny przeciwko: czołgom, budynkom
CIĘŻKI HELIKOPTER BOJOWY AH-64A Apache

Cena: 1200 PD (punktów dowodzenia)
Punkty energii: 980
Umiejętność ofensywna: wystrzelenie destruktywnego pocisku przeciwpancernego typu Hellfire potrafiącego zmiażdżyć praktycznie każdy czołg występujący w grze. Jest to potężne wyposażenie którego używaj jak najczęściej. Niech pierwsza salwa tych pocisków przywita od razu wszelkie naziemne przeciwlotnicze jednostki wroga.
Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: 50 sekund
Umiejętność defensywna: odpalenie całego zestawu gorących flar zmieniających kurs pocisków naprowadzanych na ciepło. Bardzo skuteczne rozwiązanie defensywne. Narzędzie nieocenione w przypadku ucieczki przed goniącymi nas helikopterami. Flary stanowią również dobrą zasłonę przed pociskami odpalanymi przez wrogie naziemne systemy przeciwlotnicze. Są jednak nieskuteczne w przypadku ognia średnich pojazdów przeciwlotniczych.
Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: 30 sekund
Skuteczny przeciwko: czołgom, pojazdom opancerzonym, piechocie budynkom
Nieskuteczny przeciwko: helikopterom
HELIKOPTER TRANSPORTOWY UH-60 Black Hawk

Cena: 650 PD (punktów dowodzenia)
Punkty energii: 1225
Umiejętność ofensywna: brak
Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: nie dotyczy
Umiejętność defensywna: odpalenie całego zestawu gorących flar zmieniających kurs pocisków naprowadzanych na ciepło. Bardzo skuteczne rozwiązanie defensywne. Narzędzie nieocenione w przypadku ucieczki przed goniącymi nas helikopterami. Flary stanowią również dobrą zasłonę przed pociskami odpalanymi przez wrogie naziemne systemy przeciwlotnicze. Są jednak nieskuteczne w przypadku ognia średnich pojazdów przeciwlotniczych.
Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: 30 sekund
Skuteczny przeciwko: piechocie, pojazdom opancerzonym
Nieskuteczny przeciwko: czołgom, helikopterom, budynkom
Ładowność: 5 żołnierzy
- World in Conflict - poradnik do gry
- World in Conflict: Poradnik do gry
- World in Conflict: Jednostki
- World in Conflict: Piechota
- World in Conflict: Broń pancerna
- World in Conflict: Lotnictwo
- World in Conflict: Wsparcie
- World in Conflict: USA - Piechota
- World in Conflict: USA - Broń pancern
- World in Conflict: USA - Lotnictwo
- World in Conflict: USA - Wsparcie
- World in Conflict: ZSRR - Piechota
- World in Conflict: ZSRR - Broń pancerna
- World in Conflict: ZSRR - Lotnictwo
- World in Conflict: ZSRR - Wsparcie
- World in Conflict: NATO - piechota
- World in Conflict: NATO - Broń pancerna
- World in Conflict: NATO - Lotnictwo
- World in Conflict: NATO - Wsparcie
- World in Conflict: Jednostki
- World in Conflict: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
montron4564 Pretorianin
Jak będe miał grę to skorzystam z tego poradnika.
zanonimizowany4725 Pretorianin
Warto przed grą zassać najnowsze sterowniki do grafiki szczególnie mówie tu o nvidii bo inczaczej gra się wysypuje.
zanonimizowany63355 Legend
nie mogę przejżeć całego ale widze ze opisaliscie z osobna kazda jednostke a przeciez tylko artylerie psozczególnych nacji sie róznia...;.
ROJO. Senator
Drogi ZgReDK-u ---> Nie moglismy pójść w przypadku takiej gry na łatwiznę.
zanonimizowany122796 Centurion
Takie poradniki są tworzone przede wszystkim dla ludzi nie posiadających instrukcji (tzn. którzy je "zgubili wraz z oryginalnym pudełkiem") stąd nawet opisy jednostek :P
macias7 Legionista
Gra jest łatwa. Nawet na poziomie trudności hard można ją przejść bardzo rzadko korzystając z opcji load. Dlatego moim zdaniem, opis przejścia misji przyda się osobom, które z założenia przechodzą gry z poradnikiem w ręku.
Opis jednostek i pomocy taktycznych, to w większości przepisane dane z instrukcji i "dymków" w grze - brakuje praktycznych porad wynikłych z doświadczenia zdobytego w grze.
Dużo chętniej niż powyższe przeczytałbym porady dotyczące konkretnych map multi, taktyk dla konkretnych formacji i posługiwania się poszczególnymi jednostkami lub oddziałami.
W takim kształcie jak obecnie po poradnik sięgać nie warto - no chyba że jest za darmo tak jak obecnie. Zbyt wiele się z niego nie wyniesie IMO oczywiście ;)
zanonimizowany376292 Generał
Grałem w demo. BOMBA!!!! Myślałem ,że CoH to szczyt możliwości graficznych RTS-ów, jednak bardzo się myliłem! Super gra,super grywalność, super grafa......
ROJO. Senator
--->macias7. Oj stary widać, że nie zaznajomiłes się z poradnikiem dokładnie. W dziale jednostek podalismy m.in. dokładne wskazówki co do zastosowania konkretnych jednostek, formacji czy pomocy taktycznych.
macias7 Legionista
Wypraszam sobie uwagę o bredzeniu - to, że ktoś ma inne zdanie niż szanowny pan redaktor nie oznacza, że trzeba mu ubliżać.
Poradnik czytałem i zdania nie zmieniam.
Radzę więcej szacunku do czytelników, albo pigułki na redukcję ego.
ROJO. Senator
Wybacz. Masz rację. Trochę przesadziałem z formą wypowiedzi. Co do jej treści, to jednak zdania nie zmienię.
BTW W dziale porad ogólnych oraz w zakładce ogólnych informacji dotyczących jednostek - podalismy wyraźne wskazówki dotyczące zastosowania konkretnych formacji, pomocy taktycznych, jednostek i ich speclanych zdolności, wad i zalet.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
