World in Conflict: Uderzenia obszarowe
Aktualizacja:
Uderzenia obszarowe
Szereg potężnych nalotów, zrzutów i ostrzałów działających na ogromnych obszarach. Niszczą one wszystko, niezależnie od typu celu. Uważaj jednak, albowiem tego typu pomoce taktyczne unicestwiają wszystko - łącznie z Twoimi wojskami. Używaj więc ich rozważnie!
LEKKI OSTRZAŁ ARTYLERYJSKI
Ten rodzaj ognia zaporowego nie precyzyjny i co za tym idzie - nie zawsze trafia dokładnie w cel. Kilkanaście salw średniego kalibru ostrzeliwuje wskazany obszar najskuteczniej radząc sobie z piechotą i pojazdami opancerzonymi. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość ostrzałów będziemy mogli przeprowadzić.
Cena: 5/10/15 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)
Czas rozmieszczenia: 10
Czas powtórnego naładowania: 30
Dobry przeciwko: piechocie
Może używać: USA, ZSRR, NATO
CIĘŻKI OSTRZAŁ ARTYLERYJSKI
Potężniejsza pod każdym względem odmiana poprzedniego ostrzału. Siła ognia i obszar działania jest tutaj o wiele potężniejsza. Dwa słowa - wielkokalibrowa zagłada. Słaba precyzja jednak nadal pozostaje. Dodatkowo - ostrzał ten skuteczny jest również w zwalczaniu wszelkich czołgów. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość ostrzałów będziemy mogli przeprowadzić.
Cena: 12/22/32 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)
Czas rozmieszczenia: 12
Czas powtórnego naładowania: 30
Dobry przeciwko: czołgom, piechocie, pojazdom
Może używać: USA, ZSRR, NATO
ARTYLERIA PRECYZYJNA
Precyzyjny ostrzał niewielkiego obszaru. Zabawa kosztowna, lecz szalenie opłacalna. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość ostrzałów będziemy mogli przeprowadzić.
Cena: 15/30/45 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)
Czas rozmieszczenia: 10
Czas powtórnego naładowania: 30
Dobry przeciwko: czołgom, piechocie, pojazdom
Może używać: USA, ZSRR, NATO
ATAK POWIETRZNY
Wiązka pocisków odpalana przez samolot, neutralizująca wszelkie cele naziemne. Atak ten cechuje się zarówno średnią mocą, jak i obszarem działania. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość nalotów będziemy mogli przeprowadzić.
Cena: 10/18/26 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)
Czas rozmieszczenia: 20
Czas powtórnego naładowania: 30
Dobry przeciwko: czołgom, piechocie, pojazdom
Może używać: USA, ZSRR, NATO
BOMBA DAISY CUTTER
Zrzut 7 tonowej bomby konwencjonalnej przez wielki, transportowy samolot wojskowy. Pali, niszczy i powoduje chaos w szeregach wrogiej piechoty. Potężna eksplozja tego ładunku efektywnie pozbywa się oponentów ze wskazanego obszaru. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość bomb będziemy mogli zrzucić.
Cena: 30/50/70 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)
Czas rozmieszczenia: 18
Czas powtórnego naładowania: 30
Dobry przeciwko: piechocie, pojazdom, terenom zalesionym
Może używać: USA, NATO
BOMBA PALIWOWO-POWIETRZNA
Specjalna bomba termo-baryczna na wyposażeniu Związku Radzieckiego. Budząca moce piekielne eksplozja zamienia dany obszar w piekło, nad którym unosi się wielka chmura wybuchowego paliwa. Ładunek ten, zrzucany przez samolot typu SU wyjątkowo skutecznie niszczy lasy, piechotę i lżej opancerzone pojazdy. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość bomb będziemy mogli zrzucić.
Cena: 30/50/70 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)
Czas rozmieszczenia: 18
Czas powtórnego naładowania: 30
Dobry przeciwko: piechocie, pojazdom, czołgom, budynkom
Może używać: ZSRR
NALOT DYWANOWY
Przelot pojedynczego bombowca, zrzucającego kilkanaście swobodnie opadających, silnych bomb burzących. Obszar zniszczeń obejmuje kilkaset metrów. Widok mrożący krew w żyłach. Tak jak to kiedyś powiedzieli w jednym filmie: "Flota wymiata, piechota zamiata". Duże skupiska wrogich jednostek i struktur - w obliczu zbliżającego się dywanowego bombardowania - są na straconej pozycji. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość nalotów będziemy mogli przeprowadzić.
Cena: 45/75/95 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)
Czas rozmieszczenia: 15
Czas powtórnego naładowania: 19
Dobry przeciwko: piechocie, pojazdom, czołgom, budynkom
Może używać: USA, NATO
TAKTYCZNA GŁOWICA JĄDROWA
Co tu dużo mówić? Ten taktyczny ładunek nuklearny przenoszony przez pocisk typu Cruise, a wystrzeliwany z bombowca - zamienia teatr działań wojennych w jedno, wielkie pogorzelisko. Eksplozja zdmuchuje z powierzchni ziemi absolutnie wszystko, pozostawiając po sobie zabójcze promieniowanie skutecznie uszkadzające wszystkie jednostki przebywające w pobliżu tzw. punktu zero. Jest to ostateczne rozwiązanie taktyczne, na które niestety trzeba długo czekać i wydać ogromną ilość punktów. Niewątpliwie najpiękniejsza eksplozja w grze. To trzeba po prostu zobaczyć, lecz niekoniecznie doświadczyć. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość głowic będziemy mogli zrzucić.
Cena: 90/140/180 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)
Czas rozmieszczenia: 16
Czas powtórnego naładowania: 450
Dobry przeciwko: piechocie, pojazdom, czołgom, budynkom, helikopterom, lasom
Może używać: USA, NATO, ZSRR
Komentarze czytelników
montron4564 Pretorianin
Jak będe miał grę to skorzystam z tego poradnika.
zanonimizowany4725 Pretorianin
Warto przed grą zassać najnowsze sterowniki do grafiki szczególnie mówie tu o nvidii bo inczaczej gra się wysypuje.
zanonimizowany63355 Legend
nie mogę przejżeć całego ale widze ze opisaliscie z osobna kazda jednostke a przeciez tylko artylerie psozczególnych nacji sie róznia...;.
ROJO. Senator
Drogi ZgReDK-u ---> Nie moglismy pójść w przypadku takiej gry na łatwiznę.
zanonimizowany122796 Centurion
Takie poradniki są tworzone przede wszystkim dla ludzi nie posiadających instrukcji (tzn. którzy je "zgubili wraz z oryginalnym pudełkiem") stąd nawet opisy jednostek :P
macias7 Legionista
Gra jest łatwa. Nawet na poziomie trudności hard można ją przejść bardzo rzadko korzystając z opcji load. Dlatego moim zdaniem, opis przejścia misji przyda się osobom, które z założenia przechodzą gry z poradnikiem w ręku.
Opis jednostek i pomocy taktycznych, to w większości przepisane dane z instrukcji i "dymków" w grze - brakuje praktycznych porad wynikłych z doświadczenia zdobytego w grze.
Dużo chętniej niż powyższe przeczytałbym porady dotyczące konkretnych map multi, taktyk dla konkretnych formacji i posługiwania się poszczególnymi jednostkami lub oddziałami.
W takim kształcie jak obecnie po poradnik sięgać nie warto - no chyba że jest za darmo tak jak obecnie. Zbyt wiele się z niego nie wyniesie IMO oczywiście ;)
zanonimizowany376292 Generał
Grałem w demo. BOMBA!!!! Myślałem ,że CoH to szczyt możliwości graficznych RTS-ów, jednak bardzo się myliłem! Super gra,super grywalność, super grafa......
ROJO. Senator
--->macias7. Oj stary widać, że nie zaznajomiłes się z poradnikiem dokładnie. W dziale jednostek podalismy m.in. dokładne wskazówki co do zastosowania konkretnych jednostek, formacji czy pomocy taktycznych.
macias7 Legionista
Wypraszam sobie uwagę o bredzeniu - to, że ktoś ma inne zdanie niż szanowny pan redaktor nie oznacza, że trzeba mu ubliżać.
Poradnik czytałem i zdania nie zmieniam.
Radzę więcej szacunku do czytelników, albo pigułki na redukcję ego.
ROJO. Senator
Wybacz. Masz rację. Trochę przesadziałem z formą wypowiedzi. Co do jej treści, to jednak zdania nie zmienię.
BTW W dziale porad ogólnych oraz w zakładce ogólnych informacji dotyczących jednostek - podalismy wyraźne wskazówki dotyczące zastosowania konkretnych formacji, pomocy taktycznych, jednostek i ich speclanych zdolności, wad i zalet.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
