Torchlight: Alchemik (3) Umiejętności

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Walka

Wstrząs Żaru - - Alchemik (3) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Wstrząs Żaru

Potężny atak energetyczny, zadający olbrzymie obrażenia wybranemu celowi. Energia oddziałująca na znajdujących się w pobliżu wrogów, którzy otrzymują mniejsze obrażenia.

Magia 100%

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

1

2

3

5

7

10

13

17

21

26

Koszt many

8

10

12

14

16

18

20

22

24

28

Obrażenia zadawane przez broń %

20

20

20

20

20

20

20

20

20

20

Obrażenia od elektryczności +X

49-77

68-108

88-139

129-205

151-239

216-343

288-459

400-636

528-840

710-1129

Szansa na obezwładnienie przez 4 sekundy %

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

Obrażenia zadawane przez broń (pozostałym celom) %

20

20

20

20

20

20

20

20

20

20

Obrażenia od elektryczności (pozostałym celom) +X

3-40

4-56

4-72

5-88

4-123

10-177

14-236

19-327

24-432

33-581

Szansa na obezwładnienie przez 2 sekundy %

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

Ekspert Zbroi - - Alchemik (3) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Ekspert Zbroi

Zmniejszenie wymagań związanych ze wszystkimi typami zbroi. Zwiększenie wytrzymałości zbroi i pochłaniania ciosów.

Uwagi: Znakomita umiejętność podczas ponownego przechodzenia gry. Dzięki niej będziemy mogli znacznie szybciej używać odłożonych we Wspólnej Skrzyni przedmiotów.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagania do zbroi -X

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Pancerz +X

4

8

10

16

20

24

28

32

36

40

Tarcza Żaru - - Alchemik (3) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Tarcza Żaru

Twoja postać zostaje otoczona energią Żaru, pochłaniającą ciosy fizyczne. Daje również odporność na odepchnięcie.

Obrona 50%, Magia 50%

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

5

6

7

9

11

13

16

19

23

28

Koszt many

12

13

14

15

16

17

18

19

21

23

Pochłaniane obrażenia

129

162

194

226

258

291

323

355

387

420

Odporność na odepchnięcia %

100

100

100

100

100

100

100

100

100

100

 

Specjalizacja w broni ręcznej - - Alchemik (3) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Specjalizacja w broni ręcznej

Specjalizacja w posługiwaniu się mieczami, toporami, maczugami i włóczniami. Zmniejsza wymagania na broni ręcznej i zwiększa zadawane przez nią obrażenia.

Uwagi: Znakomita umiejętność podczas ponownego przechodzenia gry. Dzięki niej będziemy mogli znacznie szybciej używać odłożonych we Wspólnej Skrzyni przedmiotów.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Wymagania z broni ręcznej -X

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Obrażenia z broni ręcznej +%

4

8

12

16

20

24

28

32

36

40

Infuzja - - Alchemik (3) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Infuzja

Twoja broń zostaje nasycona energią Żaru. Wykonywane nią ataki powodują większe obrażenia.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

10

11

12

13

15

17

20

23

26

30

Koszt many

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

% premii do obrażeń zadawanych w walce wręcz przez X sekund

30/30

35/35

40/40

45/45

50/50

55/55

60/60

65/65

70/70

75/75

Obrażenia zwiększone o % przez X sekund

30/30

35/35

40/40

45/45

50/50

55/55

60/60

65/65

70/70

75/75

Specjalizacja w zaklęciach defensywnych - - Alchemik (3) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Specjalizacja w zaklęciach defensywnych

Zwiększenie poziomu wszystkich zaklęć defensywnych.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

Poziom zaklęć obronnych +X

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Słabość - - Alchemik (3) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Słabość

Osłabienie znajdujących się w pobliżu nieprzyjaciół. Zmniejszenie wartości ich pancerza, odporności przeciwko żywiołom i spowolnienie ich ataków.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

15

16

17

18

19

21

23

25

28

31

Koszt many

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

-% do pancerza typu fizyczne i żywiołowe przez X sekund

20/6

25/7

30/8

35/9

40/10

45/11

50/12

55/13

60/14

65/15

% wolniejszy atak przez X sekund

10/6

12/7

14/8

16/9

18/10

20/11

22/12

24/13

26/14

28/15

% zmniejszenie szybkości rzucania zaklęć przez 6 sekund

10/6

12/7

14/8

16/9

18/10

20/11

22/12

24/13

26/14

28/15

+X obrażeń od trucizny przez Y sekund

2/6

2/7

2/8

2/9

2/10

3/11

3/12

3/13

4/14

4/15

Walka dwiema broniami - - Alchemik (3) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Walka dwiema broniami

Zwiększenie obrażeń zadawanych podczas walki dwiema broniami.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

Obrażenia zadawane podczas walki dwiema broniami zwiększone o %

6

12

18

24

30

36

42

48

54

60

Faza Żaru - - Alchemik (3) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Faza Żaru

Przeniesienie do nowego miejsca. Powoduje obrażenia podczas wchodzenia do obszaru eterycznego oraz podczas jego opuszczania. Istnieje również szansa na obezwładnienie przeciwników.

Siła 50%, Magia 50%

Uwagi: Obowiązkowe zaklęcie dla każdego Alchemika. Umożliwia dużo szybsze podróżowanie oraz stanowi świetną ochronę przed otoczeniem przez przeciwników. Nie warto inwestować więcej niż 1 punkt.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

20

21

22

23

24

25

27

29

31

33

Koszt many

16

16

16

16

16

16

16

16

16

16

Obrażenia +X

78-155

83-165

88-176

94-187

100-199

105-210

117-234

130-260

143-286

157-314

+X do odepchnięcia

30

30

30

30

30

30

30

30

30

30

% szansa na obezwładnienie przez 2 sekundy

42

44

46

48

50

52

56

60

64

68

Blokowanie i parowanie - - Alchemik (3) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Blokowanie i parowanie

Zwiększenie szansy na zablokowanie ciosu zarówno przy użyciu tarczy, jak i bez niej.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

Szansa na zablokowanie +%

2

4

6

8

10

12

14

16

18

20

Strażnik Żaru - - Alchemik (3) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Strażnik Żaru

Kryształowy strażnik razi znajdujących się w pobliżu wrogów promieniem skupionej energii Żaru.

Magia 50%

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

Koszt many

20

22

24

26

28

30

32

34

36

38

Zwiększenie obrażeń o %

136

141

146

151

156

161

166

171

176

181

Czas trwania przywołania (sekundy)

350

371

393

416

448

472

497

522

559

585

Podobało się?

0

Torchlight

27 października 2009

PC Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2020-09-05
00:00

Zeratul Junior

Npc Vasman wcale nie zleca zadań różnego rodzaju, bo każde z nich polega na znalezieniu i przyniesieniu mu danego przedmiotu. Brakuje również informacji o tym, że npc Gar i Valeria pojawiają się tylko po pokonaniu ostatniego bossa, tak samo, jak lokacja, w której zrealizować można zlecane przez nich questy.

W artykule znajduje się literówka pod nagłówkiem "zarażony Brink". występuje w zdaniu: Brink to jeden z trudniejszych bossów w grze, ponieważ na typ etapie gry nasz bohater nie posiada jeszcze żadnych potężnych umiejętności. W dalszym ciągu występuje błąd w odmianie wyrazu: Jak już sobie poradzimy z pierwszym bossem, do komnaty wbiegnie Syl [1]. Poinformuje nas, że zostaliśmy dotknięcie Żarową Zarazą...

Kolejna literówka, pod akapitem "Estheriańskie ruiny": Czarodziejka poprosi nas o odnalezienie trzech glifów celu [1]. Każdy znajdziesz za jedna z bram runicznych...
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=50

Inna literówka, w opisie zdolności przeciwnika Grzybnia żaru. : Oprócz trującego zionięcia, tworzą na ziemi zarodniki, które wysysają manę znajdującym się w ich obrębie istotą
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=50

Wyróżniony wyraz, żeby zdanie było prawdziwe, powinien występować w celowniku, liczbie mnogiej; czyli: Istotom.

W nekropolii, oraz estheriańskich ruinach również można spotkać, po raz pierwszy występujące w kopalnii Orden, pająki.

Poziom 17 również należy do estheriańskich ruin. Występują na nim jednak typowe dla następnych, po ruinach, poziomów; oraz boss poziomu, który jest jedynym bossem w grze, z którym walka nie rozpoczyna się przerywnikiem filmowym.

Na poziomach należących do jaskiń Tu''Tara występują o wiele liczniej, niż w Estheriańskich ruinach, Grzybnia żaru; oraz niekiedy oba rodzaje Pigmejów i Czychacze.

Walka z kolosem żaru na wąskich mostach prowadzi jedynie do utrudnienia, gdyż nie sposób tam unikać ubrażeń, które zadaje promień błyskawic. Obstawa bossa jest bardzo łatwa do wyeliminowania i nie jest konieczne unikanie jej.

Literówka w opisie Szalonych Goblinów: Obładowani ładunkami wybuchowymi podbiegają do naszego bohatera i rozpoczynają detonacje.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=70

Zaznaczony wyraz w celowniku ma formę: detonację

W czarnym pałacu występują też istoty poznane we wcześniejszych etapach gry, o wyśrubowanych parametrach, pozwalających im nieodstawać od reszty tamtejszych potworów, np. Najczęściej występujące w estheriańskich ruinach pająki; oraz duchy i szkielety z Nekropolii. Podane za przykład pająki i duchy występują tylko jako istoty elitarne. Elitarnym pająkom towarzyszom standardowe, a elitarnym duchom- szkielety. Szkielety nie występują jednak jako elity. Krwawe sługi oraz fanatycy mogą pojawić się na polu bitwy w momencie przejścia obok charakterystycznych portali. Każdy portal jednorazowo powoduje przybycie trzech wrogów spośród obu rodzajów. Najczęściej, jeżeli nie za każdym razem, wydaje mi się, że zauważałem, że był to jeden fanatyk i dwoje sług.

Pozbywanie się przez Ordraka swoich pomocników powoduje u niego za każdym razem przypływ punktów życia.
Moderacja: Prosimy o zaprzestanie spamowania na forum, w tym hurtowego zakładania nowych wątków. Nie zastosowanie się do prośby może skutkować usunięciem postów, obniżeniem rankingu lub w konsekwencji banem.

Komentarz: Zeratul

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl