Torchlight: Alchemik (2) Umiejętności
Aktualizacja:
Przywołania
![]() | Mroczny imp Przywołanie maksymalnie X mrocznego impa przy użyciu statycznej energii pozyskiwanej ze zwłok wrogów. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 1 | 2 | 3 | 5 | 7 | 10 | 13 | 17 | 21 | 26 |
Koszt many | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
Ilość impów | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 6 |
Punkty życia +% | 0 | 0 | 20 | 20 | 40 | 40 | 60 | 60 | 80 | 80 |
Obrażenia +% | 0 | 0 | 5 | 5 | 10 | 10 | 15 | 15 | 20 | 20 |
![]() | Cierniowe sługi Twoi słudzy zostają otoczeni aurą energii, która odbija zadawane im obrażenia w stronę napastników. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 5 | 6 | 7 | 9 | 11 | 13 | 16 | 19 | 23 | 28 |
Koszt many | 14 | 16 | 18 | 20 | 22 | 24 | 26 | 28 | 30 | 32 |
X% obrażeń odbijanych w kierunku napastnika przez Y sekund | 25/10 | 30/12 | 35/14 | 40/16 | 45/18 | 50/20 | 55/22 | 60/24 | 65/26 | 70/30 |
![]() | Tresura zwierząt Zwiększenie siły zwierząt i sług, skrócenie czasu potrzebnego zwierzęciu na dotarcie do miasta. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
Obrażenia zadawane przez zwierzęta i sługi +% | 4 | 8 | 12 | 16 | 20 | 24 | 28 | 32 | 36 | 40 |
Pancerz zwierząt i sług +% | 4 | 8 | 12 | 16 | 20 | 24 | 28 | 32 | 36 | 40 |
Czas podróży zmniejszony o -X | 8 | 16 | 24 | 32 | 40 | 48 | 56 | 64 | 72 | 80 |
![]() | Przywołanie golema alchemicznego Przywołuje golema alchemicznego, atakującego twoich wrogów. Specjalne ulepszenia zdobywane przez golema wraz z poziomem umiejętności: Poziom 2 - zwiększenie obrażeń, pancerza oraz punktów żywotności. Poziom 3 - zwiększenie obrażeń, pancerza oraz punktów żywotności. Poziom 4 - Zdobycie przez golema rozbijającego uderzenia. Poziom 5 - zwiększenie obrażeń, pancerza oraz punktów żywotności. Poziom 6 - zwiększenie obrażeń, pancerza oraz punktów żywotności. Poziom 7 - Zdobycie przez golema Wiru Poziom 8 - zwiększenie obrażeń, odporności oraz punktów żywotności. Poziom 9 - zwiększenie obrażeń, odporności oraz punktów żywotności. Poziom 10 - Golem otrzymuje ostateczne ulepszenie. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 10 | 11 | 12 | 13 | 15 | 17 | 20 | 23 | 26 | 30 |
Koszt many | 20 | 22 | 24 | 26 | 28 | 30 | 32 | 34 | 36 | 38 |
![]() | Specjalizacja w zaklęciach zauroczenia Zwiększenie poziomu wszystkich zaklęć zauroczenia. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
Poziom zaklęć +X | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
![]() | Terror Powoduje, że wrogowie znajdujący się w polu działania uciekają w przerażeniu. Uwagi: Dobrze sprawdza się w przypadku otoczenia przez grupę potworów, ale w takiej sytuacji lepszym wyjściem wydaje się użycie Fazy Żaru. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 21 | 23 | 25 | 28 | 31 |
Koszt many | 8 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
Odepchnięcie +X | 6 | 8 | 10 | 12 | 14 | 16 | 18 | 20 | 22 | 24 |
75% szansy, że cel będzie uciekał przez X sekund | 2 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 5 | 6 | 6 | 7 |
![]() | Specjalizacja w broni zasięgowej Specjalizacja w posługiwaniu się łukami, pistoletami, kuszami i karabinami. Uwagi: Znakomita umiejętność podczas ponownego przechodzenia gry. Dzięki niej będziemy mogli znacznie szybciej używać odłożonych we Wspólnej Skrzyni przedmiotów. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
Wymagania broni dystansowej -X | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Obrażenia z broni dystansowej +% | 4 | 8 | 12 | 16 | 20 | 24 | 28 | 32 | 36 | 40 |
![]() | Płonący związek Twoi słudzy wpadają w szał, zwiększa się ich szybkość ataku oraz ilość zadawanych obrażeń. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 27 | 29 | 31 | 33 |
Koszt many | 14 | 16 | 18 | 20 | 22 | 24 | 26 | 28 | 30 | 32 |
Zwiększenie wszystkich obrażeń o X% przez Y sekund | 50/15 | 60/17 | 70/19 | 80/21 | 90/23 | 100/25 | 110/27 | 120/29 | 130/31 | 140/33 |
Atak szybszy o X% przez Y sekund | 10/15 | 11/17 | 12/19 | 13/21 | 14/23 | 15/25 | 16/27 | 17/29 | 18/31 | 20/33 |
![]() | Handlowiec Zmniejszenie cen przedmiotów, które są kupowane lub zaczarowywane. Efekt działa również w przypadku przedmiotów nabywanych poprzez hazard. Zwiększenie ceny przedmiotów sprzedawanych przez postać. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
Zmniejszenie ceny o % | 6 | 12 | 18 | 24 | 30 | 36 | 42 | 43 | 54 | 60 |
![]() | Przywołanie golema elektrycznego Ataki golema przybierają na sile, zwiększa się również prawdopodobieństwo zadania trafienia krytycznego. Ponadto, atakujący są rażeni niewielkimi wyładowaniami. Na 10 poziomie umiejętności golem otrzymuje specjalny atak, zadający obrażenia od kilku rodzajów żywiołów. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 |
Koszt many | 40 | 42 | 44 | 46 | 48 | 50 | 52 | 54 | 56 | 58 |
![]() | Łowca skarbów Zwiększenie szansy na znajdowanie przedmiotów magicznych oraz zwiększenie siły zaklęć nałożonych na ekwipunek. Łowcy skarbów znajdują również więcej złota. |
Poziom umiejętności | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Wymagany poziom doświadczenia | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 |
Zwiększona ilość znajdowanego złota +% | 3 | 5 | 8 | 10 | 13 | 15 | 18 | 20 | 23 | 25 |
Zwiększone znajdowanie przedmiotów magicznych +% | 3 | 5 | 8 | 10 | 13 | 15 | 18 | 20 | 23 | 25 |
0
- Torchlight - poradnik do gry
- Torchlight: Poradnik do gry
- Torchlight: Umiejętności
- Torchlight: Alchemik (1) Umiejętności
- Torchlight: Alchemik (2) Umiejętności
- Torchlight: Alchemik (3) Umiejętności
- Torchlight: Niszczyciel (1) Umiejętności
- Torchlight: Niszczyciel (2) Umiejętności
- Torchlight: Niszczyciel (3) Umiejętności
- Torchlight: Pogromca (1) Umiejętności
- Torchlight: Pogromca (2) Umiejętności
- Torchlight: Pogromca (3) Umiejętności
- Torchlight: Umiejętności
- Torchlight: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zeratul Junior
Npc Vasman wcale nie zleca zadań różnego rodzaju, bo każde z nich polega na znalezieniu i przyniesieniu mu danego przedmiotu. Brakuje również informacji o tym, że npc Gar i Valeria pojawiają się tylko po pokonaniu ostatniego bossa, tak samo, jak lokacja, w której zrealizować można zlecane przez nich questy.
W artykule znajduje się literówka pod nagłówkiem "zarażony Brink". występuje w zdaniu: Brink to jeden z trudniejszych bossów w grze, ponieważ na typ etapie gry nasz bohater nie posiada jeszcze żadnych potężnych umiejętności. W dalszym ciągu występuje błąd w odmianie wyrazu: Jak już sobie poradzimy z pierwszym bossem, do komnaty wbiegnie Syl [1]. Poinformuje nas, że zostaliśmy dotknięcie Żarową Zarazą...
Kolejna literówka, pod akapitem "Estheriańskie ruiny": Czarodziejka poprosi nas o odnalezienie trzech glifów celu [1]. Każdy znajdziesz za jedna z bram runicznych...
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=50
Inna literówka, w opisie zdolności przeciwnika Grzybnia żaru. : Oprócz trującego zionięcia, tworzą na ziemi zarodniki, które wysysają manę znajdującym się w ich obrębie istotą
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=50
Wyróżniony wyraz, żeby zdanie było prawdziwe, powinien występować w celowniku, liczbie mnogiej; czyli: Istotom.
W nekropolii, oraz estheriańskich ruinach również można spotkać, po raz pierwszy występujące w kopalnii Orden, pająki.
Poziom 17 również należy do estheriańskich ruin. Występują na nim jednak typowe dla następnych, po ruinach, poziomów; oraz boss poziomu, który jest jedynym bossem w grze, z którym walka nie rozpoczyna się przerywnikiem filmowym.
Na poziomach należących do jaskiń Tu''Tara występują o wiele liczniej, niż w Estheriańskich ruinach, Grzybnia żaru; oraz niekiedy oba rodzaje Pigmejów i Czychacze.
Walka z kolosem żaru na wąskich mostach prowadzi jedynie do utrudnienia, gdyż nie sposób tam unikać ubrażeń, które zadaje promień błyskawic. Obstawa bossa jest bardzo łatwa do wyeliminowania i nie jest konieczne unikanie jej.
Literówka w opisie Szalonych Goblinów: Obładowani ładunkami wybuchowymi podbiegają do naszego bohatera i rozpoczynają detonacje.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/torchlight/&PART=70
Zaznaczony wyraz w celowniku ma formę: detonację
W czarnym pałacu występują też istoty poznane we wcześniejszych etapach gry, o wyśrubowanych parametrach, pozwalających im nieodstawać od reszty tamtejszych potworów, np. Najczęściej występujące w estheriańskich ruinach pająki; oraz duchy i szkielety z Nekropolii. Podane za przykład pająki i duchy występują tylko jako istoty elitarne. Elitarnym pająkom towarzyszom standardowe, a elitarnym duchom- szkielety. Szkielety nie występują jednak jako elity. Krwawe sługi oraz fanatycy mogą pojawić się na polu bitwy w momencie przejścia obok charakterystycznych portali. Każdy portal jednorazowo powoduje przybycie trzech wrogów spośród obu rodzajów. Najczęściej, jeżeli nie za każdym razem, wydaje mi się, że zauważałem, że był to jeden fanatyk i dwoje sług.
Pozbywanie się przez Ordraka swoich pomocników powoduje u niego za każdym razem przypływ punktów życia.
Moderacja: Prosimy o zaprzestanie spamowania na forum, w tym hurtowego zakładania nowych wątków. Nie zastosowanie się do prośby może skutkować usunięciem postów, obniżeniem rankingu lub w konsekwencji banem.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











