Torchlight: Alchemik (3) Umiejętności
Aktualizacja:
Walka
![]() | Wstrząs Żaru Potężny atak energetyczny, zadający olbrzymie obrażenia wybranemu celowi. Energia oddziałująca na znajdujących się w pobliżu wrogów, którzy otrzymują mniejsze obrażenia. Magia 100% |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 1 | 2 | 3 | 5 | 7 | 10 | 13 | 17 | 21 | 26 |
Koszt many | 8 | 10 | 12 | 14 | 16 | 18 | 20 | 22 | 24 | 28 |
Obrażenia zadawane przez broń % | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 |
Obrażenia od elektryczności +X | 49-77 | 68-108 | 88-139 | 129-205 | 151-239 | 216-343 | 288-459 | 400-636 | 528-840 | 710-1129 |
Szansa na obezwładnienie przez 4 sekundy % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
Obrażenia zadawane przez broń (pozostałym celom) % | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 |
Obrażenia od elektryczności (pozostałym celom) +X | 3-40 | 4-56 | 4-72 | 5-88 | 4-123 | 10-177 | 14-236 | 19-327 | 24-432 | 33-581 |
Szansa na obezwładnienie przez 2 sekundy % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
![]() | Ekspert Zbroi Zmniejszenie wymagań związanych ze wszystkimi typami zbroi. Zwiększenie wytrzymałości zbroi i pochłaniania ciosów. Uwagi: Znakomita umiejętność podczas ponownego przechodzenia gry. Dzięki niej będziemy mogli znacznie szybciej używać odłożonych we Wspólnej Skrzyni przedmiotów. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagania do zbroi -X | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Pancerz +X | 4 | 8 | 10 | 16 | 20 | 24 | 28 | 32 | 36 | 40 |
![]() | Tarcza Żaru Twoja postać zostaje otoczona energią Żaru, pochłaniającą ciosy fizyczne. Daje również odporność na odepchnięcie. Obrona 50%, Magia 50% |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 5 | 6 | 7 | 9 | 11 | 13 | 16 | 19 | 23 | 28 |
Koszt many | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 21 | 23 |
Pochłaniane obrażenia | 129 | 162 | 194 | 226 | 258 | 291 | 323 | 355 | 387 | 420 |
Odporność na odepchnięcia % | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 | 100 |
![]() | Specjalizacja w broni ręcznej Specjalizacja w posługiwaniu się mieczami, toporami, maczugami i włóczniami. Zmniejsza wymagania na broni ręcznej i zwiększa zadawane przez nią obrażenia. Uwagi: Znakomita umiejętność podczas ponownego przechodzenia gry. Dzięki niej będziemy mogli znacznie szybciej używać odłożonych we Wspólnej Skrzyni przedmiotów. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Wymagania z broni ręcznej -X | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Obrażenia z broni ręcznej +% | 4 | 8 | 12 | 16 | 20 | 24 | 28 | 32 | 36 | 40 |
![]() | Infuzja Twoja broń zostaje nasycona energią Żaru. Wykonywane nią ataki powodują większe obrażenia. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 10 | 11 | 12 | 13 | 15 | 17 | 20 | 23 | 26 | 30 |
Koszt many | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
% premii do obrażeń zadawanych w walce wręcz przez X sekund | 30/30 | 35/35 | 40/40 | 45/45 | 50/50 | 55/55 | 60/60 | 65/65 | 70/70 | 75/75 |
Obrażenia zwiększone o % przez X sekund | 30/30 | 35/35 | 40/40 | 45/45 | 50/50 | 55/55 | 60/60 | 65/65 | 70/70 | 75/75 |
![]() | Specjalizacja w zaklęciach defensywnych Zwiększenie poziomu wszystkich zaklęć defensywnych. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
Poziom zaklęć obronnych +X | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
![]() | Słabość Osłabienie znajdujących się w pobliżu nieprzyjaciół. Zmniejszenie wartości ich pancerza, odporności przeciwko żywiołom i spowolnienie ich ataków. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 21 | 23 | 25 | 28 | 31 |
Koszt many | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
-% do pancerza typu fizyczne i żywiołowe przez X sekund | 20/6 | 25/7 | 30/8 | 35/9 | 40/10 | 45/11 | 50/12 | 55/13 | 60/14 | 65/15 |
% wolniejszy atak przez X sekund | 10/6 | 12/7 | 14/8 | 16/9 | 18/10 | 20/11 | 22/12 | 24/13 | 26/14 | 28/15 |
% zmniejszenie szybkości rzucania zaklęć przez 6 sekund | 10/6 | 12/7 | 14/8 | 16/9 | 18/10 | 20/11 | 22/12 | 24/13 | 26/14 | 28/15 |
+X obrażeń od trucizny przez Y sekund | 2/6 | 2/7 | 2/8 | 2/9 | 2/10 | 3/11 | 3/12 | 3/13 | 4/14 | 4/15 |
![]() | Walka dwiema broniami Zwiększenie obrażeń zadawanych podczas walki dwiema broniami. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
Obrażenia zadawane podczas walki dwiema broniami zwiększone o % | 6 | 12 | 18 | 24 | 30 | 36 | 42 | 48 | 54 | 60 |
![]() | Faza Żaru Przeniesienie do nowego miejsca. Powoduje obrażenia podczas wchodzenia do obszaru eterycznego oraz podczas jego opuszczania. Istnieje również szansa na obezwładnienie przeciwników. Siła 50%, Magia 50% Uwagi: Obowiązkowe zaklęcie dla każdego Alchemika. Umożliwia dużo szybsze podróżowanie oraz stanowi świetną ochronę przed otoczeniem przez przeciwników. Nie warto inwestować więcej niż 1 punkt. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 27 | 29 | 31 | 33 |
Koszt many | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 | 16 |
Obrażenia +X | 78-155 | 83-165 | 88-176 | 94-187 | 100-199 | 105-210 | 117-234 | 130-260 | 143-286 | 157-314 |
+X do odepchnięcia | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 |
% szansa na obezwładnienie przez 2 sekundy | 42 | 44 | 46 | 48 | 50 | 52 | 56 | 60 | 64 | 68 |
![]() | Blokowanie i parowanie Zwiększenie szansy na zablokowanie ciosu zarówno przy użyciu tarczy, jak i bez niej. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
Szansa na zablokowanie +% | 2 | 4 | 6 | 8 | 10 | 12 | 14 | 16 | 18 | 20 |
![]() | Strażnik Żaru Kryształowy strażnik razi znajdujących się w pobliżu wrogów promieniem skupionej energii Żaru. Magia 50% |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 |
Koszt many | 20 | 22 | 24 | 26 | 28 | 30 | 32 | 34 | 36 | 38 |
Zwiększenie obrażeń o % | 136 | 141 | 146 | 151 | 156 | 161 | 166 | 171 | 176 | 181 |
Czas trwania przywołania (sekundy) | 350 | 371 | 393 | 416 | 448 | 472 | 497 | 522 | 559 | 585 |
0
- Torchlight - poradnik do gry
- Torchlight: Poradnik do gry
- Torchlight: Umiejętności
- Torchlight: Alchemik (1) Umiejętności
- Torchlight: Alchemik (2) Umiejętności
- Torchlight: Alchemik (3) Umiejętności
- Torchlight: Niszczyciel (1) Umiejętności
- Torchlight: Niszczyciel (2) Umiejętności
- Torchlight: Niszczyciel (3) Umiejętności
- Torchlight: Pogromca (1) Umiejętności
- Torchlight: Pogromca (2) Umiejętności
- Torchlight: Pogromca (3) Umiejętności
- Torchlight: Umiejętności
- Torchlight: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zeratul Junior
Npc Vasman wcale nie zleca zadań różnego rodzaju, bo każde z nich polega na znalezieniu i przyniesieniu mu danego przedmiotu. Brakuje również informacji o tym, że npc Gar i Valeria pojawiają się tylko po pokonaniu ostatniego bossa, tak samo, jak lokacja, w której zrealizować można zlecane przez nich questy.
W artykule znajduje się literówka pod nagłówkiem "zarażony Brink". występuje w zdaniu: Brink to jeden z trudniejszych bossów w grze, ponieważ na typ etapie gry nasz bohater nie posiada jeszcze żadnych potężnych umiejętności. W dalszym ciągu występuje błąd w odmianie wyrazu: Jak już sobie poradzimy z pierwszym bossem, do komnaty wbiegnie Syl [1]. Poinformuje nas, że zostaliśmy dotknięcie Żarową Zarazą...
Kolejna literówka, pod akapitem "Estheriańskie ruiny": Czarodziejka poprosi nas o odnalezienie trzech glifów celu [1]. Każdy znajdziesz za jedna z bram runicznych...
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=50
Inna literówka, w opisie zdolności przeciwnika Grzybnia żaru. : Oprócz trującego zionięcia, tworzą na ziemi zarodniki, które wysysają manę znajdującym się w ich obrębie istotą
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=50
Wyróżniony wyraz, żeby zdanie było prawdziwe, powinien występować w celowniku, liczbie mnogiej; czyli: Istotom.
W nekropolii, oraz estheriańskich ruinach również można spotkać, po raz pierwszy występujące w kopalnii Orden, pająki.
Poziom 17 również należy do estheriańskich ruin. Występują na nim jednak typowe dla następnych, po ruinach, poziomów; oraz boss poziomu, który jest jedynym bossem w grze, z którym walka nie rozpoczyna się przerywnikiem filmowym.
Na poziomach należących do jaskiń Tu''Tara występują o wiele liczniej, niż w Estheriańskich ruinach, Grzybnia żaru; oraz niekiedy oba rodzaje Pigmejów i Czychacze.
Walka z kolosem żaru na wąskich mostach prowadzi jedynie do utrudnienia, gdyż nie sposób tam unikać ubrażeń, które zadaje promień błyskawic. Obstawa bossa jest bardzo łatwa do wyeliminowania i nie jest konieczne unikanie jej.
Literówka w opisie Szalonych Goblinów: Obładowani ładunkami wybuchowymi podbiegają do naszego bohatera i rozpoczynają detonacje.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=70
Zaznaczony wyraz w celowniku ma formę: detonację
W czarnym pałacu występują też istoty poznane we wcześniejszych etapach gry, o wyśrubowanych parametrach, pozwalających im nieodstawać od reszty tamtejszych potworów, np. Najczęściej występujące w estheriańskich ruinach pająki; oraz duchy i szkielety z Nekropolii. Podane za przykład pająki i duchy występują tylko jako istoty elitarne. Elitarnym pająkom towarzyszom standardowe, a elitarnym duchom- szkielety. Szkielety nie występują jednak jako elity. Krwawe sługi oraz fanatycy mogą pojawić się na polu bitwy w momencie przejścia obok charakterystycznych portali. Każdy portal jednorazowo powoduje przybycie trzech wrogów spośród obu rodzajów. Najczęściej, jeżeli nie za każdym razem, wydaje mi się, że zauważałem, że był to jeden fanatyk i dwoje sług.
Pozbywanie się przez Ordraka swoich pomocników powoduje u niego za każdym razem przypływ punktów życia.
Moderacja: Prosimy o zaprzestanie spamowania na forum, w tym hurtowego zakładania nowych wątków. Nie zastosowanie się do prośby może skutkować usunięciem postów, obniżeniem rankingu lub w konsekwencji banem.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











