Tunic: Zachodni ogród (West Garden) - jak przejść?

Na tej stronie poradnika do Tunic zostanie Wam przybliżona specyfika lokacji o nazwie Zachodni ogród (West Garden) – jej ważne punkty, łączenia z innymi lokacjami i przeciwnicy.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do Tunic skupimy się na lokacji Zachodni ogród (West Garden). Poznacie jej charakterystykę, najważniejsze miejsca, łączenia z pozostałymi lokacjami oraz mikrolokacjami, a także żyjących tam przeciwników.

Charakterystyka

Zachodni ogród (mapa powyżej) to miejsce, do którego początkowo można się dostać tylko za sprawą Mrocznego grobowca (Dark Tomb) położonego za młynem w Nadświecie - Tunic: Zachodni ogród (West Garden) - jak przejść? - Tunic - poradnik do gry

Zachodni ogród (mapa powyżej) to miejsce, do którego początkowo można się dostać tylko za sprawą Mrocznego grobowca (Dark Tomb) położonego za młynem w Nadświecie. Miejsce to jest odizolowane od reszty głównych lokacji na tyle, że nie znajdziecie tu żadnych ukrytych katakumb czy budynków. Najważniejsza jest tu tak naprawdę ścieżka do Zachodniej dzwonnicy (West Belltower), w której to możemy uderzyć w drugi dzwon pozwalający na przedostanie się do Zamkniętej świątyni (The Sealed Temple).

Fani eksploracji z pewnością odkryją tu mnóstwo skrzynek ze skarbami, a na powyższej mapie macie także wskazane położenie magicznego sztyletu, czyli broni magicznej stanowiącej ciekawą alternatywę dla różdżki. Jeżeli chcielibyście zwizualizować sobie jego położenie nieco bardziej, to zwróćcie uwagę na poniższy zrzut ekranu, przedstawiający ułamek ścieżki prowadzącej do bossa (lewy górny screena to arena z bossem). Śledźcie prostą ścieżkę oznaczoną fioletową linią aż na samo południe. Powinniście zauważyć wejście do małej krypty. To właśnie w niej schowany został sztylet.

Przeciwnicy

Zachodni ogród tylko pozornie jest pięknym i beztroskim miejscem, gdyż mnóstwu to różnorakich oponentów - Tunic: Zachodni ogród (West Garden) - jak przejść? - Tunic - poradnik do gry

Zachodni ogród tylko pozornie jest pięknym i beztroskim miejscem, gdyż mnóstwu to różnorakich oponentów. Nadjeziorne tereny stały się naturalnym habitatem Krokodylognomów (Chompignom), okoliczne ruiny świątynne okazują się siedliskiem Wróżek (Fairies), a kropkę nad "i" stawiają jak zwykle spore oddziały Podlców (Rudeling). W lokacji ten znajduje się także boss, Ogrodowy Rycerz (Garden Knight), blokujący dostęp do Zachodniej dzwonnicy.

Podobało się?

0

Tunic

16 marca 2022

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl