Twierdza 2: Budynki - struktury zamkowe
Aktualizacja:
Budynki - struktury zamkowe
![]() | Ostrokół (Wooden Wall) Ostrokół jest łatwy do zniszczenia, jednak to zawsze jakaś forma obrony zamku przed wrogiem. Wymagania: drewno (1) |
![]() | Drewniany Pomost (Wooden Platform) Pomost z drabinką, którą Twoim żołnierze mogą dostać się na Ostrokół i stamtąd np. ostrzeliwać wroga. Wymagania: drewno (10) |
![]() | Drewniana Brama (Wooden Gatehouse) Brama, którą mieszkańcy będą mogli wychodzić lub wchodzić do zamku, a w razie niebezpieczeństwa (np. zbliżania się wroga) brama zostanie automatycznie zamknięta. Wymagania: drewno (20) |
![]() | Kamienne Mury (Stone Wall) Kamienne Mury są znacznie trwalsze od drewnianych Ostrokołów. Są świetną obroną przed wrogimi wojskami. Aby je zniszczyć trzeba użyć np. machin wojennych. Wymagania: kamień (1) |
![]() | Mała Brama (Small Gatehouse) Mała Brama jest dobra na początek i wymaga mało kamienia. Wymagania: kamień (15) |
![]() | Średnia Brama (Medium Gatehouse) Na tej bramie możesz umieścić wielu Łuczników i Kuszników, a dwie wieże jeszcze bardziej zwiększą zasięg ich strzał. Wymagania: kamień (30) |
![]() | Wielka Brama (Large Gatehouse) Największa brama prócz dwóch wież i dachu (na których możesz umieścić Łuczników i Kuszników) jest wyposażona w most zwodzony. Dzięki niemu przed murami możesz umieścić fosę, co jeszcze bardziej zwiększy Twoje możliwości obronne. Wymagania: kamień (50) |
![]() | Klatka Schodowa (Stairwell) Wybudowana tuż przy murze umożliwia Twoim jednostkom dostanie się na mury i obronę przed np. wdzierającymi się po drabinach jednostkami wroga. Wymagania: kamień (10) |
![]() | Tajne Wyjście (Sally Port) To niewidoczne dla wroga wyjście z zamku. Możesz go użyć do niespodziewanego ataku na armię wroga stacjonującą przy murach lub po prostu do ucieczki z zamku. Wymagania: kamień (20) |
![]() | Bastion (Bastion) Zwykła niska wieża, na której szczycie możesz umieścić jednostki strzelające bądź też machiny obronne (Balisty czy Mangonel). Wymagania: kamień (10) |
![]() | Wieża Obserwacyjna (Lookout Tower) Wysoka wieża daje duży zasięg strzału Twoim Łucznikom. Jej wytrzymałość jest za to bardzo mała. Wymagania: kamień (15) |
![]() | Wieża Kwadratowa (Square Tower) Silna Wieża Kwadratowa wyposażona w jedno specjalne stanowisko strzeleckie. Możesz też na niej umieścić machiny obronne (Balisty czy Mangonel). Wymagania: kamień (24) |
![]() | Wieża Kwadratowa z Blankami (Square Tower with Hoarding) To wieża taka sama jak Wieża Kwadratowa. Różni się jedynie tym, że jest zabudowana drewnianą osłoną, co lepiej chroni Twoje jednostki - jednak przez to nie możesz na niej umieszczać machin obronnych. Jeśli drewniana osłona zostanie zniszczona, wieża stanie się zwykłą Wieżą Kwadratową. Wymagania: kamień (24); drewno (20) |
![]() | Wieża Owalna (Round Tower) Dosyć wysoka Wieża Owalna wyposażona jest w dwa specjalne stanowiska strzeleckie. Możesz też na niej umieścić machiny obronne (Balisty czy Mangonel). Wymagania: kamień (30) |
![]() | Wieża Owalna z Blankami (Round Tower with Hoarding) To wieża taka sama jak Wieża Owalna. Różni się jedynie tym, że jest zabudowana drewnianą osłoną, co lepiej chroni Twoje jednostki - jednak przez to nie możesz na niej umieszczać machin obronnych. Jeśli drewniana osłona zostanie zniszczona, wieża stanie się zwykłą Wieżą Owalną. Wymagania: kamień (30); drewno (20) |
![]() | Wielka Wieża (Great Tower) Największa, najwyższa i najmocniejsza wieża. Wyposażona jest w cztery specjalne stanowiska strzeleckie, możesz też na niej umieszczać machiny obronne (Balisty czy Mangonel). Wymagania: kamień (50) |
0
- Twierdza 2 - poradnik do gry
- Twierdza 2: Poradnik do gry
- Twierdza 2: Tryby gry
- Twierdza 2: Surowce w
- Twierdza 2: Budynki - zaopatrzenie w żywność
- Twierdza 2: Budynki - przemysł
- Twierdza 2: Budynki - cywilne
- Twierdza 2: Budynki - wojskowe
- Twierdza 2: Budynki - usługi zamkowe
- Twierdza 2: Budynki - struktury zamkowe
- Twierdza 2: Żywność - ludność
- Twierdza 2: Żywność - Lord
- Twierdza 2: Wojsko - bronie
- Twierdza 2: Wojsko - jednostki
- Twierdza 2: Wojsko - machiny wojenne
- Twierdza 2: The Path of Peace
- Twierdza 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Psycho_Mantis Senator
marszym ---> Jeśli strzeliszwszystkimi katapultami jednocześnie to ucierpią one niewiele. Możesz też spróbować przyczaić się na końcu mostu jedną katapultą - poruszając się pixel po pixelu i stając tak abyś był w stanie strzelać w wieże ale aby łucznicy nie mieli Cię jeszcze w zasięgu :)
zanonimizowany506018 Junior
Jest super ekstra ci co nie zagraja niech sie w piekle poniewieraja
Gaweł1 Pretorianin
Świetny poradnik
Psycho_Mantis ---> ile zajeło ci pisanie tego poradnika ?
zanonimizowany531984 Junior
POMOCY POMUZCIE MAM PEWIEN PROBLEM JAK UMIEŚCIĆ ŁUCZNIKÓW NA DUŻYCH WIEŻACH OBLĘŻNICZYCH !!!!!!!!!!!!!!!!POMUŻCIE
zanonimizowany696221 Junior
A u mnie obóz warowny jest za murami zamku Edwina i nie mogę tam wejść. Co robić? Jak sforsować mury?
zanonimizowany738846 Junior
Witam mam problem z gra ja wkładam płytę do komputer to mi wyskakuje błąd : Wystąpił problem z aplikacją Autorun.exe i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty. i nie wiem co z tym mam zrobić. Pomocy ! Z góry dzięki za pomoc
zanonimizowany697610 Junior
ja mam twierdze 2 deluxe ale to dużo sie nieróżni od Twierdzy2. Mam problem bo niewiem jak wezwać sojusznika na pomoc! POMÓŻCIE!!! kto morze niech napisze!
zanonimizowany797835 Junior
Cześc mam problem moja płyta jest bardzo porysowana i czesto nie moze mi jej odczytać.Co mam zrobic? Nie chce kupować nowej płyty!! MAM TWIERDZE 2 DELUXE
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
















