World in Conflict: Uderzenia obszarowe

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Uderzenia obszarowe

Szereg potężnych nalotów, zrzutów i ostrzałów działających na ogromnych obszarach. Niszczą one wszystko, niezależnie od typu celu. Uważaj jednak, albowiem tego typu pomoce taktyczne unicestwiają wszystko - łącznie z Twoimi wojskami. Używaj więc ich rozważnie!

LEKKI OSTRZAŁ ARTYLERYJSKI

Ten rodzaj ognia zaporowego nie precyzyjny i co za tym idzie - nie zawsze trafia dokładnie w cel. Kilkanaście salw średniego kalibru ostrzeliwuje wskazany obszar najskuteczniej radząc sobie z piechotą i pojazdami opancerzonymi. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość ostrzałów będziemy mogli przeprowadzić.

Cena: 5/10/15 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)

Czas rozmieszczenia: 10

Czas powtórnego naładowania: 30

Dobry przeciwko: piechocie

Może używać: USA, ZSRR, NATO

CIĘŻKI OSTRZAŁ ARTYLERYJSKI

Potężniejsza pod każdym względem odmiana poprzedniego ostrzału. Siła ognia i obszar działania jest tutaj o wiele potężniejsza. Dwa słowa - wielkokalibrowa zagłada. Słaba precyzja jednak nadal pozostaje. Dodatkowo - ostrzał ten skuteczny jest również w zwalczaniu wszelkich czołgów. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość ostrzałów będziemy mogli przeprowadzić.

Cena: 12/22/32 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)

Czas rozmieszczenia: 12

Czas powtórnego naładowania: 30

Dobry przeciwko: czołgom, piechocie, pojazdom

Może używać: USA, ZSRR, NATO

ARTYLERIA PRECYZYJNA

Precyzyjny ostrzał niewielkiego obszaru. Zabawa kosztowna, lecz szalenie opłacalna. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość ostrzałów będziemy mogli przeprowadzić.

Cena: 15/30/45 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)

Czas rozmieszczenia: 10

Czas powtórnego naładowania: 30

Dobry przeciwko: czołgom, piechocie, pojazdom

Może używać: USA, ZSRR, NATO

ATAK POWIETRZNY

Wiązka pocisków odpalana przez samolot, neutralizująca wszelkie cele naziemne. Atak ten cechuje się zarówno średnią mocą, jak i obszarem działania. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość nalotów będziemy mogli przeprowadzić.

Cena: 10/18/26 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)

Czas rozmieszczenia: 20

Czas powtórnego naładowania: 30

Dobry przeciwko: czołgom, piechocie, pojazdom

Może używać: USA, ZSRR, NATO

BOMBA DAISY CUTTER

Zrzut 7 tonowej bomby konwencjonalnej przez wielki, transportowy samolot wojskowy. Pali, niszczy i powoduje chaos w szeregach wrogiej piechoty. Potężna eksplozja tego ładunku efektywnie pozbywa się oponentów ze wskazanego obszaru. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość bomb będziemy mogli zrzucić.

Cena: 30/50/70 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)

Czas rozmieszczenia: 18

Czas powtórnego naładowania: 30

Dobry przeciwko: piechocie, pojazdom, terenom zalesionym

Może używać: USA, NATO

BOMBA PALIWOWO-POWIETRZNA

Specjalna bomba termo-baryczna na wyposażeniu Związku Radzieckiego. Budząca moce piekielne eksplozja zamienia dany obszar w piekło, nad którym unosi się wielka chmura wybuchowego paliwa. Ładunek ten, zrzucany przez samolot typu SU wyjątkowo skutecznie niszczy lasy, piechotę i lżej opancerzone pojazdy. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość bomb będziemy mogli zrzucić.

Cena: 30/50/70 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)

Czas rozmieszczenia: 18

Czas powtórnego naładowania: 30

Dobry przeciwko: piechocie, pojazdom, czołgom, budynkom

Może używać: ZSRR

NALOT DYWANOWY

Przelot pojedynczego bombowca, zrzucającego kilkanaście swobodnie opadających, silnych bomb burzących. Obszar zniszczeń obejmuje kilkaset metrów. Widok mrożący krew w żyłach. Tak jak to kiedyś powiedzieli w jednym filmie: "Flota wymiata, piechota zamiata". Duże skupiska wrogich jednostek i struktur - w obliczu zbliżającego się dywanowego bombardowania - są na straconej pozycji. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość nalotów będziemy mogli przeprowadzić.

Cena: 45/75/95 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)

Czas rozmieszczenia: 15

Czas powtórnego naładowania: 19

Dobry przeciwko: piechocie, pojazdom, czołgom, budynkom

Może używać: USA, NATO

TAKTYCZNA GŁOWICA JĄDROWA

Co tu dużo mówić? Ten taktyczny ładunek nuklearny przenoszony przez pocisk typu Cruise, a wystrzeliwany z bombowca - zamienia teatr działań wojennych w jedno, wielkie pogorzelisko. Eksplozja zdmuchuje z powierzchni ziemi absolutnie wszystko, pozostawiając po sobie zabójcze promieniowanie skutecznie uszkadzające wszystkie jednostki przebywające w pobliżu tzw. punktu zero. Jest to ostateczne rozwiązanie taktyczne, na które niestety trzeba długo czekać i wydać ogromną ilość punktów. Niewątpliwie najpiękniejsza eksplozja w grze. To trzeba po prostu zobaczyć, lecz niekoniecznie doświadczyć. Im więcej przeznaczymy na to punktów pomocy taktycznej, tym większą ilość głowic będziemy mogli zrzucić.

Cena: 90/140/180 PPT (Punktów Pomocy Taktycznej)

Czas rozmieszczenia: 16

Czas powtórnego naładowania: 450

Dobry przeciwko: piechocie, pojazdom, czołgom, budynkom, helikopterom, lasom

Może używać: USA, NATO, ZSRR

World in Conflict

18 września 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2007-10-02
19:59

montron4564 Pretorianin

👍

Jak będe miał grę to skorzystam z tego poradnika.

Komentarz: montron4564
2007-10-03
11:41

zanonimizowany4725 Pretorianin

Warto przed grą zassać najnowsze sterowniki do grafiki szczególnie mówie tu o nvidii bo inczaczej gra się wysypuje.

Komentarz: zanonimizowany4725
2007-10-03
11:56

zanonimizowany63355 Legend

nie mogę przejżeć całego ale widze ze opisaliscie z osobna kazda jednostke a przeciez tylko artylerie psozczególnych nacji sie róznia...;.

Komentarz: zanonimizowany63355
2007-10-03
12:03

ROJO. Senator

ROJO.
😃

Drogi ZgReDK-u ---> Nie moglismy pójść w przypadku takiej gry na łatwiznę.

Komentarz: ROJO.
2007-10-03
12:17

zanonimizowany122796 Centurion

Takie poradniki są tworzone przede wszystkim dla ludzi nie posiadających instrukcji (tzn. którzy je "zgubili wraz z oryginalnym pudełkiem") stąd nawet opisy jednostek :P

Komentarz: zanonimizowany122796
2007-10-15
15:11

macias7 Legionista

Gra jest łatwa. Nawet na poziomie trudności hard można ją przejść bardzo rzadko korzystając z opcji load. Dlatego moim zdaniem, opis przejścia misji przyda się osobom, które z założenia przechodzą gry z poradnikiem w ręku.
Opis jednostek i pomocy taktycznych, to w większości przepisane dane z instrukcji i "dymków" w grze - brakuje praktycznych porad wynikłych z doświadczenia zdobytego w grze.

Dużo chętniej niż powyższe przeczytałbym porady dotyczące konkretnych map multi, taktyk dla konkretnych formacji i posługiwania się poszczególnymi jednostkami lub oddziałami.

W takim kształcie jak obecnie po poradnik sięgać nie warto - no chyba że jest za darmo tak jak obecnie. Zbyt wiele się z niego nie wyniesie IMO oczywiście ;)

Komentarz: macias7
2007-10-15
16:18

zanonimizowany376292 Generał

😊

Grałem w demo. BOMBA!!!! Myślałem ,że CoH to szczyt możliwości graficznych RTS-ów, jednak bardzo się myliłem! Super gra,super grywalność, super grafa......

Komentarz: zanonimizowany376292
2007-10-15
18:33

ROJO. Senator

ROJO.

--->macias7. Oj stary widać, że nie zaznajomiłes się z poradnikiem dokładnie. W dziale jednostek podalismy m.in. dokładne wskazówki co do zastosowania konkretnych jednostek, formacji czy pomocy taktycznych.

Komentarz: ROJO.
2007-10-15
20:48

macias7 Legionista

Wypraszam sobie uwagę o bredzeniu - to, że ktoś ma inne zdanie niż szanowny pan redaktor nie oznacza, że trzeba mu ubliżać.
Poradnik czytałem i zdania nie zmieniam.

Radzę więcej szacunku do czytelników, albo pigułki na redukcję ego.

Komentarz: macias7
2007-10-15
21:48

ROJO. Senator

ROJO.

Wybacz. Masz rację. Trochę przesadziałem z formą wypowiedzi. Co do jej treści, to jednak zdania nie zmienię.

BTW W dziale porad ogólnych oraz w zakładce ogólnych informacji dotyczących jednostek - podalismy wyraźne wskazówki dotyczące zastosowania konkretnych formacji, pomocy taktycznych, jednostek i ich speclanych zdolności, wad i zalet.

Komentarz: ROJO.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl