Twierdza 2: Rozdział 7 The Path of War
Aktualizacja:
Rozdział 7 - Obrona Opactwa (Defense of the Abbey)
Cel:
- wszystkie jednostki przeciwników muszą zginąć
Warunki przegranej:
- śmierć Lorda
![]() 065
| ![]() 066
|
Już na samym początku zakup tereny na zachodzie (później wybuduj tam Tartak i coś do produkcji żywności, a następnie 2x Postoje Wozaka, aby przesyłać do zamku drewno oraz smołę). Postaw jak zwykle Targowisko, aby poprzez handel zdobywać to, co jest Ci potrzebne. Wybuduj następnie coś do produkcji jedzenia (Sady, Chaty Łowców, Serowarnie) oraz zbuduj od razu Koszary, gdzie możesz już rekrutować trochę jednostek [065] . Postaw Kamieniołomy, a także Kopalnię Rudy Żelaza. Wybuduj następnie Zbrojownię oraz do tego odpowiednie budynki do produkcji broni: 2x Warsztaty Łucznika (w jednym ustaw produkcję łuków, w drugim kuszy), Kuźnie (do produkcji mieczy), Garbarnie (do produkcji skórzanych zbroi dla Kuszników i Knechtów z maczugami), Warsztat Płatnerza (do produkcji zbroi dla Knechtów i Rycerzy). Zacznij ich też powoli rekrutować, nie zapominając o mnichach. Rozbuduj też fortyfikacje - najlepszym sposobem na powstrzymanie Drabiniarzy są wysokie wieże obronne, na które drabiny nie zostaną oparte - na ich szczycie umieść Mangonel [066] .
![]() 067
| ![]() 068
|
Po pewnym czasie od rozpoczęcia misji nastąpią regularne ataki - zwalczaj je za pomocą ostrzału wroga (Łucznicy, Kusznicy i Mangonel) oraz odpieraj ataki już na samych murach (sprytnie wypuszczaj też Spadające Kłody na przeciwników) [067] . Pamiętaj, że kolejne grupy wojsk wroga będą coraz liczniejsze [068] .
![]() 069
| ![]() 070
|
Dlatego też najlepszym sposobem jest postawienie jak największej liczby wież [069] - dzięki temu zasięg jednostek strzelniczych będzie większy, a i możliwość wykorzystania przez wroga Drabiniarzy znacząco spadnie. Oczywiście pozostaw niezabudowane Spadające Kłody, a pomiędzy wieżami nie stawiaj żadnych murów. Warto też wykorzystać różne pułapki, jak i smołę i rozmieścić wszystko przed murami. Problemem może być zabudowanie z zachodniej strony - trzeba sprawić, aby nie pojawiła się tam żadna większa luka [070] .
![]() 071
| ![]() 072
|
W końcu nastąpi ostatni atak i to w dodatku dwóch armii. Ruszą na Ciebie zarówno machiny wojskowe, Łucznicy, jak i żołnierze w ciężkich zbrojach. Warto więc w odpowiednim momencie podpalić smołę i usmażyć tą całą sielankę [071] . Korzystanie ze Spadających Kłód to też świetny sposób [072] . Nie muszę przypominać, że Łucznicy, Kusznicy i Balisty to Twoja główna siła ognia.
![]() 073
| ![]() 074
|
Jednak w razie gdyby wróg dostał się na mury musisz tam mieć odpowiednio duże ilości wojska (reszta niech czeka jako wsparcie za murami). W razie znalezienia dziury w murach i przedarcia się wroga nie poddawaj się - dalej Łucznicy, Kusznicy i Balisty niech strzelają, a reszta jednostek niech walczy wręcz (nawet wraz z Lordem, jednak na jego poziom życia uważaj) [073] . Podczas walki dbaj szczególnie o Balisty i o wieże, na których stoją - nie dopuść, aby Łucznicy wroga wykorzystywali te wieże do ostrzału Twoich wojsk. Po pokonaniu i zniszczeniu wszystkich jednostek łącznie z Obozami Warownymi wroga w końcu spotkasz się z Królem [074] .
- Twierdza 2 - poradnik do gry
- Twierdza 2: Poradnik do gry
- Twierdza 2: The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 1 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 2 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 3 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 4 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 5 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 6 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 7 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 8 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 9 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 10 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 11 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 12 The Path of War
- Twierdza 2: The Path of War
- Twierdza 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Psycho_Mantis Senator
marszym ---> Jeśli strzeliszwszystkimi katapultami jednocześnie to ucierpią one niewiele. Możesz też spróbować przyczaić się na końcu mostu jedną katapultą - poruszając się pixel po pixelu i stając tak abyś był w stanie strzelać w wieże ale aby łucznicy nie mieli Cię jeszcze w zasięgu :)
zanonimizowany506018 Junior
Jest super ekstra ci co nie zagraja niech sie w piekle poniewieraja
Gaweł1 Pretorianin
Świetny poradnik
Psycho_Mantis ---> ile zajeło ci pisanie tego poradnika ?
zanonimizowany531984 Junior
POMOCY POMUZCIE MAM PEWIEN PROBLEM JAK UMIEŚCIĆ ŁUCZNIKÓW NA DUŻYCH WIEŻACH OBLĘŻNICZYCH !!!!!!!!!!!!!!!!POMUŻCIE
zanonimizowany696221 Junior
A u mnie obóz warowny jest za murami zamku Edwina i nie mogę tam wejść. Co robić? Jak sforsować mury?
zanonimizowany738846 Junior
Witam mam problem z gra ja wkładam płytę do komputer to mi wyskakuje błąd : Wystąpił problem z aplikacją Autorun.exe i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty. i nie wiem co z tym mam zrobić. Pomocy ! Z góry dzięki za pomoc
zanonimizowany697610 Junior
ja mam twierdze 2 deluxe ale to dużo sie nieróżni od Twierdzy2. Mam problem bo niewiem jak wezwać sojusznika na pomoc! POMÓŻCIE!!! kto morze niech napisze!
zanonimizowany797835 Junior
Cześc mam problem moja płyta jest bardzo porysowana i czesto nie moze mi jej odczytać.Co mam zrobic? Nie chce kupować nowej płyty!! MAM TWIERDZE 2 DELUXE
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










