Torchlight: Pogromca (3) Umiejętności
Aktualizacja:
Rozjemca
![]() | Bomba elektryczna Bomba, która w momencie wybuchu razi wrogów energią elektryczną. Zadaje obrażenia i odpycha przeciwników. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 1 | 2 | 3 | 5 | 7 | 10 | 13 | 17 | 21 | 25 |
Koszt many | 5 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
+X obrażeń | 12-20 | 19-33 | 26-46 | 41-72 | 58-101 | 83-144 | 110-193 | 153-267 | 202-353 | 271-474 |
+X do odepchnięcia | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
![]() | Walka dwiema broniami Zwiększenie obrażeń zadawanych podczas walki dwiema broniami. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Obrażenia zadawane podczas walki dwiema broniami zwiększone o % | 6 | 12 | 18 | 24 | 30 | 36 | 42 | 48 | 54 | 60 |
![]() | Ognista pułapka Przyrząd wyrzucający w powietrze płomienie, podpalające znajdujących się w pobliżu przeciwników. Zabójczy dla wrogów o niskiej odporności. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 5 | 6 | 7 | 9 | 11 | 13 | 16 | 19 | 23 | 28 |
Koszt many | 11 | 13 | 15 | 17 | 19 | 21 | 23 | 25 | 26 | 27 |
Przywracanie/cooldown (sekundy) | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Zwiększenie obrażeń fizycznych i od żywiołów o % | 0 | 6 | 12 | 18 | 24 | 30 | 37 | 42 | 48 | 54 |
Czas trwania przywołania (sekundy) | 11 | 12 | 12 | 13 | 15 | 16 | 17 | 17 | 19 | 20 |
![]() | Specjalizacja w zaklęciach zauroczenia Zwiększenie poziomu wszystkich zaklęć zauroczenia. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
Poziom zaklęć +X | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
![]() | Pułapka strzałkowa Przyrząd, który wystrzeliwuje w kierunku nieprzyjaciół przebijające strzałki. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 21 | 23 | 25 | 28 | 31 |
Koszt many | 18 | 20 | 22 | 24 | 26 | 28 | 30 | 32 | 34 | 36 |
Przywracanie/cooldown (sekundy) | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
+% zadawanych obrażeń | 0 | 6 | 12 | 18 | 24 | 30 | 37 | 42 | 48 | 54 |
Czas trwania przywołania (sekundy) | 11 | 12 | 12 | 13 | 15 | 16 | 17 | 17 | 19 | 20 |
![]() | Tresura zwierząt Zwiększenie siły zwierząt i sług, skrócenie czasu potrzebnego zwierzęciu na dotarcie do miasta. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
Obrażenia zadawane przez zwierzęta i sługi +% | 4 | 8 | 12 | 16 | 20 | 24 | 28 | 32 | 36 | 40 |
Pancerz zwierząt i sług +% | 4 | 8 | 12 | 16 | 20 | 24 | 28 | 32 | 36 | 40 |
Czas podróży zmniejszony o -X | 8 | 16 | 24 | 32 | 40 | 48 | 56 | 64 | 72 | 80 |
![]() | Specjalizacja w broniach magicznych Specjalizacja w posługiwaniu się różdżkami i laskami. Zmniejszenie poziomu wymagań na pierścienie i amulety. Uwagi: Znakomita umiejętność podczas ponownego przechodzenia gry. Dzięki niej będziemy mogli znacznie szybciej używać odłożonych we Wspólnej Skrzyni przedmiotów. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
Zmniejszenie wymagań +X | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Zwiększenie obrażeń broni % | 4 | 8 | 12 | 16 | 20 | 24 | 28 | 32 | 36 | 40 |
![]() | Pułapka pochłaniająca Przyrząd, który zmniejsza wytrzymałość zbroi lub pancerza znajdujących się w pobliżu wrogów. Wytrzymałość zbroi/pancerza jest zmniejszana o X%, ponadto istnieje prawdopodobieństwo na unieruchomienie przeciwnika na 3 sekundy. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 27 | 29 | 31 | 33 |
Koszt many | 20 | 22 | 24 | 26 | 28 | 30 | 32 | 34 | 36 | 38 |
Przywracanie/cooldown (sekundy) | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Pancerz przeciwnika -% | 30 | 32 | 34 | 36 | 38 | 40 | 42 | 44 | 46 | 48 |
% szansy za unieruchomienie celu przez 3 sekundy | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
Czas trwania przywołania (sekundy) | 16 | 17 | 18 | 20 | 22 | 23 | 24 | 26 | 28 | 29 |
![]() | Pułapka wstrząsowa Przyrząd, który razi nieprzyjaciół błyskawicami energii elektrycznej. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 |
Koszt many | 30 | 32 | 34 | 36 | 38 | 40 | 42 | 44 | 46 | 48 |
Przywracanie/cooldown (sekundy) | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
+% zadawanych obrażeń | 0 | 7 | 14 | 21 | 28 | 35 | 42 | 49 | 56 | 63 |
Czas trwania przywołania (sekundy) | 12 | 14 | 16 | 18 | 22 | 25 | 28 | 31 | 35 | 39 |
![]() | Zaawansowane rzucanie zaklęć Zmniejszenie poziomu wymagań na wszystkie zaklęcia i zwiększenie szybkości regeneracji many. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 |
Wymagany poziom nauki zaklęć -X | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Regeneracja many co sekundę +X | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
0
- Torchlight - poradnik do gry
- Torchlight: Poradnik do gry
- Torchlight: Umiejętności
- Torchlight: Alchemik (1) Umiejętności
- Torchlight: Alchemik (2) Umiejętności
- Torchlight: Alchemik (3) Umiejętności
- Torchlight: Niszczyciel (1) Umiejętności
- Torchlight: Niszczyciel (2) Umiejętności
- Torchlight: Niszczyciel (3) Umiejętności
- Torchlight: Pogromca (1) Umiejętności
- Torchlight: Pogromca (2) Umiejętności
- Torchlight: Pogromca (3) Umiejętności
- Torchlight: Umiejętności
- Torchlight: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zeratul Junior
Npc Vasman wcale nie zleca zadań różnego rodzaju, bo każde z nich polega na znalezieniu i przyniesieniu mu danego przedmiotu. Brakuje również informacji o tym, że npc Gar i Valeria pojawiają się tylko po pokonaniu ostatniego bossa, tak samo, jak lokacja, w której zrealizować można zlecane przez nich questy.
W artykule znajduje się literówka pod nagłówkiem "zarażony Brink". występuje w zdaniu: Brink to jeden z trudniejszych bossów w grze, ponieważ na typ etapie gry nasz bohater nie posiada jeszcze żadnych potężnych umiejętności. W dalszym ciągu występuje błąd w odmianie wyrazu: Jak już sobie poradzimy z pierwszym bossem, do komnaty wbiegnie Syl [1]. Poinformuje nas, że zostaliśmy dotknięcie Żarową Zarazą...
Kolejna literówka, pod akapitem "Estheriańskie ruiny": Czarodziejka poprosi nas o odnalezienie trzech glifów celu [1]. Każdy znajdziesz za jedna z bram runicznych...
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=50
Inna literówka, w opisie zdolności przeciwnika Grzybnia żaru. : Oprócz trującego zionięcia, tworzą na ziemi zarodniki, które wysysają manę znajdującym się w ich obrębie istotą
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=50
Wyróżniony wyraz, żeby zdanie było prawdziwe, powinien występować w celowniku, liczbie mnogiej; czyli: Istotom.
W nekropolii, oraz estheriańskich ruinach również można spotkać, po raz pierwszy występujące w kopalnii Orden, pająki.
Poziom 17 również należy do estheriańskich ruin. Występują na nim jednak typowe dla następnych, po ruinach, poziomów; oraz boss poziomu, który jest jedynym bossem w grze, z którym walka nie rozpoczyna się przerywnikiem filmowym.
Na poziomach należących do jaskiń Tu''Tara występują o wiele liczniej, niż w Estheriańskich ruinach, Grzybnia żaru; oraz niekiedy oba rodzaje Pigmejów i Czychacze.
Walka z kolosem żaru na wąskich mostach prowadzi jedynie do utrudnienia, gdyż nie sposób tam unikać ubrażeń, które zadaje promień błyskawic. Obstawa bossa jest bardzo łatwa do wyeliminowania i nie jest konieczne unikanie jej.
Literówka w opisie Szalonych Goblinów: Obładowani ładunkami wybuchowymi podbiegają do naszego bohatera i rozpoczynają detonacje.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=70
Zaznaczony wyraz w celowniku ma formę: detonację
W czarnym pałacu występują też istoty poznane we wcześniejszych etapach gry, o wyśrubowanych parametrach, pozwalających im nieodstawać od reszty tamtejszych potworów, np. Najczęściej występujące w estheriańskich ruinach pająki; oraz duchy i szkielety z Nekropolii. Podane za przykład pająki i duchy występują tylko jako istoty elitarne. Elitarnym pająkom towarzyszom standardowe, a elitarnym duchom- szkielety. Szkielety nie występują jednak jako elity. Krwawe sługi oraz fanatycy mogą pojawić się na polu bitwy w momencie przejścia obok charakterystycznych portali. Każdy portal jednorazowo powoduje przybycie trzech wrogów spośród obu rodzajów. Najczęściej, jeżeli nie za każdym razem, wydaje mi się, że zauważałem, że był to jeden fanatyk i dwoje sług.
Pozbywanie się przez Ordraka swoich pomocników powoduje u niego za każdym razem przypływ punktów życia.
Moderacja: Prosimy o zaprzestanie spamowania na forum, w tym hurtowego zakładania nowych wątków. Nie zastosowanie się do prośby może skutkować usunięciem postów, obniżeniem rankingu lub w konsekwencji banem.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.










