Splinter Cell Pandora Tomorrow: Podstawy Szpieg
Aktualizacja:
Szpieg - Podstawy
Szpiegiem kierujemy podobnie jak Samem w wersji dla pojedynczego gracza, tj. patrząc zza jego pleców (TPP). Daje to sporą przewagę nad najemnikiem, gdyż poza możliwością śledzenia ruchów i obiektów stojących na drodze naszemu podopiecznemu, możemy stojąc przy ścianie zajrzeć, co też kryje się za rogiem. Wystarczy odpowiednio ustawić szpiega i przesunąć kamerę.

Wychylając się zza ściany możesz niezauważenie lustrować okolicę.
Największym przyjacielem szpiega jest cień. Kryjąc się w ciemnościach, staje się niezauważalny dla najemnika. Nie należy zbytnio w to wierzyć - jeżeli najemnik zbytnio rozjaśni ekran, na nic zda się nawet najczarniejszy cień. Jednak już wskoczenie za jakieś pudło czy inną przeszkodę terenową utrudni tropienie najemnikowi. Cień jest tu wielkim sprzymierzeńcem, głównie ze względu na czarny kombinezon szpiega. Wiadomo, jeżeli teren nie jest oświetlony, trudniej szpiega zauważyć gołym okiem.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie0
Komentarze czytelników
zanonimizowany45782 Legend
Na początku jest "sprinter cell" :)
PS. kto robi korektę na GOL-u?
zanonimizowany157824 Pretorianin
świetny poradnik, ale ja z nich nie korzystam...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
