Torchlight: Wędkarstwo
Aktualizacja:
Wędkarstwo
Wstęp
![]() | ![]() |
Wędkowanie to prosta mini gierka, która nie tylko umożliwia odpoczynek od ciągłej walki, ale jest również świetnym sposobem na zdobycie wielu ciekawych przedmiotów. Żeby rozpocząć połów, musimy znaleźć specjalny okrąg w wodzie [1]. Podchodzimy do niego, klikamy myszką i obserwujemy pojawiające się na ekranie koła [2].
![]() | ![]() |
Naszym zadaniem jest kliknięcie na ikonkę haczyka w momencie, gdy wszystkie okręgi połączą się w jeden [1]. Ich kolor zmieni się wówczas na różowy. Jeżeli zrobimy to zbyt wolno lub zbyt szybko, wyciągniemy pusty haczyk. Przedmiotów które możemy złowić jest całkiem sporo. Oprócz ryb zmieniających wygląd naszego zwierzaka, pod wodą ukryto różnego rodzaju kamienie szlachetne, jedzenie dla naszego bohatera czy niezidentyfikowane buty [2]. Na poniższych listach znalazły się wszystkie możliwe do złowienia przedmioty.
Ryby dla zwierzaka
Nazwa | Efekt | Czas działania (sekundy) | Minimalny poziom podziemi |
Ryba nietoperz | Przemiana w Varkolyn | 120/3600/trwały | 0/7/14 |
Błędna galareta | Przemiana w Żel | 120/3600/trwały | 0/7/14 |
Porażacz | Przemiana w Pies gobliński | 120/3600/trwały | 0/7/14 |
Rekin jaskiniowy | Przemiana w Kopacz | 120/3600/trwały | 0/7/14 |
Ryba pajęcza | Przemiana w Pająk | 120/3600/trwały | 0/7/0 |
Węgorz elektryczny | Przemiana w Żywiołaka elektryczności | 120/3600/trwały | 4/9/18 |
Ryba ognista | Przemiana w Żywiołaka ognia | 120/3600/trwały | 4/9/18 |
Trująca ryba | Przemiana w Żwyiołaka trucizny | 120/3600/trwały | 4/9/18 |
Lodowy anioł | Przemiana w Żywiołaka lodu | 120/3600/trwały | 4/9/18 |
Przemiana w Imitatora | 120/3600/trwały | 5/12/19 | |
Ptasia ryba | Przemiana w Czychacz | 120/3600/trwały | 14/14/14 |
Okoń bagienny | Przemiana w Cierniak wojownik | 120/3600/trwały | 9/9/9 |
Szalona ryba | +33% do szybkości ataku +80% do szybkości poruszania | 120 | 2 |
Pryzmatyczna morena | +25 do szansy na trafienie krytyczne +100% do obrażeń od żywiołów | 120 | 2 |
Truflowa ryba | +200% do znajdywanego złota +50% do znajdywania magicznych przedmiotów | 600 | 2 |
Niewiarygodnie wielka ryba | Przemiana w Trolla | 30 | 5 |
Kocia ryba | Zmiana w kot | trwały | 0 |
Psia ryba | Zmiana w pies | trwały | 0 |
Ryby dla bohatera
Nazwa | Efekt | Czas działania (sekundy) | Minimalny poziom podziemi | Rodzaj podziemi |
Smaczne mięso ryby | Regeneruje 12 many Regeneruje 600 życia | 2 | 2 | wszystkie |
Zestaw Sushi | Regeneruje 20 many Regeneruje 1200 życia | 1 | 14 | wszystkie |
Halibut albinos | +10% szansy na blok | 300 | 1 | Jaskinie |
Ślepy węgorz | +1 zręczności | trwały | 1 | Jaskienie |
Gruefish | +20% do zadawanych obrażeń od trucizny -20% przyjmowanych obrażeń od trucizny | 300 | 1 | Krypta |
Świecący rekin | +1 magii | trwały | 1 | Krypta |
Brodata ryba | +25% pancerza | 300 | 1 | Forteca |
Płaszczka | +1 obrony | trwały | 1 | Forteca |
Płynny węgorz | +20% do zadawanych obrażeń od ognia -20 przyjmowanych obrażeń od ognia | 300 | 1 | Więzienie |
Magmowy okoń | +1 siły | trwały | 1 | Więzienie |
Żarowa ocznica | +20% zdobywanego doświadczenia | 300 | 1 | Kopalnia |
Żarowy dorsz | +50% do szczęścia podczas łowienia | 1200 | 1 | Kopalnia |
Węgorz elektryczny | +20% do zadawanych obrażeń od elektryczności -20% przyjmowanych obrażeń od elektryczności | 300 | 1 | Pałac |
Polip | +25% do znajdywania magicznych przedmiotów | 3600 | 1 | Pałac |
Starożytna gumowa ryba | +20% zadawanych obrażeń od lodu +20% do przyjmowanych obrażeń od lodu | 300 | 1 | Ruiny |
Ząb Leviatana | 100% odporności na odepchnięcie | 3600 | 1 | Ruiny |
Klejnoty
Nazwa | Efekt | Minimalny poziom podziemi |
Lewe oko Tanwentenga | +9 do pancerza +3% szczęścia w łowieniu +3% do znajdywania magicznych przedmiotów +3% szybkości poruszania | 30 |
Prawe oko Leflera | +10 do magii +2 do siły +2 do zręczności +5% szybkości ataku | 30 |
Łuska błyszczącej ryby | Regeneruje 3 punkty życia na sekundę | 2 |
Diabelskie rybie oko | +5% szybkości ataku | 2 |
Szczęśliwy ząb ryby | +2 lub +3 do szansy na krytyczne trafienie | 2 |
Pozostałe przedmioty
Nazwa | Cechy | Minimalny poziom podziemi |
Naszyjnik z zębów Blanka | 1 miejsce na klejnot +15% do obrażeń Losowe cechy Podziemia są o 50% bardziej losowe | 0 |
Ręka Lefferta | 65 pancerza 1 miejsce na klejnot +8-10 obrony 7 many wykradzione za każdym uderzeniem +33 do wszystkich odporności Zwiększa leworęczność | 0 |
Złota rybka | Sprzedaj u kupca (wartość 717) | 0 |
Niezidentyfikowane buty | Niezidentyfikowane | Niezidentyfikowane |
0
Komentarze czytelników
Zeratul Junior
Npc Vasman wcale nie zleca zadań różnego rodzaju, bo każde z nich polega na znalezieniu i przyniesieniu mu danego przedmiotu. Brakuje również informacji o tym, że npc Gar i Valeria pojawiają się tylko po pokonaniu ostatniego bossa, tak samo, jak lokacja, w której zrealizować można zlecane przez nich questy.
W artykule znajduje się literówka pod nagłówkiem "zarażony Brink". występuje w zdaniu: Brink to jeden z trudniejszych bossów w grze, ponieważ na typ etapie gry nasz bohater nie posiada jeszcze żadnych potężnych umiejętności. W dalszym ciągu występuje błąd w odmianie wyrazu: Jak już sobie poradzimy z pierwszym bossem, do komnaty wbiegnie Syl [1]. Poinformuje nas, że zostaliśmy dotknięcie Żarową Zarazą...
Kolejna literówka, pod akapitem "Estheriańskie ruiny": Czarodziejka poprosi nas o odnalezienie trzech glifów celu [1]. Każdy znajdziesz za jedna z bram runicznych...
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=50
Inna literówka, w opisie zdolności przeciwnika Grzybnia żaru. : Oprócz trującego zionięcia, tworzą na ziemi zarodniki, które wysysają manę znajdującym się w ich obrębie istotą
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=50
Wyróżniony wyraz, żeby zdanie było prawdziwe, powinien występować w celowniku, liczbie mnogiej; czyli: Istotom.
W nekropolii, oraz estheriańskich ruinach również można spotkać, po raz pierwszy występujące w kopalnii Orden, pająki.
Poziom 17 również należy do estheriańskich ruin. Występują na nim jednak typowe dla następnych, po ruinach, poziomów; oraz boss poziomu, który jest jedynym bossem w grze, z którym walka nie rozpoczyna się przerywnikiem filmowym.
Na poziomach należących do jaskiń Tu''Tara występują o wiele liczniej, niż w Estheriańskich ruinach, Grzybnia żaru; oraz niekiedy oba rodzaje Pigmejów i Czychacze.
Walka z kolosem żaru na wąskich mostach prowadzi jedynie do utrudnienia, gdyż nie sposób tam unikać ubrażeń, które zadaje promień błyskawic. Obstawa bossa jest bardzo łatwa do wyeliminowania i nie jest konieczne unikanie jej.
Literówka w opisie Szalonych Goblinów: Obładowani ładunkami wybuchowymi podbiegają do naszego bohatera i rozpoczynają detonacje.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=70
Zaznaczony wyraz w celowniku ma formę: detonację
W czarnym pałacu występują też istoty poznane we wcześniejszych etapach gry, o wyśrubowanych parametrach, pozwalających im nieodstawać od reszty tamtejszych potworów, np. Najczęściej występujące w estheriańskich ruinach pająki; oraz duchy i szkielety z Nekropolii. Podane za przykład pająki i duchy występują tylko jako istoty elitarne. Elitarnym pająkom towarzyszom standardowe, a elitarnym duchom- szkielety. Szkielety nie występują jednak jako elity. Krwawe sługi oraz fanatycy mogą pojawić się na polu bitwy w momencie przejścia obok charakterystycznych portali. Każdy portal jednorazowo powoduje przybycie trzech wrogów spośród obu rodzajów. Najczęściej, jeżeli nie za każdym razem, wydaje mi się, że zauważałem, że był to jeden fanatyk i dwoje sług.
Pozbywanie się przez Ordraka swoich pomocników powoduje u niego za każdym razem przypływ punktów życia.
Moderacja: Prosimy o zaprzestanie spamowania na forum, w tym hurtowego zakładania nowych wątków. Nie zastosowanie się do prośby może skutkować usunięciem postów, obniżeniem rankingu lub w konsekwencji banem.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



![Naszym zadaniem jest kliknięcie na ikonkę haczyka w momencie, gdy wszystkie okręgi połączą się w jeden [1] - - Wędkarstwo | Pozostałe w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1022/415978078.jpg)
