World in Conflict: NATO - piechota

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

 

ODDZIAŁ PIECHOTY

Cena: 650 PD (punktów dowodzenia) - NATO - piechota - Jednostki - World in Conflict - poradnik do gry

Cena: 650 PD (punktów dowodzenia)

Punkty energii: 490

Umiejętność ofensywna: wystrzelenie serii silnie wybuchowych granatów 40mm za pomocą granatnika gp-25. Zabójcze dla wrogiej piechoty.

Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: 20 sekund

Umiejętność defensywna: dzięki sprintowi oddział piechoty porusza się z podwójna prędkością. Pozwala to albo szybko ewakuować się z zagrożonego terenu albo sprawnie podążać w kierunku oddalonego bądź uciekającego celu. Minusem jest brak możliwości strzelania podczas biegu.

Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: 20 sekund

Skuteczny przeciwko: piechocie, helikopterom, pojazdom

Nieskuteczny przeciwko: budynkom, czołgom

PIECHOTA PRZECIWCZOŁGOWA

Cena: 800 PD (punktów dowodzenia) - NATO - piechota - Jednostki - World in Conflict - poradnik do gry

Cena: 800 PD (punktów dowodzenia)

Punkty energii: 490

Umiejętność ofensywna: brak

Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: nie dotyczy

Umiejętność defensywna: dzięki sprintowi oddział piechoty porusza się z podwójna prędkością. Pozwala to jej szybko ewakuować się z zagrożonego terenu albo sprawnie podążać w kierunku oddalonego bądź uciekającego celu. Minusem jest brak możliwości strzelania podczas biegu.

Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: 20 sekund

Skuteczny przeciwko: pojazdom opancerzonym, czołgom, budynkom

Nieskuteczny przeciwko: helikopterom, piechocie

SNAJPER

Cena: 500 PD (punktów dowodzenia) - NATO - piechota - Jednostki - World in Conflict - poradnik do gry

Cena: 500 PD (punktów dowodzenia)

Punkty energii: 490

Umiejętność ofensywna: brak

Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: nie dotyczy

Umiejętność defensywna: dzięki sprintowi snajper porusza się z podwójna prędkością. Pozwala to mu szybko ewakuować się z zagrożonego terenu albo sprawnie podążać w kierunku oddalonego bądź uciekającego celu. Minusem jest brak możliwości strzelania podczas biegu.

Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: 20 sekund

Skuteczny przeciwko: piechocie

Nieskuteczny przeciwko: pojazdom opancerzonym, czołgom, helikopterom, budynkom

SAPER

Cena: 600 PD (punktów dowodzenia) - NATO - piechota - Jednostki - World in Conflict - poradnik do gry

Cena: 600 PD (punktów dowodzenia)

Punkty energii: 490

Umiejętność ofensywna: umieszczenie ładunku niszczącego we wskazanym miejscu i zdetonowanie go z bezpiecznej odległości za pomocą detonatora. Idealne rozwiązanie by zburzyć wrogi budynek bądź most. Dodatkowo eksplozja ładunku zadaje obrażenia znajdującym się w pobliżu jednostkom.

Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: 30 sekund

Umiejętność defensywna: dzięki sprintowi saper porusza się z podwójna prędkością. Pozwala to mu szybko ewakuować się z zagrożonego terenu albo sprawnie podążać w kierunku oddalonego bądź uciekającego celu. Minusem jest brak możliwości strzelania podczas biegu.

Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: 20 sekund

Skuteczny przeciwko: budynkom, mostom

Nieskuteczny przeciwko: pojazdom opancerzonym, czołgom, helikopterom, piechocie

POJAZD TRANSPORTOWY PIECHOTY D-90

Cena: 550 PD (punktów dowodzenia) - NATO - piechota - Jednostki - World in Conflict - poradnik do gry

Cena: 550 PD (punktów dowodzenia)

Punkty energii: 857

Umiejętność ofensywna: załadowanie ciężkiego karabinu maszynowego PKM amunicją przebijającą pancerz. Poprawia to w pewnym stopniu skuteczność w starciu z jednostkami opancerzonymi.

Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: 30 sekund

Umiejętność defensywna: brak

Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: nie dotyczy

Skuteczny przeciwko: piechocie, pojazdom opancerzonym

Nieskuteczny przeciwko: czołgom, helikopterom, budynkom

Ładowność: 5 żołnierzy

CIĘŻARÓWKA TRM 4000

Cena: 300 PD (punktów dowodzenia) - NATO - piechota - Jednostki - World in Conflict - poradnik do gry

Cena: 300 PD (punktów dowodzenia)

Punkty energii: 1225

Umiejętność ofensywna: brak

Czas powtórnego naładowania umiejętności ofensywnej: nie dotyczy

Umiejętność defensywna: brak

Czas powtórnego naładowania umiejętności defensywnej: nie dotyczy

Skuteczny przeciwko: nie dotyczy

Nieskuteczny przeciwko: helikopterom

Ładowność: 5 żołnierzy

World in Conflict

18 września 2007

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2007-10-02
19:59

montron4564 Pretorianin

👍

Jak będe miał grę to skorzystam z tego poradnika.

Komentarz: montron4564
2007-10-03
11:41

zanonimizowany4725 Pretorianin

Warto przed grą zassać najnowsze sterowniki do grafiki szczególnie mówie tu o nvidii bo inczaczej gra się wysypuje.

Komentarz: zanonimizowany4725
2007-10-03
11:56

zanonimizowany63355 Legend

nie mogę przejżeć całego ale widze ze opisaliscie z osobna kazda jednostke a przeciez tylko artylerie psozczególnych nacji sie róznia...;.

Komentarz: zanonimizowany63355
2007-10-03
12:03

ROJO. Senator

ROJO.
😃

Drogi ZgReDK-u ---> Nie moglismy pójść w przypadku takiej gry na łatwiznę.

Komentarz: ROJO.
2007-10-03
12:17

zanonimizowany122796 Centurion

Takie poradniki są tworzone przede wszystkim dla ludzi nie posiadających instrukcji (tzn. którzy je "zgubili wraz z oryginalnym pudełkiem") stąd nawet opisy jednostek :P

Komentarz: zanonimizowany122796
2007-10-15
15:11

macias7 Legionista

Gra jest łatwa. Nawet na poziomie trudności hard można ją przejść bardzo rzadko korzystając z opcji load. Dlatego moim zdaniem, opis przejścia misji przyda się osobom, które z założenia przechodzą gry z poradnikiem w ręku.
Opis jednostek i pomocy taktycznych, to w większości przepisane dane z instrukcji i "dymków" w grze - brakuje praktycznych porad wynikłych z doświadczenia zdobytego w grze.

Dużo chętniej niż powyższe przeczytałbym porady dotyczące konkretnych map multi, taktyk dla konkretnych formacji i posługiwania się poszczególnymi jednostkami lub oddziałami.

W takim kształcie jak obecnie po poradnik sięgać nie warto - no chyba że jest za darmo tak jak obecnie. Zbyt wiele się z niego nie wyniesie IMO oczywiście ;)

Komentarz: macias7
2007-10-15
16:18

zanonimizowany376292 Generał

😊

Grałem w demo. BOMBA!!!! Myślałem ,że CoH to szczyt możliwości graficznych RTS-ów, jednak bardzo się myliłem! Super gra,super grywalność, super grafa......

Komentarz: zanonimizowany376292
2007-10-15
18:33

ROJO. Senator

ROJO.

--->macias7. Oj stary widać, że nie zaznajomiłes się z poradnikiem dokładnie. W dziale jednostek podalismy m.in. dokładne wskazówki co do zastosowania konkretnych jednostek, formacji czy pomocy taktycznych.

Komentarz: ROJO.
2007-10-15
20:48

macias7 Legionista

Wypraszam sobie uwagę o bredzeniu - to, że ktoś ma inne zdanie niż szanowny pan redaktor nie oznacza, że trzeba mu ubliżać.
Poradnik czytałem i zdania nie zmieniam.

Radzę więcej szacunku do czytelników, albo pigułki na redukcję ego.

Komentarz: macias7
2007-10-15
21:48

ROJO. Senator

ROJO.

Wybacz. Masz rację. Trochę przesadziałem z formą wypowiedzi. Co do jej treści, to jednak zdania nie zmienię.

BTW W dziale porad ogólnych oraz w zakładce ogólnych informacji dotyczących jednostek - podalismy wyraźne wskazówki dotyczące zastosowania konkretnych formacji, pomocy taktycznych, jednostek i ich speclanych zdolności, wad i zalet.

Komentarz: ROJO.

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl