Twierdza 2: Rozdział 12 The Path of War
Aktualizacja:
Rozdział 12 - Pojmać Króla (To Capture a King)
Cel:
- zabij Króla
Warunki przegranej:
- Król zostanie zabity przez innego Lorda
![]() 145
| ![]() 146
|
Kluczowymi jednostkami w tej misji są dwaj Rycerze na koniach - ich chroń za wszelką cenę. Najpierw Katapultami stań na początku mostu i zniszcz wieże po lewej [145] , następnie z końca mostu zniszcz wieże na prawo [146] .
![]() 147
| ![]() 148
|
Następnie Katapultami zniszcz mury, z których mogą spaść Spadające Kłody. Potem zrób przejście w murze zabijając przy okazji Łuczników wroga na murach [147] . Przedostań się wszystkimi jednostkami (trzymaj w tyle jedynie Rycerzy) i zabij wszystkie ocalałe jednostki [148] .
![]() 149
| ![]() 150
|
W tej chwili porzuć już wszystkie jednostki, poruszaj się dalej jedynie Rycerzami na koniach. Zaczekaj nimi, aż konkurenci do tronu osłabią trochę możliwości obronne Króla [149] . Zaczaj się przed ostatnią bramą wroga [150] a po jej zniszczeniu przez Taran wkrocz do samego centrum zamku.
![]() 151
| ![]() 152
|
Omiń jednostki wroga w ten sposób, aby nie ruszyły za Tobą [151] . Podjedź pod sam dom Króla, zejdź z koni i wejdź na górę - w tym czasie konkurenci oraz jednostki Króla powinny ze sobą toczyć boje na dole [152] .
![]() 153
| ![]() 154
|
Ty na samej górze zaatakuj Króla i go zabij [153] (tutaj potrzeba trochę szczęścia - chodzi o to, aby jednostki Króla za Tobą nie ruszyły oraz aby konkurenci za szybko nie dotarli na górę do Króla). Po pokonaniu podziwiaj siebie jako Króla oraz byłych konkurentów, którzy teraz muszą Ci się kłaniać [154] . Gratulacje :)
0
- Twierdza 2 - poradnik do gry
- Twierdza 2: Poradnik do gry
- Twierdza 2: The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 1 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 2 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 3 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 4 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 5 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 6 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 7 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 8 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 9 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 10 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 11 The Path of War
- Twierdza 2: Rozdział 12 The Path of War
- Twierdza 2: The Path of War
- Twierdza 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Psycho_Mantis Senator
marszym ---> Jeśli strzeliszwszystkimi katapultami jednocześnie to ucierpią one niewiele. Możesz też spróbować przyczaić się na końcu mostu jedną katapultą - poruszając się pixel po pixelu i stając tak abyś był w stanie strzelać w wieże ale aby łucznicy nie mieli Cię jeszcze w zasięgu :)
zanonimizowany506018 Junior
Jest super ekstra ci co nie zagraja niech sie w piekle poniewieraja
Gaweł1 Pretorianin
Świetny poradnik
Psycho_Mantis ---> ile zajeło ci pisanie tego poradnika ?
zanonimizowany531984 Junior
POMOCY POMUZCIE MAM PEWIEN PROBLEM JAK UMIEŚCIĆ ŁUCZNIKÓW NA DUŻYCH WIEŻACH OBLĘŻNICZYCH !!!!!!!!!!!!!!!!POMUŻCIE
zanonimizowany696221 Junior
A u mnie obóz warowny jest za murami zamku Edwina i nie mogę tam wejść. Co robić? Jak sforsować mury?
zanonimizowany738846 Junior
Witam mam problem z gra ja wkładam płytę do komputer to mi wyskakuje błąd : Wystąpił problem z aplikacją Autorun.exe i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty. i nie wiem co z tym mam zrobić. Pomocy ! Z góry dzięki za pomoc
zanonimizowany697610 Junior
ja mam twierdze 2 deluxe ale to dużo sie nieróżni od Twierdzy2. Mam problem bo niewiem jak wezwać sojusznika na pomoc! POMÓŻCIE!!! kto morze niech napisze!
zanonimizowany797835 Junior
Cześc mam problem moja płyta jest bardzo porysowana i czesto nie moze mi jej odczytać.Co mam zrobic? Nie chce kupować nowej płyty!! MAM TWIERDZE 2 DELUXE
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










