Velvet Assassin: Death Of The Butcher - Cathedral
Aktualizacja:
Death Of The Butcher - Cathedral

Cele:
- odszukaj Schuntzel-a;
- znajdź wejście do katedry.
Ilość możliwych zabójstw: 29
Znajdźki: 6
Punkty doświadczenia do zdobycia: 1400 EXP
![]() | ![]() |
Idź przed siebie, po chwili będziesz musiał przeskoczyć na drugą część pomostu. Natrafisz na swoich pierwszy przeciwników. Gdy tylko pierwszy żołnierz zacznie iść przed siebie, rusz za nim i ukryj się za skrzyniami po prawej. Pozbędziesz się go, gdy ten będzie wracał #1 . Podejdź na spokojnie do kolejnego Niemca , na końcu pomostu, i zadźgaj od tyłu. Następnie wyjdź po drabinie na górę. Wybierz drogę po lewej, albowiem po chwili tuż przed drzwi chaty wyjdzie wróg, którego nie będziesz w stanie nijak zaatakować od przodu. Przy pomocy skrzyń wespnij się na dach pomieszczenia #2 i zeskocz po drugiej stronie.
![]() | ![]() |
Wybierz drogę w lewo. Na prawo znajdują się stosy cegieł, przy których znajdziesz apteczkę (Medikit ) oraz morfinę (Morphine ). Na środku, na moście, stoi i rozmawia dwóch żołnierzy, wykorzystaj ten fakt by prześlizgnąć się do małego pomieszczenia #1 , gdzie zabijesz czuwającego przy drzwiach żołnierza oraz zabierzesz ze stolika klucz (Shiny Key ). Przeczekaj chwilę aż strażnicy zakończą rozmowę, po czym udaj się za jednym z nich #2 pod balustradę, gdzie go zabijesz.
![]() | ![]() |
Drugiego strażnika najłatwiej zabijesz gdy przejdziesz zasłoniętym przejściem za mostem, podkradniesz się jak najbliżej (skrzynia z radiem #1 ), a następnie użyjesz morfiny zabijając swoją ofiarę od przodu. Przejdź przez drzwi. Przeczekaj chwilę aż jeden z żołnierzy skręci za szopkę, gdzie będziesz mógł go na spokojnie wyeliminować #2 . Odłącz zasilanie ze skrzynki z bezpiecznikami wiszącej na ścianie.
![]() | ![]() |
Twoim kolejnym celem jest toaleta widoczna w oddali #1 . Musisz się tam schować, lecz bacznie przyglądaj się spacerującemu żołnierzowi . Gdy już będziesz w środku i wspomniany przeciwnik przejdzie kierując się w lewo, wyjdź z ukrycia i pozbądź się go. Na stole w szopie znajdziesz kolejną dawkę morfiny (Morphine ). Przejdź dalej, gdzie natrafisz na opierającego się o słup strażnika #2 . Drabinką zejdź na niższy poziom.
![]() | ![]() |
Na łodzi zauważysz dwóch Niemców. Na końcu pomostu znajdziesz apteczkę (Medikit ), natomiast w połowie drogi skrzynkę z bezpiecznikami - odłącz zasilanie. Wejdź na pokład, lecz nie kieruj się w stronę rozmawiających strażników. Poczekaj, aż trzeci strażnik przejdzie na prawą stronę #1 , przejdź przez bramkę i go zabij. Ponowie wróć na statek, tym razem jeden z Niemców spaceruje, co umożliwia Ci cichą eliminację obu. Schowaj się za cegłówkami #2 i kiedy cel stanie do Ciebie plecami - pozbądź się go. Na koniec zabij ostatniego Niemca .
![]() | ![]() |
Drzwi po lewej są zamknięte, natomiast ogrodzenie po prawej jest pod napięciem. Przesuń skrzynię #1 , a następnie wyłącz zasilanie przy pomocy wajchy. Możesz bezpiecznie otworzyć bramkę. W domku znajdziesz oficera . Podejrzyj go przez dziurkę od klucza i poczekaj aż zacznie iść w prawo, wtedy wemknij się do pomieszczenia i zajdź go od tyłu. Gdy przeszukasz ciało znajdziesz klucz (Shiny Key ). Na stoliku leży apteczka (Medikit ). W następnym pomieszczeniu znajdziesz kolejny klucz (Rusty Key ) oraz uniform SS (SS Uniform ). W głównym pokoju znajduje się szafa - wejdź do niej i przy pomocy odpowiedniego przycisku przebierz się #2 . Możesz teraz opuścić chatę.
![]() | ![]() |
Na zewnątrz będzie czekało na Ciebie kilku strażników #1 . Postaraj się nie zbliżać do nich za bardzo. Przemknij sprawnie do drzwi po drugiej stronie, które uprzednio były zamknięte. Przy pomocy zdobytego klucza otwórz je i wejdź do środka. Najszybszym sposobem na pozbycie się strażnika w kanałach #2 jest użycie morfiny. Możesz także spróbować zabawić się w zwabienie przeciwnika, lecz oba przejścia są znacznie od siebie oddalone, więc możesz mieć kłopot z zakradnięciem się do żołnierza. Użyj drabiny by wyjść na powierzchnię.
![]() | ![]() |
Twoim zadaniem jest przejście na drugi koniec placu nie zbliżając się za bardzo do patrolujących żołnierzy. Pierwszą przeszkodą jest oficer #1 . Poczekaj aż oddali się na drugą stronę ulicy, a następnie, czym prędzej przemknij obok ciężarówki w stronę słupa po lewej. Obejdź szopkę z tyłu, idąc przez krzaki. Gdy znajdziesz się na końcu, przy zabitym deskami końcu drogi, przemknij niezauważenie do przejścia, które znajduje się tuż obok budki wartowniczej. Natrafisz na toaletę #2 , w której się przebierz.
![]() | ![]() |
Tuż obok znajdziesz dziurę w murze, która zaprowadzi Cię dalej. W szopce po lewej znajdziesz apteczkę (Medikit ). Udaj się do ogrodu. Stań przy jednej z kolumn i poczekaj, aż strażnik patrolujący ścieżkę wokół drzewa przejdzie obok żołnierza stojącego przy przejściu #1 . Gdy się z nim uporasz czym prędzej zabierz zwłoki i ukryj gdzieś za krzakami. Gdy patrolujący strażnik zrobi kolejną rundkę, wybierz się za nim i gdy tylko przystanie - zabij. W rogu ogrodu, między krzakami, znajdziesz morfinę (Morphine ). Kolejny przeciwnik spaceruje po niewielkim placyku #2 . Zabij go gdy tylko przystanie.
![]() | ![]() |
Kieruj się dalej. Pozostanie Ci jeszcze jeden wróg do likwidacji. Wykorzystaj krzaki po prawej #1 by się ukryć jak najbliżej miejsca, w którym żołnierz zatrzymuje się na chwilę (następuje to mniej więcej w miejscu, w którym znajduje się aktualnie na obrazku). Przeszukując jego ciało znajdziesz klucz (Rusty Key ). Pozwoli Ci on otworzyć drzwi znajdujące się na tymże placu. Zejdź po schodach do piwnicy #2 , gdzie znajdziesz apteczkę (Medikit ), Lugera w szafce (Luger with 16 shots ) oraz szafę, do której wejdź i się przebierz.
![]() | ![]() |
Gdy wyjdziesz z piwnicy skieruj się do bramki po lewej. Po przeciwnej stronie ulicy znajdziesz morfinę (Morphine ) oraz apteczkę (Medikit ) #1 . Aby przemknąć obok patrolującego strażnika podejdź jak najbliżej do skrzyń #2 i gdy ten tylko przejdzie obok i znajdzie się w większej odległości, przemknij dalej trzymając się prawej stronie, blisko ogrodzenia.
![]() | ![]() |
Będąc obok samochodów otrzymasz nową wytyczną z informacją, że Twój cel znajduje się prawdopodobnie w katedrze. Wejście znajdziesz po przeciwnej stronie ulicy #1 , #2 .
- Velvet Assassin - poradnik do gry
- Velvet Assassin: Poradnik do gry
- Velvet Assassin: Opis przejścia
- Velvet Assassin: Garść porad
- Velvet Assassin: The Lost - Valley
- Velvet Assassin: The Lost - Fuel Storage (cz.1)
- Velvet Assassin: The Lost - Fuel Storage (cz.2)
- Velvet Assassin: Death Of The Butcher - Cathedral
- Velvet Assassin: Death Of The Butcher - Crypt
- Velvet Assassin: Leave A Light On - Docks (cz.1)
- Velvet Assassin: Leave A Light On - Docks (cz.2)
- Velvet Assassin: Leave a Light On - Storage (cz.1)
- Velvet Assassin: Leave a Light On - Storage (cz.2)
- Velvet Assassin: The Third Man - Sewers
- Velvet Assassin: The Third Man - Ghetto (cz.1)
- Velvet Assassin: The Third Man - Ghetto (cz.2)
- Velvet Assassin: The Third Man - Prison
- Velvet Assassin: Le Boeuf
- Velvet Assassin: Fade To Grey - Hospital (cz.1)
- Velvet Assassin: Fade To Grey - Hospital (cz.2)
- Velvet Assassin: Fade to Grey - Village
- Velvet Assassin: Ukryte osiągnięcia
- Velvet Assassin: Opis przejścia
- Velvet Assassin: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dokładnie tak. Gra jest nudna jak flaki z olejem. Współczuje temu, kto musiał męczyć się z tą grą i robić ten poradnik...
Jak dla mnie giera straaasznie nudna. Nie dalem rady jej przejsc. Poprostu mi sie znudziła
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
























