Velvet Assassin: The Third Man - Prison
Aktualizacja:
The Third Man - Prison

Cele:
- dostarcz pigułkę z cyjankiem trzeciemu agentowi.
Ilość możliwych zabójstw: 26
Znajdźki: 4
Punkty doświadczenia do zdobycia: 1500 EXP
![]() | ![]() |
Przejdź przez pierwsze drzwi, po przejściu korytarza, w kolejnym pomieszczeniu znajdziesz ogromną skrzynię, którą możesz przesunąć #1 . Przesuń ją na tyle, by zasłonić padające na drzwi światło. W kolejnym korytarzu spacerować będzie żołnierz #2 . Na skrzyni obok znajdziesz apteczkę (Medikit ). Kiedy się odwróci, przejdzie do końca i podpowie Ci, że zasilanie nie jest wyłączone i wylana woda na ziemi znajduje się pod napięciem. Gdy skończy gadać, zabij go.
![]() | ![]() |
Wybierz drzwi po lewej, w środku czekaj Cię odczekanie kolejnej rozmowy pomiędzy dwoma żołnierzami #1 . Kiedy skończą, jeden z nich pójdzie na prawo, natomiast drugi podejdzie do ogrodzenia #2 . Jak tylko się odwróci, zabij go i zabierz ciało do cienia.
![]() | ![]() |
Po powrocie drugiego strażnika zbliż się powoli od tyłu i zadźgaj go nożem #1 . Uważaj na potłuczone szkło po prawej. Na stoliku znajdziesz apteczkę (Medikit ) i morfinę (Morphine ). Drzwi niestety będą zamknięte, odwróć się i udaj na przeciwną stronę. Po przejściu przez drzwi zejdź po drabinie. Zaczekaj na krążącego wokół maszyn strażnika #2 . Miej również na uwadze Niemca na górze, postaraj się pozbyć tego na dole w momencie, gdy znajdzie się on w cieniu, po drugiej stronie maszyn, jak najdalej od schodków i obserwującego go kompana. Przeszukując ciało znajdziesz klucz (Shiny Key ).
![]() | ![]() |
Ostrożnie wróć na górę i udaj się do drzwi, które wcześniej były zamknięte. Przy pomocy klucza odblokuj wejście. Zerknij przez dziurkę do klucza i gry tylko strażnik będzie szedł z lewej strony, zatrzyma się na chwilę przed drzwiami. Wejdź do środka i go zabij #1 . Na beczkach, na dole pomieszczenia, znajdziesz morfinę (Morphine ). Użyj przełącznika #2 , by wyłączyć zasilanie.
![]() | ![]() |
Powróć do korytarza, w którym znajdowała się woda. Teraz możesz bezpiecznie przejść dalej. Po schodach wyjdź na pierwsze piętro, wyżej przejście jest zablokowane. Wejdziesz do bardzo ciemnego pokoju, musisz uważać na strażników z latarkami. Po chwili powinien przyjść pierwszy z nich #1 . Zatrzyma się po lewej, następnie ruszy w kierunku drzwi. Zabij go jak najszybciej. Idź korytarzem prosto. Na drugim końcu rozmowę będzie prowadziło dwóch strażników. Zanim skończą udaj się w przejście po lewej i zabij patrolującego tam żołnierza #2 . Drzwi będą zamknięte, wróć się do głównego korytarza.
![]() | ![]() |
Skręć w lewo, zaczekaj aż przyjdzie jeden ze strażników i odwróci się #1 . Ty również zrób w tył zwrot i przejdź na drugą stronę korytarza, gdzie będzie spacerował żołnierz z latarką . Będzie robił niewielkie kółka wokół skrzyń #2 , zabicie go nie powinno sprawić Ci większych problemów. Po raz kolejny zawróć i przejdź przez drzwi na końcu.
![]() | ![]() |
W pomieszczeniu znajdziesz klucz (Shiny Key ) oraz mundur SS (SS Uniform ) #1 . Wejdź do szafy i przebierz się. Wyjdź i skieruj się w stronę drzwi, gdzie zabiłeś jednego żołnierza, gdzie drzwi były zamknięte. Otwórz je przy pomocy klucza. Wejdziesz do sporego pomieszczenia #2 . Aby przedostać się na drugą stronę będziesz musiał przejść bardzo blisko spacerującego po środku Niemca.
![]() | ![]() |
Gdy ten znajdzie się po drugiej stronie, przemknij się za stoliki #1 . Podczas jego powrotu pasek informujący o Twojej przykrywce niemalże zniknie, postaraj się być jak najbliżej ściany. Przejdź przez kolejne drzwi. Długi korytarz ze sporą ilością straży #2 . Na dole znajdziesz dwóch. Jeden z nich podejdzie do drugiego i zaczną rozmawiać. Wykorzystaj ten moment i trzymając się bardzo blisko ściany po lewej przebiegnij na schody.
![]() | ![]() |
Wyjdź na samą górę i użyj urządzenia #1 , by otworzyć sobie kolejne przejście. Zejdź poziom niżej i prawą stroną - tą, gdzie nie ma strażnika - przejdź do końca. Furtka będzie otwarta #2 , udaj się do drzwi.
![]() | ![]() |
W kolejnym pomieszczeniu przebiegnij prawą stroną na sam koniec. Natrafisz tam również na strażnika. Postaraj się nie zbliżyć do niego za bardzo #1 . Kolejne drzwi doprowadzą Cię do gabinetu. Na biurku znajdziesz apteczkę (Medikit ). W drugim pomieszczeniu na stole znajdziesz klucz (Shiny Key ). Schowaj się do szafy po prawej i przebierz się. Nie wychodź dopóki do pokoju nie wkroczy oficer . Kiedy tylko zacznie kierować się w stronę drzwi, opuść szafę, zakradnij się za niego i zabij #2 . Przejdź dalej i zabij również strażnika opierającego się o regały . Powróć do szafy i ponownie się przebierz.
![]() | ![]() |
Podejdź do urządzenia na środku #1 , przy pomocy klucza otworzysz furtkę. Teraz musisz wrócić tą samą drogą, którą przybyłeś. Uważaj na strażników w sali z celami, szczególnie tego na parterze. Cały czas trzymaj się blisko ściany, by się nie zdemaskować. Dotrzesz do otwartego przejścia #2 . W szafce znajdziesz shotgun-a z nabojami (Shotgun with 18 shots ) oraz Lugera. Przejdź dalej.
![]() | ![]() |
Wejdź do szafy i zrzuć z siebie uniform SS. Zajmij się żołnierzem po lewej #1 . Idź wzdłuż cienia, który utworzyła kolumna, nie zapomnij przenieść zwłok żołnierza w zacienione miejsce, by Niemiec po drugiej stronie go nie zauważył. Kolejnym celem jest wspomniany Niemiec #2 . Odczekaj aż wejdzie do zakątka z lampą, w przeciwnym wypadku możesz zostać zauważony przez oficera.
![]() | ![]() |
Gdy tylko oficer zacznie kroczyć na prawo w stronę łóżka #1 zakradnij się do niego i wyeliminuj. Za kolejnymi drzwiami czeka Cię cel Twojej misji. Powoli podejdź do stojącego Niemca #2 i zadźgaj go. We wnęce kliknij na wiszący łańcuch.
- Velvet Assassin - poradnik do gry
- Velvet Assassin: Poradnik do gry
- Velvet Assassin: Opis przejścia
- Velvet Assassin: Garść porad
- Velvet Assassin: The Lost - Valley
- Velvet Assassin: The Lost - Fuel Storage (cz.1)
- Velvet Assassin: The Lost - Fuel Storage (cz.2)
- Velvet Assassin: Death Of The Butcher - Cathedral
- Velvet Assassin: Death Of The Butcher - Crypt
- Velvet Assassin: Leave A Light On - Docks (cz.1)
- Velvet Assassin: Leave A Light On - Docks (cz.2)
- Velvet Assassin: Leave a Light On - Storage (cz.1)
- Velvet Assassin: Leave a Light On - Storage (cz.2)
- Velvet Assassin: The Third Man - Sewers
- Velvet Assassin: The Third Man - Ghetto (cz.1)
- Velvet Assassin: The Third Man - Ghetto (cz.2)
- Velvet Assassin: The Third Man - Prison
- Velvet Assassin: Le Boeuf
- Velvet Assassin: Fade To Grey - Hospital (cz.1)
- Velvet Assassin: Fade To Grey - Hospital (cz.2)
- Velvet Assassin: Fade to Grey - Village
- Velvet Assassin: Ukryte osiągnięcia
- Velvet Assassin: Opis przejścia
- Velvet Assassin: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dokładnie tak. Gra jest nudna jak flaki z olejem. Współczuje temu, kto musiał męczyć się z tą grą i robić ten poradnik...
Jak dla mnie giera straaasznie nudna. Nie dalem rady jej przejsc. Poprostu mi sie znudziła
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


























