Trek to Yomi: Stan gry - czy można zapisywać?

Ta strona poradnika do Trek to Yomi wyjaśnia czy dostępne jest tworzenie manualnych sejwów oraz kiedy może dochodzić do zapisywania stanu gry (kapliczki).

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Na tej stronie poradnika do Trek to Yomi znajdziecie odpowiedź na pytanie na jakich zasadach odbywa się zapisywanie stanu gry. Dowiecie się kiedy mogą zostać zapisane Wasze postępy oraz w jaki sposób gra zapisuje odnajdywane unikalne przedmioty (znajdźki itp.).

Kapliczki - zapisywanie gry

Bardzo ważną informacją jest to, że Trek to Yomi poza nielicznymi wyjątkami nie wykonuje automatycznych zapisów - Trek to Yomi: Stan gry - czy można zapisywać? - Trek to Yomi - poradnik do gry

Bardzo ważną informacją jest to, że Trek to Yomi poza nielicznymi wyjątkami nie wykonuje automatycznych zapisów. Wspomnianymi wyjątkami mogą być np. sytuacje, w których rozpoczynacie nowy rozdział kampanii lub zbliżacie się do miejsca konfrontacji z bossem.

Musicie dbać o zapisywanie postępów i dokonuje się tego poprzez odnajdywanie w świecie gry kapliczek - przykładową pokazuje obrazek. Wejście w interakcję z kapliczką doprowadzi do nadpisania ostatniego stanu gry. Nie możecie niestety wybierać pomiędzy ręcznymi slotami zapisów i musicie operować na pojedynczym slocie na sejwy.

Znajdźki i nowe umiejętności są zapisywane oddzielnie. Gra w tym przypadku automatycznie zapisuje Wasze odkrycia. Po tym jak zdobędziecie jakiś sekret czy jakąś zdolność nie musicie obawiać się jej utraty. Tego typu rzeczy zostaną zachowane nawet jeśli zginiecie lub zrestartujecie aktualny etap od ostatniej kapliczki. Nie dotyczy to zwykłych przedmiotów, np. strzał do łuku. Takie standardowe przedmioty musicie zawsze podnosić podczas ponownego przemarszu przez te same lokacje.

Restart punktu kontrolnego i wczytanie stanu gry

W menu pauzy znajdziecie opcję wczytania stanu gry i polega ona na wczytaniu ostatniego punktu kontrolnego - Trek to Yomi: Stan gry - czy można zapisywać? - Trek to Yomi - poradnik do gry

W menu pauzy znajdziecie opcję wczytania stanu gry i polega ona na wczytaniu ostatniego punktu kontrolnego. Poza wspomnianymi wcześniej wyjątkami oznacza to po prostu wznowienie rozgrywki od ostatniej odwiedzonej (i zbadanej) kapliczki. Przydaje się to przede wszystkim po śmierci lub wyłączeniu gry, ale możecie też sami wymuszać restarty jeśli np. przegapiliście jakąś znajdźkę i nie możecie się już do niej wrócić.

Identycznie działa opcja kontynuacji gry dostępna w menu głównym. Załaduje ona automatycznie najnowszy zapis.

Trek to Yomi

5 maja 2022

PC PlayStation Xbox Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Wszystkie komentarze2
2022-05-10
22:32

sebapat Chorąży

👍

https://youtu.be/VbqJrtpR2Yg - w filmie poradnik jak łatwo przejść grę i pokaz tego jak to wykonać.

Komentarz: sebapat
2022-11-15
12:55

MrocznyWędrowiec Generał

MrocznyWędrowiec

Przed mostem prowadzącym do ostatniej kapliczki przed Sadatame znajduje się sekretny obszar (choć nieszczególnie ukryty) - trzeba przecisnąć się przez skały co doprowadzi nas do groty gdzie znajdziemy ulepszenie shurikenów, artefakt i kapliczkę

Komentarz: MrocznyWędrowiec

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl