Tunic: Dash - jak zdobyć?
Na tej stronie poradnika do Tunic dowiecie się, jak i gdzie zdobyć dasha.
Aktualizacja:
Na tej stronie poradnika do Tunic poznacie sposób na zdobycie dasha. To umiejętność magiczna w grze, która pozwoli Wam teleportować się na małe odległości (ulepszony przewrót).
Aby znaleźć różdżkę, musicie wpierw posiadać miecz, tarczę, lampę, różdżkę oraz magiczną kulę. Sposób na uzyskanie ich wszystkich przedstawiamy na stronach: Miecz -jak znaleźć?, Tarcza - jak znaleźć?, Lampa - jak znaleźć?, Różdżka - jak znaleźć? oraz Magiczna kula - jak znaleźć?.
Dasha możecie zdobyć dopiero w końcowej fazie gry (po pierwszym starciu z finałowym bossem - Spadkobiercą (The Heir)), dopiero w momencie zamiany materialnej wersji liska w duchową wersję liska. Jeżeli więc nie jesteście duchem, to spokojnie - jeszcze nie pora, by zdobyć umiejętność dashowania.

Jeżeli jednak już znaleźliście się w odpowiednim momencie gry, to udajcie się do położonego na południe od Nadświata (Overworld), a na wschód od Zniszczonego Atolu (The Ruined Atoll) Bagna starego cmentarzyska (The Swamp Old Burying Ground) przez zniszczony most nieopodal startowego punktu gry.

Na samym początku lokacji znajdziecie kapliczkę (punkt kontrolny) - udajcie się do niej, a następnie przed siebie, idąc w stronę północną. Po drodze napotkacie Zaginione echo (Lost Echo), czyli niewidzialnych oponentów. Gdy już sobie z nimi poradzicie możecie wejść na górę, na cmentarz. Starajcie się ominąć ukryte tam Szkieleciaki (Fleemers) oraz Cichaczy (Hushers), korzystając z bocznej ścieżki. W końcu traficie przed zamknięte drzwi Katedry (The Cathedral), które otworzycie, wchodząc w interakcję z pobliskim prostopadłościanem.


Po wejściu do środka traficie do pomieszczenia z wrogami i ukrytą windą, którą uruchomicie, korzystając z obelisku. Jak się do niej dostać? Skręćcie dwa razy w prawo, a następnie raz w lewo w kompleksie małych kwadratowych pomieszczeń. Napotkacie w nich lisie odbicia, które będziecie musieli pokonać. W końcu traficie do pokoju z fioletową cieczą - trzymajcie się ściany, wejdźcie po schodach, aż traficie do pomieszczenia z kolcami. Potem czeka Was krótka wspinaczka schodami do góry i ciasny korytarz z ptakami, a więc po prostu sprintujcie przed siebie, gdyż walka w takim miejscu nie ma większego sensu, a po chwili znajdziecie drabinę, która będzie Waszym skrótem do pierwszego pokoju w Katedrze (tego z windą i kapliczką).


Po odblokowaniu skrótu, wróćcie przed korytarz z ptakami i zmierzajcie dalej jedyną możliwą drogą. Po drodze natraficie na dwa groźne lisie odbicia oraz pokój z posążkami wystrzeliwującymi lasery. Po ich zniszczeniu wejdziecie do sporego pomieszczenia z tajemniczą istotą na samym jego środku. Maszkara ta skierowana jest w stronę obelisku, z którym musicie wejść w interakcję, by uruchomić windę, o której wcześniej była mowa. Teraz pozostaje tylko z niej skorzystać.

Kiedy już zjedziecie na sam dół, natraficie na arenę - będziecie musieli zmierzyć się z kilkoma falami wrogów. Mowa o żabach, Podlcach, Wróżkach, Opiekunach oraz dwóch Ogrodowych Rycerzach. Pamiętajcie, że pomiędzy falami możecie raz skorzystać z położonej na arenie kapliczki, które ześle Wam sporo leczących serc. Po skończonych bataliach będziecie mogli odebrać nagrodę w postaci dasha.

0
- Tunic - poradnik do gry
- Tunic: Poradnik do gry
- Tunic: FAQ
- Tunic: Miecz - jak znaleźć?
- Tunic: Tarcza - jak znaleźć?
- Tunic: Lampa - jak znaleźć?
- Tunic: Różdżka - jak znaleźć?
- Tunic: Magiczna kula - jak znaleźć?
- Tunic: Dash - jak zdobyć?
- Tunic: Szybka podróż - jak używać?
- Tunic: Przedmioty - gdzie kupować?
- Tunic: New game plus - czy można grać dalej po zakończeniu?
- Tunic: Zdrowie - jak regenerować?
- Tunic: Poziom trudności - czy można go zmienić?
- Tunic: FAQ
- Tunic: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.