Torchlight: Alchemik (2) Umiejętności

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Przywołania

Mroczny imp - - Alchemik (2) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Mroczny imp

Przywołanie maksymalnie X mrocznego impa przy użyciu statycznej energii pozyskiwanej ze zwłok wrogów.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

1

2

3

5

7

10

13

17

21

26

Koszt many

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

Ilość impów

1

2

2

3

3

4

4

5

5

6

Punkty życia +%

0

0

20

20

40

40

60

60

80

80

Obrażenia +%

0

0

5

5

10

10

15

15

20

20

Cierniowe sługi - - Alchemik (2) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Cierniowe sługi

Twoi słudzy zostają otoczeni aurą energii, która odbija zadawane im obrażenia w stronę napastników.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

5

6

7

9

11

13

16

19

23

28

Koszt many

14

16

18

20

22

24

26

28

30

32

X% obrażeń odbijanych w kierunku napastnika przez Y sekund

25/10

30/12

35/14

40/16

45/18

50/20

55/22

60/24

65/26

70/30

Tresura zwierząt - - Alchemik (2) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Tresura zwierząt

Zwiększenie siły zwierząt i sług, skrócenie czasu potrzebnego zwierzęciu na dotarcie do miasta.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

Obrażenia zadawane przez zwierzęta i sługi +%

4

8

12

16

20

24

28

32

36

40

Pancerz zwierząt i sług +%

4

8

12

16

20

24

28

32

36

40

Czas podróży zmniejszony o -X

8

16

24

32

40

48

56

64

72

80

Przywołanie golema alchemicznego - - Alchemik (2) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Przywołanie golema alchemicznego

Przywołuje golema alchemicznego, atakującego twoich wrogów.

Specjalne ulepszenia zdobywane przez golema wraz z poziomem umiejętności:

Poziom 2 - zwiększenie obrażeń, pancerza oraz punktów żywotności.

Poziom 3 - zwiększenie obrażeń, pancerza oraz punktów żywotności.

Poziom 4 - Zdobycie przez golema rozbijającego uderzenia.

Poziom 5 - zwiększenie obrażeń, pancerza oraz punktów żywotności.

Poziom 6 - zwiększenie obrażeń, pancerza oraz punktów żywotności.

Poziom 7 - Zdobycie przez golema Wiru

Poziom 8 - zwiększenie obrażeń, odporności oraz punktów żywotności.

Poziom 9 - zwiększenie obrażeń, odporności oraz punktów żywotności.

Poziom 10 - Golem otrzymuje ostateczne ulepszenie.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

10

11

12

13

15

17

20

23

26

30

Koszt many

20

22

24

26

28

30

32

34

36

38

Specjalizacja w zaklęciach zauroczenia - - Alchemik (2) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Specjalizacja w zaklęciach zauroczenia

Zwiększenie poziomu wszystkich zaklęć zauroczenia.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

Poziom zaklęć +X

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Terror - - Alchemik (2) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Terror

Powoduje, że wrogowie znajdujący się w polu działania uciekają w przerażeniu.

Uwagi: Dobrze sprawdza się w przypadku otoczenia przez grupę potworów, ale w takiej sytuacji lepszym wyjściem wydaje się użycie Fazy Żaru.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

15

16

17

18

19

21

23

25

28

31

Koszt many

8

12

13

14

15

16

17

18

19

20

Odepchnięcie +X

6

8

10

12

14

16

18

20

22

24

75% szansy, że cel będzie uciekał przez X sekund

2

3

3

4

4

5

5

6

6

7

Specjalizacja w broni zasięgowej - - Alchemik (2) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Specjalizacja w broni zasięgowej

Specjalizacja w posługiwaniu się łukami, pistoletami, kuszami i karabinami.

Uwagi: Znakomita umiejętność podczas ponownego przechodzenia gry. Dzięki niej będziemy mogli znacznie szybciej używać odłożonych we Wspólnej Skrzyni przedmiotów.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

Wymagania broni dystansowej -X

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Obrażenia z broni dystansowej +%

4

8

12

16

20

24

28

32

36

40

Płonący związek - - Alchemik (2) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Płonący związek

Twoi słudzy wpadają w szał, zwiększa się ich szybkość ataku oraz ilość zadawanych obrażeń.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

20

21

22

23

24

25

27

29

31

33

Koszt many

14

16

18

20

22

24

26

28

30

32

Zwiększenie wszystkich obrażeń o X% przez Y sekund

50/15

60/17

70/19

80/21

90/23

100/25

110/27

120/29

130/31

140/33

Atak szybszy o X% przez Y sekund

10/15

11/17

12/19

13/21

14/23

15/25

16/27

17/29

18/31

20/33

Handlowiec - - Alchemik (2) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Handlowiec

Zmniejszenie cen przedmiotów, które są kupowane lub zaczarowywane. Efekt działa również w przypadku przedmiotów nabywanych poprzez hazard. Zwiększenie ceny przedmiotów sprzedawanych przez postać.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

Zmniejszenie ceny o %

6

12

18

24

30

36

42

43

54

60

Przywołanie golema elektrycznego - - Alchemik (2) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Przywołanie golema elektrycznego

Ataki golema przybierają na sile, zwiększa się również prawdopodobieństwo zadania trafienia krytycznego. Ponadto, atakujący są rażeni niewielkimi wyładowaniami.

Na 10 poziomie umiejętności golem otrzymuje specjalny atak, zadający obrażenia od kilku rodzajów żywiołów.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

Koszt many

40

42

44

46

48

50

52

54

56

58

Łowca skarbów - - Alchemik (2) | Umiejętności w Torchlight - Torchlight - poradnik do gry

Łowca skarbów

Zwiększenie szansy na znajdowanie przedmiotów magicznych oraz zwiększenie siły zaklęć nałożonych na ekwipunek. Łowcy skarbów znajdują również więcej złota.

Poziom umiejętności

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Wymagany poziom doświadczenia

25

26

27

28

29

30

31

32

33

34

Zwiększona ilość znajdowanego złota +%

3

5

8

10

13

15

18

20

23

25

Zwiększone znajdowanie przedmiotów magicznych +%

3

5

8

10

13

15

18

20

23

25

Podobało się?

0

Torchlight

27 października 2009

PC Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2020-09-05
00:00

Zeratul Junior

Npc Vasman wcale nie zleca zadań różnego rodzaju, bo każde z nich polega na znalezieniu i przyniesieniu mu danego przedmiotu. Brakuje również informacji o tym, że npc Gar i Valeria pojawiają się tylko po pokonaniu ostatniego bossa, tak samo, jak lokacja, w której zrealizować można zlecane przez nich questy.

W artykule znajduje się literówka pod nagłówkiem "zarażony Brink". występuje w zdaniu: Brink to jeden z trudniejszych bossów w grze, ponieważ na typ etapie gry nasz bohater nie posiada jeszcze żadnych potężnych umiejętności. W dalszym ciągu występuje błąd w odmianie wyrazu: Jak już sobie poradzimy z pierwszym bossem, do komnaty wbiegnie Syl [1]. Poinformuje nas, że zostaliśmy dotknięcie Żarową Zarazą...

Kolejna literówka, pod akapitem "Estheriańskie ruiny": Czarodziejka poprosi nas o odnalezienie trzech glifów celu [1]. Każdy znajdziesz za jedna z bram runicznych...
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=50

Inna literówka, w opisie zdolności przeciwnika Grzybnia żaru. : Oprócz trującego zionięcia, tworzą na ziemi zarodniki, które wysysają manę znajdującym się w ich obrębie istotą
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=50

Wyróżniony wyraz, żeby zdanie było prawdziwe, powinien występować w celowniku, liczbie mnogiej; czyli: Istotom.

W nekropolii, oraz estheriańskich ruinach również można spotkać, po raz pierwszy występujące w kopalnii Orden, pająki.

Poziom 17 również należy do estheriańskich ruin. Występują na nim jednak typowe dla następnych, po ruinach, poziomów; oraz boss poziomu, który jest jedynym bossem w grze, z którym walka nie rozpoczyna się przerywnikiem filmowym.

Na poziomach należących do jaskiń Tu''Tara występują o wiele liczniej, niż w Estheriańskich ruinach, Grzybnia żaru; oraz niekiedy oba rodzaje Pigmejów i Czychacze.

Walka z kolosem żaru na wąskich mostach prowadzi jedynie do utrudnienia, gdyż nie sposób tam unikać ubrażeń, które zadaje promień błyskawic. Obstawa bossa jest bardzo łatwa do wyeliminowania i nie jest konieczne unikanie jej.

Literówka w opisie Szalonych Goblinów: Obładowani ładunkami wybuchowymi podbiegają do naszego bohatera i rozpoczynają detonacje.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=70

Zaznaczony wyraz w celowniku ma formę: detonację

W czarnym pałacu występują też istoty poznane we wcześniejszych etapach gry, o wyśrubowanych parametrach, pozwalających im nieodstawać od reszty tamtejszych potworów, np. Najczęściej występujące w estheriańskich ruinach pająki; oraz duchy i szkielety z Nekropolii. Podane za przykład pająki i duchy występują tylko jako istoty elitarne. Elitarnym pająkom towarzyszom standardowe, a elitarnym duchom- szkielety. Szkielety nie występują jednak jako elity. Krwawe sługi oraz fanatycy mogą pojawić się na polu bitwy w momencie przejścia obok charakterystycznych portali. Każdy portal jednorazowo powoduje przybycie trzech wrogów spośród obu rodzajów. Najczęściej, jeżeli nie za każdym razem, wydaje mi się, że zauważałem, że był to jeden fanatyk i dwoje sług.

Pozbywanie się przez Ordraka swoich pomocników powoduje u niego za każdym razem przypływ punktów życia.
Moderacja: Prosimy o zaprzestanie spamowania na forum, w tym hurtowego zakładania nowych wątków. Nie zastosowanie się do prośby może skutkować usunięciem postów, obniżeniem rankingu lub w konsekwencji banem.

Komentarz: Zeratul

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl