Velvet Assassin: Leave A Light On - Docks (cz.2)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Przeskocz przez ogrodzenie i skieruj się do chaty. Znajdziesz tam pijanego i śpiącego kapitana , morfinę (Morphine ) oraz apteczkę (Medikit ). Wyjdź i obejdź budynek naokoło. Poczekaj aż spacerujący żołnierz się oddali #1 i zeskocz na podest po prawej. Przejdź do miejsca, w którym zatrzymuje się Niemiec #2 i gdy zrobi kolejny nawrót, skocz na górę, zakradnij się do niego i zabij. Wróć na spokojnie do palącego strażnika i jego również wyeliminuj.
![]() | ![]() |
Wdrap się po drabinie na żurawia, gdzie przy pomocy dźwigni #1 opuścisz ramię i będziesz mógł przejść przez rzekę #2 .
![]() | ![]() |
Zabierz z pomieszczenia maskę przeciwgazową (Gas Mask ) #1 , po czym zejdź po drabinie, odłącz zasilanie (bądź zeskocz na skrzynie), gdzie zabijesz kolejnego Niemca #2 . Przeszukaj jego ciało i zabierz klucz (Shiny Key ). W szafce znajdziesz Colta i kilka naboi (Colt with 7 shots ). Przejdź przez drzwi do dalszej części doków.
![]() | ![]() |
Przejdź przez most, dotrzesz do olbrzymich zbiorników, przy których stoją beczki z trucizną. Sytuacja w jakiej się znajdujesz ukazana jest na obrazku #1 . Znajdziesz tam flary (Flare ) Dwóch strażników stojących na warcie i jeden spacerujący. Jeżeli posiadasz dobrze rozwinięty poziom morfiny, masz miejsce na kilka dawek i wciąż jedną masz w zapasie, kolejną (Morphine ) znajdziesz za zbiornikiem po prawej. Ukryj się za skrzyniami po lewej, jak najbliżej miejsca, gdzie zatrzymuje się strażnik #2 . Zabij go, po czym jak najszybciej użyj morfiny by zabić jednego , a następnie drugiego żołnierza . Dzięki temu uzyskasz trzy ciche zabójstwa. Jeśli posiadasz slota tylko na jeden zastrzyk morfiny, to musisz poradzić sobie w inny sposób. Zwab w miejsce, w których aktualnie się znajdujesz #1 , spacerującego żołnierza . Gdy ten zacznie szukać po jednej stronie, szybko obejdź skrzynie i zaatakuj go od tyłu. Sprawa nieco się komplikuje przy kolejnych dwóch. Musisz działać bardzo sprawnie. Zagwiżdż na obu, na jednego z nich użyj morfiny, natomiast drugiego musisz podejść od tyłu, kiedy ten zacznie szukać Cię za skrzyniami - ponownie obejdź je dookoła. Trzecim wyjściem jest strzelenie do beczek z gazem - przeciwnicy padną jak muchy, pamiętaj jednak, by samemu ubrać maskę. Między zbiornikami znajdziesz kolejne flary (Flare ).
![]() | ![]() |
Przejdź na koniec i przeskocz przez ogrodzenie po lewej. Po wejściu do kolejnego pomieszczenia, po chwili do środka wkroczy dwóch żołnierzy. Odczekaj chwilkę aż jeden wyjdzie, a drugi Niemiec zacznie kroczyć na prawo #1 . Pozbądź się go po cichu. Jeżeli potrzebujesz, to na półce znajduje się pateczką (Medikit ). Udaj się dalej. W małym pomieszczeniu ogrodzonym deskami znajduje się dwóch żołnierzy. Odetnij zasilanie niszcząc skrzynkę z bezpiecznikami po lewej #2 . Gdy tylko jeden z żołnierzy zacznie szukać przyczyny, pozbądź siego. Z drugim nie powinieneś mieć problemów, gdyż stoi odwrócony tyłem do wejścia. Jeżeli nie chcesz się bawić w mordowanie po cichu możesz użyć dźwigni na ścianie, by włączyć generator, który znajduje się w kałuży, w efekcie obaj strażnicy zginą.
![]() | ![]() |
Opuść pomieszczenie, na zewnątrz po chwili pojawi się Niemiec , zatrzymując po lewej stronie. Zakradnij się do niego i wyeliminuj. Uważaj na stłuczone na podłodze szkło. Przejdź pod skrzyniami, a dalej idź w lewo. Przed Tobą maszerujący oficer oraz żołnierz #1 . Kiedy tylko obaj się odwrócą, udaj się za żołnierzem #2 .
![]() | ![]() |
Po zabezpieczeniu i schowaniu ciała nadszedł czas na oficera #1 . Poczekaj cierpliwie aż dotrze pod bramę i zabij go po cichu. Przeszukaj go i zabierz kartę z kodem (Code ). Pod wiatą, po prawej, znajdziesz apteczki (Medikit ), natomiast z jej lewej strony znajdziesz skrzynię, którą musisz przeskoczyć. Dotrzesz do wejścia do sporej hali, w której znajdziesz dokument. Jeden strażnik znajduje się w pomieszczeniu na górze, najpierw musisz zająć się żołnierzem na dole #2 . Musisz uważać na rozsypane szkło na podłodze. Masz dwa wyjścia - jeśli posiadasz morfinę, to użyj jej w momencie, aż szwab będzie blisko stolika (na tyle daleko od szkła, byś po jego zabiciu nie stąpał po nim, gdyż drugi strażnik się zorientuje). Następnie wejdź po schodkach i zabij drugiego . Jeżeli zaś nie posiadasz już morfiny to po zabiciu pierwszego żołnierza czym prędzej ukryj się pod pomieszczeniem, którego pilnuje drugi strażnik. Gdy narobisz hałasu szkłem, ten wyjdzie z pomieszczenia, Ty natomiast, gdy tylko ustawi się w dobrej pozycji, wyjdziesz z ukrycia i go zabijesz. Na stole znajdziesz morfinę (Morphine ). Po wyczyszczeniu hali wyciągnij z sejfu dokumenty (Documents ). Opuść to miejsce i udaj się dalej.
![]() | ![]() |
Po przejściu przez następne drzwi, w oddali - za ogrodzeniem - zauważysz dwóch strażników. Nim tam się udasz wejdź do pokoju po prawej. Przed wejściem, na skrzyniach, znajdziesz apteczkę (Medikit ). W środku będzie smacznie spał drugi kapitan . Możesz teraz przejść przez ogrodzenie - wespnij się na nie, po czym ukryj za skrzyniami #1 . Odczekaj aż obaj strażnicy rozejdą się i udaj za żołnierzem po lewej . Schowaj jego ciało nim wróci jego towarzysz i po raz kolejny schowaj się za skrzyniami #2 . Jak tylko drugi strażnik się zatrzyma, zabij go. Znajdziesz przy nim apteczkę (Medikit ).
![]() | ![]() |
Za kolejnymi drzwiami czeka na Ciebie dwóch przeciwników, jeden patrolujący most i drugi pełniący wartę i stojący cały czas tyłem #1 . Jeżeli wykonasz wszystko szybko i sprawnie, to powinieneś zabić ich obu za jednym podejściem. Kiedy tylko ten patrolujący wykona zwrot i zacznie iść w stronę mostu, czym prędzej podejdź do żołnierza stacjonującego przy moście #2 , a po jego eliminacji zakradnij się na środek mostu, gdzie zabijesz drugiego . W szopie znajdziesz trzeciego - kompletnie pijanego - żołnierza, lecz nie będziesz w stanie w żaden sposób wejść do środka. Możesz go zabić przy użyciu pistoletu, lecz nie jest to konieczne. Przebiegnij mostem w kierunku wagonów, gdzie zakończysz misję.
- Velvet Assassin - poradnik do gry
- Velvet Assassin: Poradnik do gry
- Velvet Assassin: Opis przejścia
- Velvet Assassin: Garść porad
- Velvet Assassin: The Lost - Valley
- Velvet Assassin: The Lost - Fuel Storage (cz.1)
- Velvet Assassin: The Lost - Fuel Storage (cz.2)
- Velvet Assassin: Death Of The Butcher - Cathedral
- Velvet Assassin: Death Of The Butcher - Crypt
- Velvet Assassin: Leave A Light On - Docks (cz.1)
- Velvet Assassin: Leave A Light On - Docks (cz.2)
- Velvet Assassin: Leave a Light On - Storage (cz.1)
- Velvet Assassin: Leave a Light On - Storage (cz.2)
- Velvet Assassin: The Third Man - Sewers
- Velvet Assassin: The Third Man - Ghetto (cz.1)
- Velvet Assassin: The Third Man - Ghetto (cz.2)
- Velvet Assassin: The Third Man - Prison
- Velvet Assassin: Le Boeuf
- Velvet Assassin: Fade To Grey - Hospital (cz.1)
- Velvet Assassin: Fade To Grey - Hospital (cz.2)
- Velvet Assassin: Fade to Grey - Village
- Velvet Assassin: Ukryte osiągnięcia
- Velvet Assassin: Opis przejścia
- Velvet Assassin: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Dokładnie tak. Gra jest nudna jak flaki z olejem. Współczuje temu, kto musiał męczyć się z tą grą i robić ten poradnik...
Jak dla mnie giera straaasznie nudna. Nie dalem rady jej przejsc. Poprostu mi sie znudziła
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


















